Konfiguracja sklepu internetowego na abonament nie jest trudna. Zaledwie w ciągu dwóch tygodni możesz przygotować witrynę do pierwszej sprzedaży. O czym powinieneś pamiętać, konfigurując e-sklep? O tym dowiesz się z dzisiejszego artykułu. Przedstawiamy 8 kroków do efektywnego założenia e-biznesu!
więcej10-03-2017, 07:40, Klaudia Śpiewak,
Giuseppe Costantino / Shutterstock Dzień kobiet, walentynki, gwiazdka, imieniny, urodziny - kobiety można by obdarowywać prezentami codziennie :-) Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka pomysłów na ciekawe, czasem niebagatelne prezenty na każdą kieszeń. Zobacz, które z nich mogą przypaść Twoim damom do gustu.
więcej03-03-2017, 17:25, Redakcja ,
Tatiana Popova / Shutterstock Jeśli jeszcze nie wiesz jaką niespodzianką zaskoczyć swoją partnerkę lub swojego partnera z okazji walentynek, to mamy dla Ciebie kilkanaście propozycji. Zarówno na upominki dla kobiet, jak i dla mężczyzn.
więcej01-02-2017, 10:06, redakcja,
Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.
więcej05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,
Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i - co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale. Sprawdź zatem, co zrobić, by przynosił odczuwalne korzyści, budując twoją markę w internecie, a czas poświęcony na kolejny wpis już nigdy nie był stracony!
więcej10-10-2016, 13:39, Zuzanna Taraszewska,
© V. Yakobchuk - Fotolia.com Spieszysz się. Doskonale to rozumiemy. Ale kiedy w grę wchodzą firmowe pieniądze, trzy dodatkowe minuty (bo zwykle tyle wystarcza) poświęcone na sprawdzenie, czy przelew rzeczywiście wędruje zgodnie z Twoimi oczekiwaniami – to niezbyt wiele.
więcej30-08-2016, 15:12, Redakcja ,
di24.pl Smartfony czy tablety firmowe są używane do pracy poza biurem, ale też stosowane do celów pozasłużbowych, co bardziej naraża je na szereg niebezpieczeństw: włamanie, próba przejęcia danych czy po prostu utrata informacji przez zgubienie urządzenia. Wielu z tych zagrożeń można łatwo uniknąć, wdrażając proste zasady bezpieczeństwa.
więcej24-08-2016, 13:23, Redakcja ,
TijanaM / Shutterstock Kampanie mailingowe do baz zewnętrznych to zabieg wykorzystywany najczęściej przez nowo powstałe firmy lub podmioty, które dopiero zaczynają działania e-mail marketingowe i nie posiadają własnej bazy subskrybentów. Dzięki zewnętrznej wysyłce firmy są w stanie zaistnieć w świadomości odbiorców i zdobyć nowych klientów. Na polskim rynku wciąż brakuje dostępnych opracowań i materiałów na temat mailingów do baz zewnętrznych, a jednocześnie coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z tego kanału komunikacji. Brak doświadczenia oraz dostępnych opracowań powoduje słabą efektywność części kampanii mailingowych.
więcej12-08-2016, 08:46, Magdalena Rudek,
Wakacje kojarzą nam głównie z odpoczynkiem od codziennych obowiązków, a także z wyjazdami i odwiedzaniem ciekawych miejsc. Często wtedy tracimy czujność i narażamy prywatność. Okres urlopowy to także „żniwa” dla złodziei tożsamości, wyłudzaczy pieniędzy oraz czas zwiększonej ilości pospolitych przestępstw. Jakie sytuacje stanowią największe niebezpieczeństwo dla wypoczywających?
więcej05-07-2016, 20:16, pressroom ,
Myimagine / Shutterstock Wielu właścicieli kont poczty e-mail rozpoczyna swój dzień od usuwania lub odpowiadania na niechciane wiadomości i podejmowania prób wypisania się z list mailingowych. Bardzo często jednak skutek jest odmienny od oczekiwanego.
więcej22-02-2016, 16:42, pressroom ,
Goritza/Shutterstock.com Jaki wskaźnik powinien być najważniejszy dla e-mail marketera - OR, CTR, a może ROI? Naturalnie ROI pierwszy przychodzi na myśl - zawsze najważniejsza jest skuteczność działań marketingowych, czyli zwrot z inwestycji. Jednak jeśli Twoi subskrybenci nie będą otwierać kampanii, nawet najbardziej pomysłowe kreacje nie przekonają ich do zakupu. Właśnie dlatego wysokość wskaźnika open rate (Open Rate) może być dla Ciebie barometrem dla przyszłych działań. Poniższe wskazówki pomogą Ci uzyskać otwieralność wiadomości na najwyższym poziomie, a tym samym zwiększyć ich szansę na sprzedaż.
więcej15-02-2016, 17:40, Freshmail,
Shutterstock.com W internecie możemy się spotkać z opinią, że program antywirusowy jest zbędny i powoduje znaczne obciążenie systemu. Ostatnie raporty dotyczące bezpieczeństwa w sieci publikowane zarówno przez producentów oprogramowania, jak i niezależne ośrodki badawcze wskazują na dużo większą liczbę zagrożeń niż jeszcze kilka lat temu. Kierując się prostymi wskazówkami możemy mieć pewność, że zakupimy oprogramowanie z pewnego źródła, które skutecznie ochroni nasz komputer przed zagrożeniami z sieci.
więcej08-02-2016, 11:22, pressroom ,
Korzystamy z chmury coraz bardziej powszechnie, a wielu użytkowników przechowuje swoje pliki w kilku miejscach (np. dokumenty współdzielone trzymamy na dysku Google, a ulubione zdjęcia – na Dropboksie). Największą troską pozostaje panowanie nad naszymi danymi i ich zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem czy wyciekiem.
więcej25-01-2016, 09:31, Joanna Ryńska,
Shutterstock Jak wynika z danych firmy Alert Logic, która zajmuje się bezpieczeństwem chmury, liczba ataków na środowiska chmurowe wzrasta co roku na całym świecie o 45%. Analitycy z Forrester Research prognozują, że w ciągu najbliższych pięciu lat przedsiębiorstwa wydadzą 2 mld USD na wzmocnienie zabezpieczeń swoich chmur. Na największe ryzyko mogą być wystawieni użytkownicy, którzy korzystają z chmury po raz pierwszy. Nie znając jeszcze dobrze tego środowiska, muszą zmierzyć się z nowym sposobem zarządzania użytkownikami, danymi oraz zabezpieczeniami.
więcej21-01-2016, 10:59, pressroom ,
Goritza/Shutterstock.com Skrzynka email jest najczęściej wybieranym przez konsumentów miejscem otrzymywania komunikatów marketingowych. Zgodnie z wynikami badania Marketo, aż 77% z nich deklaruje takie preferencje. Ze względu na szerokie możliwości personalizacji i zaawansowanego targetowania przekazu, email marketing jest skutecznym narzędziem, zarówno jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, prowadzenie akcji lead nurturingowych i co najważniejsze - generowania sprzedaży. Prowadząc działania email marketingowe łatwo jednak popełnić błąd. W tym poradniku wyjaśnię Ci czego kategorycznie powinieneś unikać, tworząc własne kampanie.
więcej16-01-2016, 07:56, Freshmail,