Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Wdrożenie PrestaShop - na co zwrócić uwagę?

    Wdrożenie sklepu internetowego to proces, który wymaga starannego planowania, wykonania i monitorowania, aby zapewnić sukces biznesowy. Na ogół składa się z kilku głównych etapów, które obejmują analizę potrzeb biznesowych, projektowanie, rozwój, testowanie, wdrażanie i utrzymanie.  więcej
    22-02-2024, 20:19, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Omnichannel w Europie

    90 proc. Europejczyków chce kupować w formule omnichannel – tak wynika z raportu eCommerce 2023 Survey Report . To pokazuje, że zakupy pomiędzy kanałami, wyszukiwanie informacji, odbiór przesyłek lub dokonywanie zwrotów powinny odbywać się zarówno online, jak i offline. I jest to must-have. Jak zatem wyglądają zakupy w formule omnichannel w Europie?  więcej
    16-02-2024, 12:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • DHL Express wykorzystuje AI w celu przyspieszenia transportu międzynarodowego i uproszczenia transakcji celnych

    DHL Express ulepszył swoją platformę internetową „My Global Trade Services” (MyGTS), upraszczając wysyłkę międzynarodową dla klientów i przyspieszając przetwarzanie przesyłek transgranicznych.  więcej
    14-02-2024, 15:42, Komunikat firmy, Technologie
  • Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia sklepu online?

    Dla wielu firm sklep internetowy stał się niezbędnym elementem prowadzenia biznesu. Jego skuteczne zaprojektowanie i wykonanie ma bezpośredni wpływ na sukces przedsiębiorstwa. W tym artykule skupimy się na aspektach, na które należy zwrócić uwagę podczas tworzenia sklepu online, wyborze platformy sprzedażowej oraz na istotnych elementach współpracy z firmami specjalizującymi się w tej dziedzinie.  więcej
    13-02-2024, 15:31, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • InPost Abonamenty: Idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu e-commerce

    Prowadzisz firmę, zajmujesz się e-commercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?  więcej
    08-03-2024, 16:40, Artykuł partnera,
  • Jak otworzyć sklep internetowy sprzedający części samochodowe?


    Pexels
    Współczesny rynek e-commerce oferuje nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców. Otwarcie sklepu internetowego sprzedającego części samochodowe może być świetnym sposobem na zaistnienie w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Niezależnie od tego, czy jesteś pasjonatem motoryzacji, czy też dostrzegasz potencjał biznesowy w sprzedaży części samochodowych, ten przewodnik pomoże Ci zrozumieć kluczowe kroki niezbędne do uruchomienia sklepu online.  więcej
    03-02-2024, 18:26, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Krakowski edrone pozyskuje 20 mln zł inwestycji i przyspiesza na LATAM

    edrone, firma tworząca system Marketing Automation i CRM dla e-commerce, pozyskała 20 mln zł w kolejnej rundzie finansowania. Inwestycja ma pomóc w podwojeniu zatrudnienia w oddziale w Brazylii, co jest wyraźnym sygnałem ekspansji na rynkach Ameryki Łacińskiej.  więcej
    01-02-2024, 09:56, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Sklep internetowy łatwo jest otworzyć, a trudno na nim zarobić


    AI
    Z jednej strony e-commerce rośnie w Polsce najszybciej w Europie, do naszego kraju wchodzą kolejni wielcy gracze, a w zeszłym roku zrobiliśmy zakupy za 132 mld zł (CBRE Research). Z drugiej, w minionym roku liczba nowych e-sklepów zrównała się z liczbą tych, które wycofały się z rynku - zawiesiły lub wyrejestrowały działalność. W czym tkwi problem?  więcej
    30-01-2024, 17:22, pressroom , Pieniądze
  • Polacy nie ufają promocjom w e-sklepach. Blisko 70 proc. sprawdza ich autentyczność


    Mikhail Nilov
    Polacy stają się coraz bardziej świadomi przy zakupach online i nieufnie podchodzą do promocji w e-sklepach wynika z najnowszego sondażu UCE RESEARCH i Grupy BLIX. Istnieje znacząca grupa konsumentów, która aktywnie sprawdza autentyczność promocji w e-sklepach. Wyniki te rzucają światło na aktualne trendy konsumenckie i wyzwania stojące przed e-commerce.  więcej
    23-01-2024, 09:01, Sabina Iling, Pieniądze
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki zakupowe?


    Freepik
    Dla wielu sklepów internetowych zasadniczym problemem jest „wyciek” klientów na ostatnim etapie lejka zakupowego. Klienci wrzucają produkty do wirtualnego koszyka, ale wielu z nich nie finalizuje transakcji. Dlaczego tak się dzieje? Powody mogą być rozmaite, ale często mają związek z logistyką.  więcej
    08-01-2024, 10:23, _, Pieniądze
  • E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy i prognozy ekspertów na 2024 r.


    Freepik
    Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.  więcej
    28-12-2023, 07:39, pressroom , Pieniądze
  • Edukacja nigdy się nie kończy: Jak IM Mastery Academy wspiera długoterminowy rozwój

    W świecie, w którym rynki walut, kryptowalut, NFT, mediów społecznościowych, e-commerce, akcji i indeksów są ciągle w ruchu, powiedzenie "wiedza to potęga" nigdy nie było bardziej aktualne. Era cyfrowa jest w pełnym rozkwicie, a edukacja to nie tylko etap życia; to życiowa podróż. Warto podkreślić jak ważne znaczenie ma uczenie się, a IM Mastery Academy jest na czele tej misji. Przeanalizujmy głęboki koncept tego, jak świadomość i wiedza się kumulują i dlaczego nauka codziennie, nawet po zdobyciu nowej umiejętności, jest absolutnie niezbędna.  więcej
    10-12-2023, 11:40, pressroom , Pieniądze
  • Dobre wyniki finansowe InPost w trzecim kwartale. Skorygowana EBITDA wzrosła o 40 proc.


    Paul J Martin / Shutterstock
    W kontekście gwałtownie rozwijającego się rynku e-commerce, innowacje w logistyce są kluczowe. Grupa InPost po raz kolejny przedstawiła dobre wyniki, które przy okazji wskazują na interesujące tendencje w globalnym handlu.  więcej
    09-11-2023, 17:20, si, Pieniądze
  • Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z doświadczonym operatorem logistycznym?

    Sprawna i bezbłędna logistyka stanowi często kluczowy element dobrze prosperującego sklepu internetowego. Spełnione obietnice dotyczące terminów i bezbłędności przegotowania zleceń pozwala na kreowanie wiarygodności, a tym samym budowy przewagi konkurencyjnej firm handlowych. Jak to osiągnąć?  więcej
    08-11-2023, 13:04, Artykuł poradnikowy,
  • Answear.com zamyka ofertę akcji serii L z sukcesem. Na co przeznaczy 29 mln zł?

    Polski serwis e-commerce, Answear.com, zakończył właśnie ofertę akcji serii L z impetem, zbierając maksymalne środki. Co to oznacza dla przyszłości firmy i przejętej niedawno marki RPM?  więcej
    05-11-2023, 17:30, kg, Pieniądze
  • 2 tys. więcej PaczkoPunktów InPost dostępnych dla użytkowników Allegro

    Dzięki rozszerzeniu współpracy z InPost, klienci Allegro zyskują dostęp do ponad 2 tys. nowych PaczkoPunktów, także w soboty. To nie tylko ułatwi i przyspieszy dostawę, ale również zwiększy satysfakcję i może skłonić do częstszych zakupów online.  więcej
    30-10-2023, 10:38, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Jak ułatwić logistykę w małym biznesie i e-commerce dzięki InPost Abonamenty


    Freepik
    Handel online w Polsce rośnie w siłę, a logistyka staje się jednym z najważniejszych elementów tego ekosystemu. Małe przedsiębiorstwa, startupy oraz indywidualni przedsiębiorcy starają się zoptymalizować ten proces. Tu z pomocą przychodzi InPost i jego nowa oferta - InPost Abonamenty, dzięki której zarządzanie przesyłkami ma być prostsze, bardziej efektywne i tanie.  więcej
    27-10-2023, 11:54, Artykuł poradnikowy,
  • Jak wybrać opakowania dla sklepu internetowego?


    Adobe Stock
    Opakowania kartonowe na rynku e-commerce, pełnią nie tylko rolę zabezpieczającą, ale i reklamową. Pozwalają optymalizować koszty wysyłki i robić odpowiednie wrażenie na kupującym. Kartony do wysyłki to nie tylko opakowanie, ale i część budowania wizerunku firmy w oczach Klientów.  więcej
    11-08-2023, 10:13, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Platforma e-commerce Magento - stwórz sklep internetowy na miarę XXI wieku


    Unsplash
    Współcześni przedsiębiorcy stoją przed niemałym wyzwaniem. Muszą dostosowywać swoje platformy e-commerce nie tylko do  coraz większych wymagań klientów, ale i do zmieniających się standardów. Pojawia się zatem konieczność stawiania na niezawodne platformy gwarantujące wysoką responsywność, estetykę oraz elastyczność w kwestii zarządzania sklepem. E-commerce Magento jest w tym wypadku rozwiązaniem doskonałym.  więcej
    27-07-2023, 08:03, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Prawo w e-commerce. O czym pamiętać prowadząc sklep internetowy?


    Andrew Neel
    Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma aspektami związanymi z przestrzeganiem prawa. W artykule omówimy kluczowe kwestie, o których należy pamiętać, aby prowadzić e-commerce zgodnie z obowiązującymi przepisami. Skoncentrujemy się na zagadnieniach takich jak ochrona danych osobowych, przepisy dotyczące sprzedaży i reklamacji, obowiązki informacyjne wobec klientów oraz zabezpieczenie transakcji elektronicznych. Zdobądź wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznego i zgodnego z prawem sklepu internetowego.  więcej
    27-06-2023, 18:24, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)