e-commerce

  • Wojny gigantów i inwazja nowych projektów. 4 pory 2021 roku w e-commerce


    Rodnae Productions
    Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat. Eksperci merce.com wybrali zatem najistotniejsze wydarzenia ze świata e-commerce, które zapamiętamy właśnie z mijającego 2021 roku.  więcej
    31-12-2021, 10:40, , Biznes, Finanse i Prawo
  • W tym roku prezenty kupujemy na ostatnią chwilę korzystając z bieżącej pensji lub oszczędności - wyniki badania


    Andrey Popov
    Prezenty kupujemy w tym roku na chwilę przed gwiazdką (59%), korzystając z bieżącej pensji lub oszczędności (87%). Pod choinką w Polsce znajdą się w tym roku przede wszystkim kosmetyki, ubrania i książki, kupowane tak samo często w internecie, co sklepach tradycyjnych.  więcej
    21-12-2021, 12:31, , Internauci
  • Najlepsze przesyłki kurierskie dla e-commerce

    Dla sklepów internetowych przesyłka kurierska to niezwykle istotny aspekt prowadzonego biznesu. Przede wszystkim chodzi o szybkość i rzetelność realizowanych zleceń. Poza tym klienci zwracają także uwagę na cenę oraz możliwe usługi dodatkowe. W efekcie można dostosować usługi do indywidualnych potrzeb, nadawać przesyłki niestandardowe, te wymagające specjalnej obsługi, krajowe i zagraniczne. A to sprawia, że sklepy internetowe mogą bez problemu funkcjonować.  więcej
    17-12-2021, 09:26, Artykuł poradnikowy, Porady
  • Chcemy dopasowanych ofert w e-sklepach, ale nie zgadzamy się na profilowanie

    39,5 proc. badanych wyraża zgodę na profilowanie, czyli zbieranie danych na podstawie ich zachowań w sieci wynika z nowego raportu Advox Studio na temat zwyczajów e-zakupowych Polaków. Z drugiej strony oferty dopasowane do zainteresowań i potrzeb są zachętą do zakupów dla 70 proc. klientów. Wyniki badania wyraźnie wskazują też, że przywiązujemy dużą wagę do opinii o sklepach i bezpieczeństwa płatności.  więcej
    16-12-2021, 08:40, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł, ale rosną wolniej niż przed pandemią


    BIG InfoMonitor
    Dla przedsiębiorców z branży e-commerce zbliża się czas najważniejszych w roku żniw, które nierzadko decydują o kondycji firm na kolejne 12 miesięcy. Lawinę zakupów uruchamia Black Friday, atmosferę podkręca Cyber Monday, czyli promocje w sieci. Potem rusza grudniowe szaleństwo związane ze świętami i sylwestrem. Fakty są jednak takie, że dzięki pandemii handel online cały czas jest na dopingu, a mimo tego jego finanse nie prezentują się najlepiej. Jak pokazują dane Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK, zaległości e-handlu wobec banków i dostawców wzrosły przez rok o ponad 21 mln zł i przekroczyły 292 mln zł.  więcej
    29-11-2021, 14:05, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Ustawa pożyczkowa uderzy w e-commerce. Czy kupno online na raty zniknie z e-sklepów?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Przepychany przez Ministerstwo Sprawiedliwości projekt ustawy nazwany „w celu przeciwdziałania lichwie” został „wzbogacony” o przepis, który praktycznie likwiduje możliwość kupowania towarów na raty w internecie - informuje Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP). Taką usługę wprowadziły u siebie już popularne platformy zakupowe i wiele e-sklepów.  więcej
    26-11-2021, 14:34, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • MBE Worldwide przejmuje PrestaShop

    MBE Worldwide (MBE) i PrestaShop poinformowały o zakupie pełnego pakietu udziałów PrestaShop, czołowej platformy e-commerce w Europie i Ameryce Południowej przez firmę MBE.  więcej
    25-11-2021, 14:39, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday. Jak nie dać się oszukać

    Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy odnotowują wzrost swojej sprzedaży detalicznej o 30%. Jest to dla nich okazja, aby nadrobić zaległości. Korzystają na tym cyberprzestępcy, którzy zakładają na klientów internetowych sklepów pułapki w postaci fałszywych witryn.  więcej
    22-11-2021, 10:13, , Bezpieczeństwo
  • Syndrom porzuconego koszyka, czyli dlaczego klient nie wraca do e-sklepu?

    Idealny klient sklepu internetowego to ten, który raz skuszony promocją czy rabatem, lojalnie wraca na daną platformę – niezależnie od tego, czy sprzedawca znów oferuje mu korzystne rozwiązanie. Co może być przyczyną tego, że po realizacji zakupów ten nie chce jednak wrócić pod dany adres? Skąd sytuacje, w których konkretny nabywca ogląda dany towar, ale wychodzi z e-sklepu bez realizacji zakupów, choć idealnie wpisywały się one w jego założenia?  więcej
    12-11-2021, 12:00, Artykuł poradnikowy, Porady
  • Jak zapakować przesyłkę w e-commerce?

    Po założeniu swojego sklepu internetowego następnym krokiem, jaki musimy wykonać to zastanowienie się nad tym, jak będziemy pakować zakupiony przed wysyłką do klienta towar. Do wyboru mamy kilka wariantów, jeśli chodzi o pakowanie i zabezpieczenia towaru przed wyruszeniem paczki w drogę.  więcej
    09-11-2021, 08:51, Artykuł poradnikowy, Porady
  • Ponad 750 mld euro na europejskim rynku e-commerce. Polska liderem regionu CEE


    Odua Images / Shutterstock
    Według najnowszej analizy 2021 European E-commerce Report, rynek e-handlu na Starym Kontynencie jest dziś wart już ponad 750 miliardów euro. Polska przewodzi w kilku „bestsellerowych” kategoriach w regionie CEE, w tym właśnie w segmencie usług cyfrowych. Tych sprzedaje się coraz więcej, co widocznie napędza dynamikę cyfryzacji nie tylko samej branży E-commerce ale pozostałych obszarów gospodarki. E-zakupowa przyszłość należeć ma zaś do technologii wirtualnej i mieszanej rzeczywistości.  więcej
    26-10-2021, 15:37, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja zmieni handel i to szybciej niż nam się wydaje


    Computerizer
    Gartner przewiduje, że do 2025 roku co drugi pracownik umysłowy będzie codziennie korzystać z wirtualnego asystenta. Dla porównania w 2019 na chwilę przed cyfrowym przyspieszeniem, które miało miejsce w ubiegłym roku, tylko jeden na pięćdziesięciu pracowników, wspierał się pracą bota. Zmiana dzieje się na naszych oczach, bo jak zapewniają eksperci ze wspomnianego wyżej instytutu, rynek wirtualnych asystentów wart będzie 3,5 mld dolarów.  więcej
    25-10-2021, 13:56, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy PayPal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?


    Christiann Koepke
    45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę – niedawno Tpay wraz z KODA Bots wdrożyli płatności w Messengerze.  więcej
    22-10-2021, 13:20, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Customer Experience w e-commerce. 6 rzeczy, które warto poprawić w sklepach online


    Andrea
    Doświadczenie Klienta, czyli Customer Experience w sklepie online to nie po prostu wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący nie utknęli na żadnym etapie. Po pandemicznym napływie nowych e-konsumentów to teraz ważne zadanie dla sprzedawców. Eksperci podpowiadają, o co zadbać w pierwszej kolejności.  więcej
    29-09-2021, 14:34, , Biznes, Finanse i Prawo
  • 77 proc. użytkowników internetu z Polski kupuje online


    Andrea Piacquadio
    Odsetek Polaków robiących zakupy w sieci wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – tak wynika z najnowszej fali badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. W opracowaniu uwzględnione zostały zmiany zachowań e-konsumentów w związku z pandemią COVID-19.  więcej
    28-09-2021, 15:39, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Produkujesz zdrową żywność i chcesz ją zaoferować innym? Internet daje duże możliwości!


    Dan Gold
    Producenci zdrowej żywności mogą za pomocą serwisów ogłoszeniowych w internecie szybko rozszerzyć swoją działalność, trafiając do dużo większego grona klientów. Sprzedaż online, która z roku na rok coraz bardziej się rozwija, daje ogromne możliwości. Nie każdy jednak wie, jak zacząć, na co zwrócić uwagę na etapie przygotowania żywności do sprzedaży i jak prawidłowo przygotować etykiety produktowe. Okazuje się, że można zrobić to samodzielnie, pamiętając o kilku najważniejszych zasadach.  więcej
    20-09-2021, 10:03, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Przesyłki do Paczkomatów tego samego dnia w obrębie tego samego miasta


    InPost
    InPost wprowadził w Polsce usługę Same Day Delivery, czyli dostawę tego samego dnia. Przesyłki nadane w obrębie tego samego miasta, które trafią do centrum dystrybucji do godziny 16.00, zostaną dostarczone do Paczkomatów InPost w dniu nadania. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla wszystkich klientów InPost bez żadnych dodatkowych opłat.  więcej
    16-09-2021, 12:43, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Kartony fasonowe - sposób na wygodne wysyłki i oszczędności


    Karolina Grabowska
    Jeśli chcesz oszczędzić pieniądze oraz miejsce w firmowym magazynie i ograniczyć użycie wypełniaczy do paczek, wyposaż swój sklep w kartony fasonowe i pakuj w nie przesyłki.  więcej
    08-09-2021, 19:11, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Gdzie w Europie warto rozwijać biznes e-commerce?


    baranq
    Prowadzisz e-sklep? Sprzedajesz z sukcesem produkty czy usługi w sieci i rozważasz rozszerzenie biznesu poza granice Polski? Poznaj zagraniczne rynki e-commerce. Poniżej analiza kierunków dla e-biznesu przygotowana przez PromoTraffic.  więcej
    26-08-2021, 10:03, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Najlepiej konwertujące źródła ruchu w trzech topowych branżach e-sklepów - analiza


    Sergey Nivens / Shutterstock.com
    W sklepach internetowych z akcesoriami dla domu i ogrodu oraz artykułami dla dzieci najczęściej na zakup decydują się konsumenci, którzy do sklepu trafili bezpośrednio po wpisaniu adresu witryny lub poprzez zapytanie w wyszukiwarce. Z kolei w sklepach z elektroniką najlepsze wyniki generują kupujący przekierowani z porównywarek cenowych - wynika z analizy PromoTraffic i Sell  więcej
    12-08-2021, 12:33, , Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2022 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.