Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Grawerowane gadżety reklamowe: jak wyróżnić twoją markę?

    W świecie, gdzie każda marka stara się wyróżnić, grawerowane gadżety reklamowe mogą być kluczem do sukcesu. Łącząc trwałość z elegancją, te personalizowane upominki nie tylko zwiększają świadomość marki, ale także budują długotrwałe relacje z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak efektywnie wykorzystać grawerowane gadżety do wzmocnienia wizerunku firmy i zaprezentujemy pomysły na zapadające w pamięć gadżety reklamowe.  więcej
    11-12-2023, 17:39, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Broszura reklamowa - ważny element strategii marketingowej firmy


    Pixabay
    Broszura reklamowa to świetna opcja dla osób, które chcą szczegółowo przedstawić ofertę swojej firmy. Druk broszur pozwoli Ci na skuteczne promowanie własnej marki poza internetem — tego rodzaju reklamę wystawić można na targach, w siedzibie firmy, lub użyć w inny spersonalizowany sposób.  więcej
    11-12-2023, 17:32, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Ludzie jako cyfrowe billboardy. Digitalizacja ubrań może zmienić oblicze reklam


    senivpetro
    W październiku br. Departament Transportu Teksasu w USA rozpoczął akcję uliczną, aby przypomnieć kierowcom i pieszym o konieczności wzajemnej dbałości o bezpieczeństwo na drodze. Nie byłoby w tym zapewne nic dziwnego, gdyby nie sposób przekazania ostrzeżenia. Nie był to jednak mrożący krew w żyłach film wzorowany na tym, który w ostatnim czasie możemy oglądać w polskiej telewizji lub w internecie.  więcej
    31-10-2023, 18:21, _, Lifestyle
  • Google chce o nas wiedzieć więcej. Reklamodawcy wyjdą z internetu?


    ChameleonsEye / Shutterstock.com
    Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych danych innym podmiotom, bo odchodzi od plików cookies. Google oskarżany jest o podstępne włączanie funkcji, a przez niektórych nawet o szpiegowskie zapędy. Jednak ostatecznie sami internauci decydują się na oddanie swoich danych. Za odpowiednią cenę. Praktyki monopolistyczne Google mogą jednak sprawić, że sami reklamodawcy postawią też na inne formaty w tym billboardy czy inne formaty reklamy zewnętrznej.  więcej
    11-09-2023, 19:20, pressroom , Technologie
  • Kostki reklamowe skuteczną formą Ambient Marketingu

    Tradycyjny marketing coraz częściej zaczyna nudzić się klientom. Ulotki reklamowe, bannery na ulicach czy nawet reklamy w internecie – to rzeczy wciąż generujące zasięgi, jednak nie działające już na klientów w sposób zaskakujący. Tego nie można powiedzieć o Ambient Marketingu.  więcej
    06-07-2023, 15:43, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego

    Miniony rok na korcie należał do Igi Świątek. Od kwietnia ub.r. jest najlepszą tenisistką na świecie i króluje w rankingu WTA nieprzerwanie od 41 tygodni. Zdobyła w tym roku 11085 punktów, a jej przewaga nad kolejną zawodniczką wynosi aż 6030 oczek. Liderkę rankingu WTA, kolejny rok wspiera główny partner – PZU.  więcej
    12-01-2023, 18:27, pressroom , Pieniądze
  • Nieudane projekty TikToka - sprzedaż na żywo tylko w UK i kryzys w USA


    Kaponia Aliaksei
    Firmy marketingowe coraz przychylniej patrzą na możliwości, które daje TikTok, ale dostrzegają też jego wady. Zestawiają go z YouTube, argumentując, że na tej drugiej platformie pieniądze są pobierane dopiero po obejrzeniu 15 sekund reklamy, a TikTok robi to od pierwszej sekundy. Wiele agencji reklamowych narzeka także, że w przypadku chińskiego produktu ma znacznie mniej wejść na stronę internetową niż w przypadku np. Instagrama.  więcej
    14-07-2022, 15:01, pressroom , Pieniądze
  • Żarówkowa ściema - Rada Reklamy przyznała rację Fundacji WWF Polska


    WWF Polska
    Reklama z żarówką dotycząca kosztów energii, która przez ostatnie tygodnie atakowała nas z bilbordów i w mediach, zawiera niedopuszczalne kłamstwa i manipulacje. Fundacja WWF Polska żąda od Polskich Elektrowni niezwłocznego usunięcia pozostałych jeszcze reklam oraz sprostowania wszystkich nieprawdziwych informacji.  więcej
    22-03-2022, 09:33, pressroom , Pieniądze
  • Matki gamerki na celowniku marketerów


    Rodnae Productions
    Głównym decydentem, zarówno przy większych jak i mniejszych zakupach w przeciętnym domu są zazwyczaj kobiety. Jest to zatem doskonały target dla marketerów. Jak się jednak okazuje, aż 76 proc. pań uważa, że sposób w jaki kobiety są przedstawiane w reklamach kierowanych do nich jest niewłaściwy.  więcej
    27-09-2021, 17:33, _, Pieniądze
  • Pylony reklamowe - ich design i technika

    Nie od dziś wiadomo, że lubimy rzeczy ładne, bo cieszą nasze oko. Jeśli coś jest ładne, jesteśmy skłonni stwierdzić, że jest droższe. Tak samo jest z pylonem reklamowym. Nie bez powodu utarło się mówić, że jest on wizytówką firmy.  więcej
    28-05-2021, 12:29, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Google kończy erę cookies, ale chce jeszcze więcej z tortu reklam


    massless (na lic. cc)
    Wyeliminowanie śledzących nasz każdy ruch w internecie ciasteczek ma zagwarantować użytkownikom więcej anonimowości w sieci. Jednak Google kończąc erę “cookies” robi wiele, żeby jeszcze bardziej zmonopolizować rynek reklam. Wydawcy medialni mają jednak sporo do zaoferowania potencjalnym reklamodawcom. Dane użytkowników bez potrzeby zbierania okruszków z ciasteczek.  więcej
    27-05-2021, 15:28, pressroom , Technologie
  • 91 proc. Polaków zauważyło protest mediów przeciw nowemu podatkowi a 62 proc. go popiera

    W środę 10 lutego kilkadziesiąt portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych oraz gazet solidarnie protestowało przeciwko planom wprowadzenia nowego podatku od reklam. Nadawcy zawiesili, ograniczyli lub zmienili sposób przekazywania informacji – emitowali tylko komunikaty o proteście lub czarne plansze z napisem „Media bez wyboru”. Gazety tego dnia opublikowały na okładkach całostronicowy list otwarty. Media protestują przeciwko planom nałożenia na nie nowego podatku (naliczanego od przychodów, nie zaś od zysku), co najbardziej uderzy w wolne i niezależne redakcje ograniczając odbiorcom dostęp do rzetelnej informacji.  więcej
    18-02-2021, 13:41, _, Pieniądze
  • Prosty i dochodowy świat reklamy internetowej

    Marketing internetowy jest w obecnym czasie jednym z najbardziej dochodowych działów reklamy. Stanowi przy tym obiecujące i wciąż zaskakujące pole szans, bez których wiele branż współczesnych usług byłoby zagrożonych nierentownością lub bankructwem. Dzisiejsza reklama nosi imię reklamy w Internecie. Jako świadomi członkowie rynku powinniśmy posiadać co najmniej elementarne pojęcie o możliwościach, jakie ta gwarantuje.  więcej
    16-02-2021, 11:04, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Więcej respondentów z Polski ufa reklamom w telewizji niż w internecie


    Shutterstock.com
    Przekazy marketingowe w tradycyjnych mediach wzbudzają większe zaufanie wśród respondentów z Polski niż w mediach społecznościowych.  więcej
    12-02-2021, 12:36, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Jak się dobrze reklamować za pomocą bawełnianych toreb?

    Torby bawełniane z nadrukiem to jedna z wielu propozycji chętnie wybieranych przez osoby, które szukają sprawdzonych gadżetów reklamowych. Takie produkty nie tylko skutecznie promują logo danej firmy, lecz także pozwalają na wykorzystywanie w dowolnych okolicznościach. Jak powinny wyglądać bawełniane torby z nadrukiem, które mają za zadanie pełnić funkcję reklamową?  więcej
    08-02-2021, 14:05, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Personalizacja przekazu - jak najskuteczniej zwracać się do swoich klientów?

    Oferty szyte na miarę są o wiele skuteczniejsze niż wysyłanie jednego przekazu reklamowego całej bazie odbiorców. Spersonalizowana komunikacja jest obecnie standardem w świecie marketingu, dlatego warto wykorzystać jej potencjał, stosując zaawansowane narzędzia marketingowe. Na czym dokładnie polega personalizacja i jak wykorzystać ją w kampaniach reklamowych?  więcej
    30-11-2020, 11:09, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Marketing narracyjny - jak działa?

    Zjawisko marketingu narracyjnego zdobywa coraz większą popularność. Nic dziwnego – odpowiednio zrealizowane pozwala na skuteczne dotarcie do odbiorców. Czym konkretnie jest to zjawisko? Na czym polega i w jakich branżach sprawdza się najlepiej? Dowiedz się z poniższego artykułu.  więcej
    25-04-2020, 21:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Długopis na dłużej

    Bez nich trudno sobie wyobrazić szkołę, uczelnię, czy jakąkolwiek pracę – począwszy od najmniej po najbardziej skomplikowane zajęcia. Mowa o długopisach – małych, wielkich, plastikowych czy metalowych, poobgryzanych przez nerwowych uczniów albo nienagannie wyglądających na biurkach pisarek. Wszelkie miejsca, w które dociera człowiek, są ich pełne. Dzięki nim możemy przekazywać informacje, pisać listy, a nawet tworzyć dzieła sztuki. Wystarczy głowa, myśl, kawałek papieru i skromny długopis. Nic więcej.  więcej
    17-11-2019, 08:24, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Czy skuteczna reklama może być za darmo?

    Często sprzedajesz rzeczy? Twoja firma zajmuje się handlem? Szukasz nowej pracy? A może szukasz zleceniobiorców swoich usług? Jeśli chodź na jedno z tych pytań odpowiedz jest twierdząca, nie możesz nie skorzystać z usług jakie oferują serwisów ogłoszeń lokalnych.  więcej
    19-04-2019, 11:10, kf, Pieniądze
  • Nowy sposób na lokowanie produktu


    we killed tv
    Nowy model pozwala na lokowanie produktów w materiałach video publikowanych online, które praktycznie natychmiast docierają do dużych społeczności, złożonych tylko z potencjalnych klientów promującej się marki. Wszystko dzięki tworzeniu ograniczonych zasobów.  więcej
    16-04-2019, 21:51, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)