Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Czy skuteczna reklama może być za darmo?

    Często sprzedajesz rzeczy? Twoja firma zajmuje się handlem? Szukasz nowej pracy? A może szukasz zleceniobiorców swoich usług? Jeśli chodź na jedno z tych pytań odpowiedz jest twierdząca, nie możesz nie skorzystać z usług jakie oferują serwisów ogłoszeń lokalnych.  więcej
    19-04-2019, 11:10, kf, Pieniądze
  • Nowy sposób na lokowanie produktu


    we killed tv
    Nowy model pozwala na lokowanie produktów w materiałach video publikowanych online, które praktycznie natychmiast docierają do dużych społeczności, złożonych tylko z potencjalnych klientów promującej się marki. Wszystko dzięki tworzeniu ograniczonych zasobów.  więcej
    16-04-2019, 21:51, Nika, Pieniądze
  • Reklama behawioralna niekoniecznie zawsze zgodna z prawem


    Shutterstock.com
    Reklama behawioralna ma obecnie w biznesowym świecie spore grono zwolenników. Jak podaje IAB Polska to właśnie ona będzie pochłaniała aż 35% wszystkich wydatków promocyjnych w naszym kraju. Jednak nadal pozostaje kwestią dyskusyjną jej zgodność z zasadami ochrony danych osobowych. Opiera się ona bowiem na śledzeniu i analizowaniu naszych ruchów w sieci.  więcej
    27-02-2019, 17:29, Nika, Pieniądze
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

    Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży?  więcej
    23-01-2019, 08:52, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Reklamy na Instagramie - o tym powinieneś wiedzieć


    Pixabay CC0 License
    Instagram podaje, że liczba miesięcznych aktywności użytkowników sięga ponad 1 miliard. Czyni go to jednym z najatrakcyjniejszych i najszybciej rozwijających się narzędzi reklamowych. Jednak czy wyświetlane użytkownikom sponsorowane materiały są zgodne z polityką ochrony danych osobowych?  więcej
    12-12-2018, 18:08, Nika, Pieniądze
  • Drobiazgowa segmentacja stworzona w oparciu o miliardy profili internautów


    Myimagine / Shutterstock
    Polska firma w oparciu o analizę 21 mld anonimowych profili internautów stworzyła segmenty ponad 270 globalnych marek. Będzie je udostępniać na autorskiej platformie. Ma to pomóc w precyzyjnym dotarciu do konsumentów z reklamą i zmniejszyć liczbę masowych nietrafionych kampanii.  więcej
    12-10-2018, 02:59, Nika, Pieniądze
  • Reklama i marketing warte już 1,3 biliona dolarów


    PQ Media
    Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dol. - tak twierdzi amerykańska firma badawcza. Analitycy sądzą, że wzrost wartości da się zauważyć w tradycyjnej reklamie i marketingu, lecz przede wszystkim obejmie reklamę w mediach cyfrowych i marketing on-line.  więcej
    05-09-2018, 11:50, Nika, Pieniądze
  • Trendy rynku dóbr konsumenckich. Czego tak naprawdę chcą klienci?

    W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. W kontekście wejścia w życie RODO, konsumenci gotowi są nawet powierzać firmom swoje dane osobowe i zgadzać się na profilowanie, tylko po to, aby otrzymywać rabaty i lepiej spersonalizowane oferty.  więcej
    04-07-2018, 17:18, Nika, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online


    Shutterstock.com
    W branży reklamowej można zaobserwować użycie nowych technologii, które marki wykorzystują w celu budowania przewagi nad konkurencją. Jak działa w tym obszarze sztuczna inteligencja i czy rzeczywiście jest przyszłością reklamy w świecie online?  więcej
    13-06-2018, 09:40, Nika, Technologie
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Pieniądze
  • Programmatic rośnie w siłę. Czego jeszcze potrzebuje do rozwoju?

    Programmatic buying to forma zakupu powierzchni reklamowej w internecie, a jego siła tkwi w tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Jednak aby marketerzy mogli w pełni korzystać z potencjału technologicznego programmatic potrzebne są wysokiej jakości dane, a te często pozostawiają wiele do życzenia.  więcej
    01-03-2018, 13:24, Nika, Pieniądze
  • Kto klika w reklamy online? Raport gemiusAdMonitor


    pexels.com
    Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika?  więcej
    12-04-2018, 10:41, _, Pieniądze
  • Mobilna kampania video – 5 zasad jak zrobić to dobrze


    Leszek Glasner
    Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Jak przewiduje agencja mediowa Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc. Jednak żeby takie działania przyniosły zamierzone rezultaty, konieczne jest odpowiednie przygotowanie kampanii, zwłaszcza w kanałach mobilnych, które zdobywają coraz większą popularność.  więcej
    21-08-2017, 10:25, Grzegorz Chyliński, Dariusz Werelich,
  • Reklama daje wolność mediom


    floeschie (CC)
    Wystartowała kampania Wirtualnej Polski, której celem jest przypomnienie użytkownikom, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów, a tym samym są jednym z gwarantów istnienia wielu niezależnych i autonomicznych podmiotów na rynku medialnym. Kampanię promują m.in. hasła takie jak: „Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam” oraz „Reklama daje wolność mediom”.  więcej
    08-08-2017, 12:28, _, Pieniądze
  • 5 kosztownych błędów w AdWords, których więcej nie popełnisz

    O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose Javiera z Hiszpanii, który chcąc czerpać zyski z reklam nie tylko nie zarobił, ale otrzymał od koncernu rachunek opiewający na zawrotne 100 tys. euro. Choć to skrajna sytuacja, warto sprawdzić, kiedy kampania może generować zbędne koszty.  więcej
    26-06-2017, 19:02, Jakub Dwernicki, Artur Pajkert ,
  • Aula Polska Kraków: Skuteczna reklama - jak to zrobić?

    We wtorek, 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej Auli Polskiej. Będzie ona kontynuacją poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą. Wydarzenie to cieszy się ogromnym zainteresowaniem w całej Polsce.  więcej
    05-12-2017, 19:28, Patronat medialny, Kalendarium
  • Gadżet firmowy mile widziany

    Gadżety reklamowe długo były postrzegane jako kaprys i zbędny wydatek. Obecnie pełnią rolę ważnego nośnika informacji wykorzystywanego w kampaniach promocyjnych.  więcej
    22-04-2017, 00:46, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Zarabianie na reklamach to ryzyko! Wydawca może odpowiedzieć za reklamę naruszającą prawa autorskie - wyrok


    Shutterstock.com
    Jeśli prowadzisz serwis i zamieszczasz w nim reklamy to możesz zapłacić za to, że twórca reklamy wykorzystał w niej np. zdjęcie bez pozwolenia. Tak orzekł Sąd Okręgowy w Białymstoku, który bardzo surowo zinterpretował przepisy przestarzałego Prawa prasowego.  więcej
    03-02-2017, 10:10, Marcin Maj, Pieniądze
  • Koniec skanowania maili bez wyraźnej zgody? Bruksela proponuje nowe przepisy o e-prywatności


    © European Union, 2017 / fot. François Walschaerts
    Szykują się nowe zasady dotyczące e-prywatności, spamu i ciasteczek. W większym stopniu obejmą dostawców e-usług takich jak Gmail, Skype, czy WhatsApp. Branża reklamowa już wyraża niezadowolenie. Obrońcy prywatności mówią o kroku w dobrą stronę, ale też dostrzegają potrzebę dopracowania projektu.  więcej
    11-01-2017, 09:27, Marcin Maj, Pieniądze
  • Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy. Jak reagują wydawcy?

    Liczba polskich internautów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama nie jest skuteczna, ponieważ zwiększa liczbę użytkowników adblocków i obniża efektywność przekazu - dochodzi w końcu do wniosku branża wydawców i reklamy online.  więcej
    03-01-2017, 12:06, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)