Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Facebook powie firmom, ilu ludzi skarży się na hemoroidy


    Pan Xunbin / Shutterstock.com
    Facebook będzie przekazywał reklamodawcom ogólne dane o tym, co ludzie mówią na temat marek, zjawisk i działań, także w postach niepublicznych. W rzeczywistości Facebook już wcześniej to sprawdzał, ale teraz dodatkowo podzieli się wiedzą z innymi podmiotami.  więcej
    12-03-2015, 08:54, Marcin Maj, Lifestyle
  • Wirtualna rzeczywistość wkracza na rynek reklamy. Duże zmiany spodziewane w przyszłym roku


    Giuseppe Costantino / Shutterstock
    Wirtualna rzeczywistość zyskała na znaczeniu wraz z głośnym ostatnio zakupem za 2 mld dolarów firmy Oculus przez Facebooka. Nowa komunikacja z klientem przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości ma przypominać rewolucję technologiczną, jaka miała miejsce na rynku telefonii komórkowej podczas wprowadzaniu smartfonów.  więcej
    11-03-2015, 08:03, NEWSERIA, Technologie
  • Twoja strona na Facebooku niebawem może stracić trochę polubień


    JaysonPhotography / Shutterstock.com
    Liczniki polubień stron na Facebooku uwzględniają także konta nieaktywne oraz polubienia osób zmarłych. Facebook chce zrobić z tym porządek, co może objawić się spadkiem widocznej na stronie liczby polubień.  więcej
    06-03-2015, 14:03, Marcin Maj, Pieniądze
  • E-marketing wychodzący poza standard – wypowiedzi 9 specjalistów


    Syda Productions
    Zastanawiasz się czy działania w obrębie marketingu internetowego mogą wyjść poza utarte przez wiele agencji standardy? Poczytaj, co w tej kwestii mają do powiedzenia eksperci z różnych dziedzin reklamy internetowej zapytani o przykłady inspirujących kampanii, nietypowych technik lub ponadstandardowego wykorzystania standardowych narzędzi.  więcej
    25-02-2015, 12:31, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Lenovo instalowało adware na nowych laptopach... dla dobra klienta!


    Stephen Finn / Shutterstock
    Lenovo umieszczało na nowych komputerach program, który wyświetlał własne reklamy. Firma przyznała się do tego i zapewnia, że instalowanie adware służy dobru klienta!  więcej
    19-02-2015, 11:14, Marcin Maj, Bezpieczeństwo
  • UOKiK może ukarać za nieoznaczone artykuły sponsorowane... i robi to


    Niccolò Caranti
    Wszyscy wiedzą, że artykuły sponsorowane powinny być odpowiednio oznaczone, ale czy komukolwiek coś grozi za naruszenie tej zasady? Wydawca Expressu Bydgoskiego przekonał się, że UOKiK może za to ukarać.  więcej
    18-02-2015, 14:18, Marcin Maj, Pieniądze
  • Google stworzy dziecięce wersje swoich usług. W czym problem?


    Serhiy Kobyakov / Shutterstock.com
    Dziecięce wersje produktów Google muszą być nie tylko bezpieczne. Pojawia się problem zgody na przetwarzanie danych i zbieranie informacji o dzieciach.  więcej
    04-12-2014, 11:11, Marcin Maj, Pieniądze
  • Dzwonią z propozycją reklamy w sieci? Ta rozmowa może kosztować 600-700 zł


    KieferPix / Shutterstock.com
    Czytelnicy donoszą nam o praktykach firm, które dzwonią do przedsiębiorców z ofertą reklamy w sieci, a potem przysyłają SMS-em wezwania do zapłaty. Te firmy mają niejasne regulaminy i do zawarcia umowy może dojść szybciej, niż się początkowo wydaje.  więcej
    31-10-2014, 10:50, Marcin Maj, Pieniądze
  • Display liderem wzrostów reklamy online - infografika


    shutterstock.com
    W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. Prawie połowę tej wartości wypracowała reklama graficzna, głównie dzięki wideo online i reklamie mobilnej, które wciąż notują najwyższe wzrosty.  więcej
    28-10-2014, 10:03, pressroom , Pieniądze
  • Reklamy Facebooka znajdą Cię wszędzie, czyli startuje Atlas


    Frederic Legrand / Shutterstock.com
    Ruszyła sieć reklamowa Facebooka, która będzie bazować na śledzeniu ludzi na różnych urządzeniach i umożliwi łączenie informacji o zachowaniach online i offline. Uważa się, że to poważne wyzwanie rzucone Google AdSense.  więcej
    30-09-2014, 10:07, Marcin Maj, Pieniądze
  • Reklamy Facebooka powiążą zachowania offline i online? Co z prywatnością?


    JaysonPhotography / Shutterstock.com
    Facebook w przyszłym tygodniu ma uruchomić sieć reklamową działającą na wielu platformach i zastępującą ciasteczka identyfikatorem Facebooka. Ma ona pozwolić nawet na porównywanie informacji o zachowaniach użytkownika poza internetem.  więcej
    25-09-2014, 08:53, Marcin Maj, Pieniądze
  • Rynek reklamy displayowej w lipcu 2014 - infografika


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu, można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na Facebooku.  więcej
    18-08-2014, 16:52, pressroom , Pieniądze
  • Adkontekst Audience Report pomaga zrozumieć użytkowników

    Netsprint wprowadza na rynek nową usługę - Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.  więcej
    06-08-2014, 10:09, pressroom , Pieniądze
  • Długopisy reklamowe - wsparcie reklamy

    Reklama XXI wieku to nie tylko telewizja, gazeta, radio czy wszechobecny Internet. To także małe niuanse, które mają okazję dotrzeć do kontrahentów i potencjalnych klientów. Firmy zmotywowane rozwojem i ciągłym poszukiwaniem nowych klientów zamawiają coraz to różniejsze gadżety reklamowe, aby nakłonić do współpracy i wypełnić pewnego rodzaju lukę marketingową.  więcej
    25-07-2014, 11:12, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Nowa metoda śledzenia online, której łatwo nie zablokujesz - canvas fingerprinting


    Shutterstock.com
    Nawet strony pornograficzne mogą stosować nową metodę śledzenia, której nie zablokujesz, usuwając ciasteczka lub uruchamiając AdBlocka Plus. Ta metoda to canvas fingerprinting.  więcej
    22-07-2014, 14:14, Marcin Maj, Bezpieczeństwo
  • Wizerunki blogerów wykorzystano bez zgody. Co na to prawnicy?

    Pewna agencja wykorzystała wizerunki znanych blogerów w akcji promocyjnej, nie pytając ich o zgodę. Eksperci sądzą, że mogło dojść nie tylko do naruszenia dóbr osobistych.  więcej
    16-07-2014, 12:30, Marcin Maj, Pieniądze
  • Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

    Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców, co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa przychody z emisji reklam. Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House, w drugim półroczu będą to kolejno kluczowe DSP działające na polskim rynku.  więcej
    04-07-2014, 13:22, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Roll-up, oklejanie auta, wydruk wielkoformatowy - teraz zamówisz online

    Chcąc nie chcąc, każdy z nas w pośredni sposób ma swój udział w rozprzestrzenianiu się reklam pewnych produktów czy usług. Głównie za sprawą gadżetów i przedmiotów codziennego użytku opatrzonych logo konkretnej marki. Mało kto zastanawia się nad mocą perswazyjną choćby tak trywialnego produktu, jakim jest reklamówka. Paradując po mieście z siatką ulubionego butiku, perfumerii czy marketu spożywczego, wysyłamy sygnał innym konsumentom, że zaufaliśmy danej sieci czy marce i tym samym rekomendujemy ją innym.  więcej
    04-07-2014, 11:03, Komunikat firmy, Pieniądze
  • "Cząstki przyciągania" Hatalskiej to coś więcej niż solidne kompendium wiedzy o reklamie

    Przysłowie mówi "nie oceniaj książki po okładce", ale kiedy do moich rąk trafiła książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" wydana w formie ekskluzywnego albumu, niemal natychmiast oszacowałam, że zawartość będzie równie interesująca co okładka. Nie pomyliłam się.  więcej
    21-06-2014, 11:26, Małgorzata Gontarek, Recenzje
  • Facebook przedstawia anonimowe logowanie i sieć reklamy mobilnej

    Facebook buduje mobilne imperium. Umożliwi logowanie się do aplikacji bez udostępniania danych osobowych. Rusza też sieć reklamy mobilnej od Facebooka.  więcej
    02-05-2014, 10:57, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)