Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Aula Polska Kraków: Skuteczna reklama - jak to zrobić?

05-12-2017, 19:28

We wtorek, 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej Auli Polskiej. Będzie ona kontynuacją poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą. Wydarzenie to cieszy się ogromnym zainteresowaniem w całej Polsce.

robot sprzątający

reklama


aula polska kraków

Spotkanie otworzy wystąpienie Andrzeja Ogonowskiego z SMS.API pt. „SMS’s not dead”. Następnie na scenę wyjdzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. PR z prelekcją pt. „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”. Następnie Michał Grzebyk z ContentHouse opowie o języku, jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy. Z kolei Patrycja Czak z OPCOMu podzieli się swoją wiedzą w prelekcji pt. „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.

"W Krakowie nietrudno znaleźć jakąś konferencję. Znaleźć taką, która jest na wysokim poziomie i gwarantuje dużą dawkę wiedzy, to już dopiero coś. Aula Polska Kraków to jest pewniak. Krakowska edycja stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają przygodę w Internecie jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia ekspertów”.
- Anna Łowczowska

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://aulapolska.pl/spotkania/skuteczna-reklama-zrobic-vol-2/

Zapraszamy!

Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju, których celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Patronat DI



Ostatnie artykuły:


fot. Freepik



fot. Freepik



fot. Freepik




Tematy pokrewne:  

tag reklamatag patronat DItag Krakówtag Aula Polska