Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tradycyjny marketing coraz częściej zaczyna nudzić się klientom. Ulotki reklamowe, bannery na ulicach czy nawet reklamy w internecie – to rzeczy wciąż generujące zasięgi, jednak nie działające już na klientów w sposób zaskakujący. Tego nie można powiedzieć o Ambient Marketingu.

Kostki reklamowe skuteczną formą Ambient Marketingu

To zbiór wszystkich działań marketingowych bazujących na nieprzewidywalnych i nietypowych rozwiązaniach. Rozwój tej grupy z pewnością wpływa na poprawę kreatywności u współczesnych marketerów. Każdego dnia wymyślane są coraz to nowsze formy kampanii, z czego bardzo popularne ostatnimi czasy stało się plasowanie kostek reklamowych na różnego rodzaju targach i eventach branżowych. W poniższym wpisie opowiemy, jak stosowanie kostek może wpłynąć na odbiór firmy przez klientów i kontrahentów. Zapraszamy!

Indywidualna reklama zamknięta w kostce

Sam kształt kostki kojarzy się nam z prostotą. Mimo wszystko to właśnie ta cecha jest kluczową we współczesnym marketingu. Umiejscowienie na takim elemencie nadruku przedstawiającego logo firmy to strzał w dziesiątkę pod względem promocji. Niekiedy zdarza się, że taka kostka reklamowa służy za tło i jedynie ubarwia cały wystrój. Pozbawiona jest funkcjonalności, a jej obecność cieszy oko każdego uczestnika. Możemy być pewni, że stawiając ją w widocznym miejscu, ktoś zdecyduje się na sprawdzenie oferty firmy.

Niemniej jednak, takie kostki mogą również pełnić określoną rolę – być wygodnym siedziskiem. Zdecydowanie bardziej zaleca się wybór tej formy na różnego rodzaju eventy i wydarzenia. Niemal każdy uczestnik od czasu do czasu chciałby sobie usiąść, a brak miejsc przy stolikach niekiedy mu to uniemożliwia. Wtedy takie kostki są elementem niezastąpionym i pozwalającym na wypoczynek w trakcie imprezy.

Jakie kostki z reklamą do siedzenia wyróżniamy?

Producenci oferujący kostki reklamowe na zamówienie, wyróżniają głównie dwie ich formy – standardowe kostki piankowe oraz te posiadające schowki. Obie te formy są praktyczne na swój sposób. Kostki w formie pełnego sześcianu stanowią użyteczność pod kątem wystroju i funkcji siedziskowej. Podczas tworzenia dekoracji można stworzyć z nich zarówno obszar do strefy relaksu, jak i ściankę reklamową.

Kostki reklamowe skuteczną formą Ambient Marketingu

Kostki z funkcją schowka są w środku puste, co pozwala na przechowywanie w nich gadżetów reklamowych podczas trwania eventu. Kiedy natomiast górna część zostanie dołączona, świetnie spisują się w roli puf do siedzenia. Trzeba przyznać, że jak na produkty o łatwych kształtach, kostki te posiadają szereg zastosowań. Co najważniejsze, pełnią one funkcję reklamową, która dla przedsiębiorcy jest motywem przewodnim do stworzenia tych akcesoriów.

Podsumowanie – czy kostki reklamowe się opłacają?

Stosowanie kostek reklamowych na różnego rodzaju eventach jest bardzo pomocne. Są one traktowane jak każdy inny gadżet reklamowy i świetnie spisują się we współczesnym marketingu. Warto jednak przemyśleć wybór konkretnego rodzaju tego asortymentu i mocno zastanowić się nad nadrukiem. To w końcu on będzie elementem przyciągającym wzrok każdego uczestnika wydarzenia.

Foto i treść: materiał partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *