Tradycyjny marketing coraz częściej zaczyna nudzić się klientom. Ulotki reklamowe, bannery na ulicach czy nawet reklamy w internecie – to rzeczy wciąż generujące zasięgi, jednak nie działające już na klientów w sposób zaskakujący. Tego nie można powiedzieć o Ambient Marketingu.
To zbiór wszystkich działań marketingowych bazujących na nieprzewidywalnych i nietypowych rozwiązaniach. Rozwój tej grupy z pewnością wpływa na poprawę kreatywności u współczesnych marketerów. Każdego dnia wymyślane są coraz to nowsze formy kampanii, z czego bardzo popularne ostatnimi czasy stało się plasowanie kostek reklamowych na różnego rodzaju targach i eventach branżowych. W poniższym wpisie opowiemy, jak stosowanie kostek może wpłynąć na odbiór firmy przez klientów i kontrahentów. Zapraszamy!
Sam kształt kostki kojarzy się nam z prostotą. Mimo wszystko to właśnie ta cecha jest kluczową we współczesnym marketingu. Umiejscowienie na takim elemencie nadruku przedstawiającego logo firmy to strzał w dziesiątkę pod względem promocji. Niekiedy zdarza się, że taka kostka reklamowa służy za tło i jedynie ubarwia cały wystrój. Pozbawiona jest funkcjonalności, a jej obecność cieszy oko każdego uczestnika. Możemy być pewni, że stawiając ją w widocznym miejscu, ktoś zdecyduje się na sprawdzenie oferty firmy.
Niemniej jednak, takie kostki mogą również pełnić określoną rolę – być wygodnym siedziskiem. Zdecydowanie bardziej zaleca się wybór tej formy na różnego rodzaju eventy i wydarzenia. Niemal każdy uczestnik od czasu do czasu chciałby sobie usiąść, a brak miejsc przy stolikach niekiedy mu to uniemożliwia. Wtedy takie kostki są elementem niezastąpionym i pozwalającym na wypoczynek w trakcie imprezy.
Producenci oferujący kostki reklamowe na zamówienie, wyróżniają głównie dwie ich formy – standardowe kostki piankowe oraz te posiadające schowki. Obie te formy są praktyczne na swój sposób. Kostki w formie pełnego sześcianu stanowią użyteczność pod kątem wystroju i funkcji siedziskowej. Podczas tworzenia dekoracji można stworzyć z nich zarówno obszar do strefy relaksu, jak i ściankę reklamową.
Kostki z funkcją schowka są w środku puste, co pozwala na przechowywanie w nich gadżetów reklamowych podczas trwania eventu. Kiedy natomiast górna część zostanie dołączona, świetnie spisują się w roli puf do siedzenia. Trzeba przyznać, że jak na produkty o łatwych kształtach, kostki te posiadają szereg zastosowań. Co najważniejsze, pełnią one funkcję reklamową, która dla przedsiębiorcy jest motywem przewodnim do stworzenia tych akcesoriów.
Stosowanie kostek reklamowych na różnego rodzaju eventach jest bardzo pomocne. Są one traktowane jak każdy inny gadżet reklamowy i świetnie spisują się we współczesnym marketingu. Warto jednak przemyśleć wybór konkretnego rodzaju tego asortymentu i mocno zastanowić się nad nadrukiem. To w końcu on będzie elementem przyciągającym wzrok każdego uczestnika wydarzenia.
Foto i treść: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*