reklama

  • 91 proc. Polaków zauważyło protest mediów przeciw nowemu podatkowi a 62 proc. go popiera

    W środę 10 lutego kilkadziesiąt portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych oraz gazet solidarnie protestowało przeciwko planom wprowadzenia nowego podatku od reklam. Nadawcy zawiesili, ograniczyli lub zmienili sposób przekazywania informacji – emitowali tylko komunikaty o proteście lub czarne plansze z napisem „Media bez wyboru”. Gazety tego dnia opublikowały na okładkach całostronicowy list otwarty. Media protestują przeciwko planom nałożenia na nie nowego podatku (naliczanego od przychodów, nie zaś od zysku), co najbardziej uderzy w wolne i niezależne redakcje ograniczając odbiorcom dostęp do rzetelnej informacji.  więcej
    18-02-2021, 13:41, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Prosty i dochodowy świat reklamy internetowej

    Marketing internetowy jest w obecnym czasie jednym z najbardziej dochodowych działów reklamy. Stanowi przy tym obiecujące i wciąż zaskakujące pole szans, bez których wiele branż współczesnych usług byłoby zagrożonych nierentownością lub bankructwem. Dzisiejsza reklama nosi imię reklamy w Internecie. Jako świadomi członkowie rynku powinniśmy posiadać co najmniej elementarne pojęcie o możliwościach, jakie ta gwarantuje.  więcej
    16-02-2021, 11:04, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Więcej respondentów z Polski ufa reklamom w telewizji niż w internecie


    Shutterstock.com
    Przekazy marketingowe w tradycyjnych mediach wzbudzają większe zaufanie wśród respondentów z Polski niż w mediach społecznościowych.  więcej
    12-02-2021, 12:36, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak się dobrze reklamować za pomocą bawełnianych toreb?

    Torby bawełniane z nadrukiem to jedna z wielu propozycji chętnie wybieranych przez osoby, które szukają sprawdzonych gadżetów reklamowych. Takie produkty nie tylko skutecznie promują logo danej firmy, lecz także pozwalają na wykorzystywanie w dowolnych okolicznościach. Jak powinny wyglądać bawełniane torby z nadrukiem, które mają za zadanie pełnić funkcję reklamową?  więcej
    08-02-2021, 14:05, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Personalizacja przekazu - jak najskuteczniej zwracać się do swoich klientów?

    Oferty szyte na miarę są o wiele skuteczniejsze niż wysyłanie jednego przekazu reklamowego całej bazie odbiorców. Spersonalizowana komunikacja jest obecnie standardem w świecie marketingu, dlatego warto wykorzystać jej potencjał, stosując zaawansowane narzędzia marketingowe. Na czym dokładnie polega personalizacja i jak wykorzystać ją w kampaniach reklamowych?  więcej
    30-11-2020, 11:09, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Marketing narracyjny - jak działa?

    Zjawisko marketingu narracyjnego zdobywa coraz większą popularność. Nic dziwnego – odpowiednio zrealizowane pozwala na skuteczne dotarcie do odbiorców. Czym konkretnie jest to zjawisko? Na czym polega i w jakich branżach sprawdza się najlepiej? Dowiedz się z poniższego artykułu.  więcej
    25-04-2020, 21:00, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Długopis na dłużej

    Bez nich trudno sobie wyobrazić szkołę, uczelnię, czy jakąkolwiek pracę – począwszy od najmniej po najbardziej skomplikowane zajęcia. Mowa o długopisach – małych, wielkich, plastikowych czy metalowych, poobgryzanych przez nerwowych uczniów albo nienagannie wyglądających na biurkach pisarek. Wszelkie miejsca, w które dociera człowiek, są ich pełne. Dzięki nim możemy przekazywać informacje, pisać listy, a nawet tworzyć dzieła sztuki. Wystarczy głowa, myśl, kawałek papieru i skromny długopis. Nic więcej.  więcej
    17-11-2019, 08:24, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy skuteczna reklama może być za darmo?

    Często sprzedajesz rzeczy? Twoja firma zajmuje się handlem? Szukasz nowej pracy? A może szukasz zleceniobiorców swoich usług? Jeśli chodź na jedno z tych pytań odpowiedz jest twierdząca, nie możesz nie skorzystać z usług jakie oferują serwisów ogłoszeń lokalnych.  więcej
    19-04-2019, 11:10, kf, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowy sposób na lokowanie produktu


    we killed tv
    Nowy model pozwala na lokowanie produktów w materiałach video publikowanych online, które praktycznie natychmiast docierają do dużych społeczności, złożonych tylko z potencjalnych klientów promującej się marki. Wszystko dzięki tworzeniu ograniczonych zasobów.  więcej
    16-04-2019, 21:51, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama behawioralna niekoniecznie zawsze zgodna z prawem


    Shutterstock.com
    Reklama behawioralna ma obecnie w biznesowym świecie spore grono zwolenników. Jak podaje IAB Polska to właśnie ona będzie pochłaniała aż 35% wszystkich wydatków promocyjnych w naszym kraju. Jednak nadal pozostaje kwestią dyskusyjną jej zgodność z zasadami ochrony danych osobowych. Opiera się ona bowiem na śledzeniu i analizowaniu naszych ruchów w sieci.  więcej
    27-02-2019, 17:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

    Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży?  więcej
    23-01-2019, 08:52, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamy na Instagramie - o tym powinieneś wiedzieć


    Pixabay CC0 License
    Instagram podaje, że liczba miesięcznych aktywności użytkowników sięga ponad 1 miliard. Czyni go to jednym z najatrakcyjniejszych i najszybciej rozwijających się narzędzi reklamowych. Jednak czy wyświetlane użytkownikom sponsorowane materiały są zgodne z polityką ochrony danych osobowych?  więcej
    12-12-2018, 18:08, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Drobiazgowa segmentacja stworzona w oparciu o miliardy profili internautów


    Myimagine / Shutterstock
    Polska firma w oparciu o analizę 21 mld anonimowych profili internautów stworzyła segmenty ponad 270 globalnych marek. Będzie je udostępniać na autorskiej platformie. Ma to pomóc w precyzyjnym dotarciu do konsumentów z reklamą i zmniejszyć liczbę masowych nietrafionych kampanii.  więcej
    12-10-2018, 02:59, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama i marketing warte już 1,3 biliona dolarów


    PQ Media
    Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dol. - tak twierdzi amerykańska firma badawcza. Analitycy sądzą, że wzrost wartości da się zauważyć w tradycyjnej reklamie i marketingu, lecz przede wszystkim obejmie reklamę w mediach cyfrowych i marketing on-line.  więcej
    05-09-2018, 11:50, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Trendy rynku dóbr konsumenckich. Czego tak naprawdę chcą klienci?

    W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. W kontekście wejścia w życie RODO, konsumenci gotowi są nawet powierzać firmom swoje dane osobowe i zgadzać się na profilowanie, tylko po to, aby otrzymywać rabaty i lepiej spersonalizowane oferty.  więcej
    04-07-2018, 17:18, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online


    Shutterstock.com
    W branży reklamowej można zaobserwować użycie nowych technologii, które marki wykorzystują w celu budowania przewagi nad konkurencją. Jak działa w tym obszarze sztuczna inteligencja i czy rzeczywiście jest przyszłością reklamy w świecie online?  więcej
    13-06-2018, 09:40, Nika, Technologie
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Programmatic rośnie w siłę. Czego jeszcze potrzebuje do rozwoju?

    Programmatic buying to forma zakupu powierzchni reklamowej w internecie, a jego siła tkwi w tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Jednak aby marketerzy mogli w pełni korzystać z potencjału technologicznego programmatic potrzebne są wysokiej jakości dane, a te często pozostawiają wiele do życzenia.  więcej
    01-03-2018, 13:24, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kto klika w reklamy online? Raport gemiusAdMonitor


    pexels.com
    Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika?  więcej
    12-04-2018, 10:41, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Mobilna kampania video – 5 zasad jak zrobić to dobrze


    Leszek Glasner
    Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Jak przewiduje agencja mediowa Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc. Jednak żeby takie działania przyniosły zamierzone rezultaty, konieczne jest odpowiednie przygotowanie kampanii, zwłaszcza w kanałach mobilnych, które zdobywają coraz większą popularność.  więcej
    21-08-2017, 10:25, Grzegorz Chyliński, Dariusz Werelich,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Kwiecień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930