Przekazy marketingowe w tradycyjnych mediach wzbudzają większe zaufanie wśród respondentów z Polski niż w mediach społecznościowych.
reklama
YouGov na zlecenie Campaign przeprowadził badanie zaufania do reklam w 10 różnych mediach - od tradycyjnych jak radio i telewizja, po internetowe. W badaniu wzięło udział ponad 18 tys. osób z 17 państw.
Okazuje się, że 40% ankietowanych Polaków uważa telewizję za wiarygodne źródło informacji marketingowych. Najbardziej ufają reklamom w telewizji Hindusi - 69%. Najmniej Duńczycy i Szwedzi (po 37%) oraz Polacy. Średnio reklama w telewizji wzbudza zaufanie 52% osób, które wzięły udział w badaniu.
Jeżeli chodzi o reklamy emitowane w platformach, takich jak Facebook, Instagram czy Tik Tok to darzy je zaufaniem 38% Polaków. Przed nami znaleźli się Hindusi (48%), respondenci ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich (45%) i Meksyku (39%). Globalny uśredniony wskaźnik zaufania do reklam w social media wyniósł w tym badaniu 28%.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Rytuały wspólnych posiłków online odpowiedzią na ciemną stronę pracy zdalnej
|
|
|
|
|
|