Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nie od dziś wiadomo, że lubimy rzeczy ładne, bo cieszą nasze oko. Jeśli coś jest ładne, jesteśmy skłonni stwierdzić, że jest droższe. Tak samo jest z pylonem reklamowym. Nie bez powodu utarło się mówić, że jest on wizytówką firmy.

Pylony reklamowe – bądź widoczny! 

Pylony reklamowe to must have każdej stacji paliw, a ostatnio również firmy, czy obiektu użyteczności publicznej. Dzieje się tak dlatego, że one doskonale spełniają swoją najważniejszą funkcję – eksponują logo marki, podają informacje ważne dla klienta, stanowią  drogowskaz. Poza tym, że spełniają funkcję informacyjną ważne, aby były widoczne. Pylon reklamowy nie może być przysłonięty przez drzewa, budynki czy inne obiekty. 

Aby pylony reklamowe spełniały swoje funkcje – muszą mieć odpowiednią wysokość. Trudno jest samemu ustalić, jaka wysokość będzie odpowiednia dla danej lokalizacji. Do wyższych konstrukcji, które mają funkcję informacyjną z dużej odległości służy próba balonowa. Próba balonowa pomaga w bardzo precyzyjnym określeniu wymiarów pylonu reklamowego. 

Pylony reklamowe – ich design i technika

Pylony reklamowe Graffico zawsze są widoczne

Pylony reklamowe a ich wyświetlacze – na co warto zwrócić uwagę?

Pylony reklamowe są równie ważne, jak ich wyświetlacze. W końcu to właśnie na nich znajdują się najważniejsze informacje i to one najbardziej interesują Twojego klienta. Wyświetlacze powinny być proste i czytelne. W tym miejscu nie powinno się przesadzać z nadmiarem efektów specjalnych. 

Najpopularniejszą techniką stosowaną na wyświetlaczach przy pylonach reklamowych są LEDy. Jest tak dlatego, że LEDy są stosunkowo tanie w porównaniu do innych technologii, ale są przede wszystkim trwałe i energooszczędne. 

Nie wszystkie kolory ledów będą służyły równie długo i skutecznie. Wybór kolorów wyświetlaczy powinien być przedyskutowany z ekspertem. Wtedy będą prezentowały się ładnie i długo, a przede wszystkim oszczędzimy czas i problemy przy ewentualnej wymianie wyświetlaczy. 

Czy kolory mają znaczenie? 

Kolory mają znaczenie! Cały design ma. Przy pylonach reklamowych jest to o tyle ważne, że klient ocenia nas przez swoje pierwsze wrażenie o marce. Pylon reklamowy powinien być integralną częścią desigu marki w połączeniu z warunkami krajobrazowymi i architektonicznymi danej lokalizacji, a nie osobnym elementem. Spójna kolorystyka i przemyślany design prezentuje się ładnie, a to cieszy oko klienta. A należy pamiętać, że klienci kupują oczami. 

Przy wyborze kolorystyki pylonu reklamowego należy pamiętać, że każdy kolor jest inaczej spostrzegany i rozumiany przez Twojego klienta. Nie wszystkie kolory wzbudzają pozytywne emocje i nie wszystkie kolory powinny występować samodzielnie. Zapoznaj się wcześniej z odpowiednim doborem kolorów lub oddaj projekt w ręce grafików. Jak widać, pylony reklamowe to szeroki temat, który wymaga uwzględnienia wielu innych czynników, często niezależnych od nas samych. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E