Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Bez nich trudno sobie wyobrazić szkołę, uczelnię, czy jakąkolwiek pracę – począwszy od najmniej po najbardziej skomplikowane zajęcia. Mowa o długopisach – małych, wielkich, plastikowych czy metalowych, poobgryzanych przez nerwowych uczniów albo nienagannie wyglądających na biurkach pisarek. Wszelkie miejsca, w które dociera człowiek, są ich pełne. Dzięki nim możemy przekazywać informacje, pisać listy, a nawet tworzyć dzieła sztuki. Wystarczy głowa, myśl, kawałek papieru i skromny długopis. Nic więcej.

długopis

  1. Reklama dźwignią handlu
  2. Do wyboru, do koloru
  3. Stylowy i solidny

Reklama dźwignią handlu

Potencjał tego niewielkiego przedmiotu bardzo szybko odkryły różnego rodzaju przedsiębiorstwa, firmy, czy fundacje kulturalne, itp. W mgnieniu oka długopisy reklamowe stały się minibanerami niosącymi różnego rodzaju treści w odległe miejsca. Czy to numer telefonu naszej firmy, jej adres, charakterystyczne logo, hasło przewodnie kampanii, czy też adres internetowy – długopis zmieści wszystko. Dobrze zaprojektowany, wykonany z najlepszej jakości materiałów, może stać się drobną, ale solidną wizytówką naszej wizji handlowej lub produktowej. Inwestycja w długopis może szybko się zwrócić, gdyż gadżet taki jest z nami na co dzień i dzięki temu pamięć o konferencji, czy zjeździe naukowym, zostaje z obdarowanym nim człowiekiem przynajmniej na kilka miesięcy.

Do wyboru, do koloru

Obecnie możemy wybierać spośród firm produkujących różnego rodzaju długopisy – ich obecność w sieci jest dobrze widoczna. Zlecając przygotowanie długopisu dla naszego przedsiębiorstwa mamy pewność, że otrzymamy ostatecznie produkt, który zadowoli każdego użytkownika. Możemy poprosić o przygotowanie takiego gadżetu z metalu, papieru, czy plastiku, dobrać odpowiednie kolory oraz napisy, tak by wzmocnić przekaz, jaki niesie nasz produkt, idea, czy zakład produkcyjny lub usługowy. Długopis zostanie na czyimś biurku na dłużej i na pewno nie stanie się produktem wciśniętym w kąt biurowej szafy. Nadal spora część umów oraz papierów wymaga odręcznego podpisu i tu nasz niewielki nośnik reklamowy będzie niezastąpiony.

Stylowy i solidny

Co prawda, coraz częściej zapisujemy notatki w urządzeniach elektronicznych, ale kartka i długopis mają przed sobą jeszcze długą przyszłość. Naszej ulubionej krzyżówki na ostatniej stronie gazety, jadąc na konferencję do Poznania, nie rozwiążemy raczej smartfonem czy laptopem. Tak więc inwestycja w ten niewielki przedmiot, może zawieźć nazwę firmy na drugi kraniec globu, dzięki pakietom powitalnym wręczanym przy okazji różnego rodzaju przedsięwzięć. Stylowy długopis reklamowy może być ciekawym akcentem w portfolio gadżetów każdego biznesu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag reklamatag gadżety reklamowetag długopis