marketing

  • Marketing narracyjny - jak działa?

    Zjawisko marketingu narracyjnego zdobywa coraz większą popularność. Nic dziwnego – odpowiednio zrealizowane pozwala na skuteczne dotarcie do odbiorców. Czym konkretnie jest to zjawisko? Na czym polega i w jakich branżach sprawdza się najlepiej? Dowiedz się z poniższego artykułu.  więcej
    25-04-2020, 21:00, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Social media przejmą obsługę klienta? Są od 4 do 8 razy efektywniejsze niż call center. Poznaj 6 kroków do stworzenia strategii obsługi klienta w social mediach


    Iryna, Adobe Stock
    Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.  więcej
    26-02-2020, 14:58, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • 21 ekspertów o marketingowych trendach i wyzwaniach na 2020 rok

    Czego mogą spodziewać się marketerzy w 2020 roku? Które trendy staną się dominujące? Czy pojawią się nowe wyzwania? Takie pytania firma FreshMail postawiła strategom, konsultantom oraz dyrektorom marketingu. Porady i sugestie można znaleźć w 54-stronicowym poradniku.  więcej
    21-02-2020, 09:31, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Dwa istotne elementy wpływające na wzrost sprzedaży

    Pozytywne perspektywy dają polskim firmom nie tylko szansę na utrzymanie płynności finansowej, ale także możliwość zdobycia tytułu lidera w swojej dziedzinie. Dla przykładu - do 2023 rynek AGD w Polsce ma wzrosnąć średnio o 14,3% rocznie. Jest to o wiele lepszy wynik niż w skali globalnej - w tym przypadku dynamika wzrostu wyniesie średnio 8,5%. A jak może pomóc w tym marketing internetowy? Sprawdź, czy pamiętasz o dwóch istotnych elementach, które pomogą osiągnąć zadowalające efekty.  więcej
    20-02-2020, 09:42, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja z Sopotu pomoże zachodnim sąsiadom


    Nethansa
    Startup z Polski jako jedyny, w sposób tak zautomatyzowany, zajmuje się prowadzeniem kont sprzedażowych na platformie Amazon. Sopocka firma, która obecnie wchodzi na rynek niemiecki, do pracy wykorzystuje sztuczną inteligencję i autorski system.  więcej
    09-07-2019, 20:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Hot or not? 3 wskazówki dotyczące marketingowych wskaźników


    Global Shopper Marketing
    Marketing w większości organizacji stanowi wyodrębniony dział, który koncentruje się m.in. na wizerunku marki. Co więcej, budowana jest w nich strategia tworzenia trwałej relacji między firmą a klientami i konsumentami. Wszystkie te elementy skrzętnie opierane są na odpowiednich wskaźnikach marketingowych, ale czy faktycznie na koniec dnia liczy się liczba lub procent?  więcej
    24-06-2019, 23:14, Nika, Porady
  • Czy polskie prawo jest na pewno zgodne z RODO?


    Thedigitalartist
    Obowiązująca od początku maja ustawa wprowadzająca znowelizowała m.in. Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Niezmienione w niej pozostały np. przepisy mówiące o konieczności uzyskania przez usługodawcę zgody od użytkownika w przypadku chęci wykorzystywania jego danych, które nie są niezbędne do świadczenia usług. Czy jest to zgodne z RODO?  więcej
    17-05-2019, 17:41, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pozostało niewiele czasu do konferencji na temat VR i AR w marketingu oraz sprzedaży. Poznaj program wydarzenia


    Izba Gospodarki Elektronicznej
    Już 16 maja 2019 r. w Warszawie odbędzie Augmented Advertising & Sales Conference w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej – wydarzenie, poświęcone wyłącznie zagadnieniom związanym z wykorzystaniem najbliższej człowiekowi technologii. Organizatorzy zaprosili kilkunastu ekspertów z rynku VR i AR, którzy będą omawiać obecny stan oraz przyszłość kampanii reklamowych opartych o jedną z tych technologii.  więcej
    13-05-2019, 22:45, Nika, Kalendarium IT
  • Powstaje Kodeks Dobrych Praktyk w obszarze afiliacji

    W marcu br. została powołana Grupa Robocza Afiliacja, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Priorytetowym celem członków Grupy jest stworzenie Kodeksu Dobrych Praktyk dla interesującego ją obszaru.  więcej
    03-04-2019, 14:36, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • W paru zdaniach o bezpośredniej komunikacji galerii handlowej z klientem


    Dot Realations
    Każdego roku w Polsce oddawane do użytku są kolejne galerie handlowe, przy tym rywalizacja o uwagę klienta nie jest łatwiejsza. Poważnym konkurentem w starciu o portfele konsumentów staje się sprzedaż internetowa. Co robić, aby klient nie odwrócił się od tradycyjnej formy zakupu?  więcej
    15-02-2019, 10:52, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czar influencera

    Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Warunkiem skutecznej promocji w tym kanale jest jednak odpowiedni dobór partnerów i zaufanie do nich.  więcej
    24-01-2019, 22:48, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kilka zalet live streamingu


    ISebyI / Shutterstock
    Styczeń to miesiąc, w którym aktywny przedsiębiorca odświeża, tworzy lub doszlifowuje strategię marketingową. Zastanawiasz się nadal, jak promować swoje produkty lub usługi? Szukasz nowego kanału komunikacji z odbiorcami, z którego do tej pory nie korzystałeś? Live streaming może okazać się rozwiązaniem dla ciebie.  więcej
    23-01-2019, 18:12, Nika, Technologie
  • Czy klienci galerii handlowych wolą kupować prezenty online?


    ODO 24
    Specjaliści w zakresie realizacji kampanii mobile marketingowych zbadali przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji zakupowych oraz klientów 5 popularnych centrów handlowych. Na ich przykładach sprawdzono, jak w ostatnich miesiącach roku zmienia się natężenie ruchu w aplikacjach m-commerce i obiektach handlowych.  więcej
    14-12-2018, 19:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamy na Instagramie - o tym powinieneś wiedzieć


    Pixabay CC0 License
    Instagram podaje, że liczba miesięcznych aktywności użytkowników sięga ponad 1 miliard. Czyni go to jednym z najatrakcyjniejszych i najszybciej rozwijających się narzędzi reklamowych. Jednak czy wyświetlane użytkownikom sponsorowane materiały są zgodne z polityką ochrony danych osobowych?  więcej
    12-12-2018, 18:08, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Tak nie prowadzi się kampanii marketingowej dla Fintechu


    © V. Yakobchuk - Fotolia.com
    Nie ma sposobu gwarantującego kampanii marketingowej sukces, jednak wyeliminowanie niektórych błędów z pewnością poprawi jej skuteczność. Eksperci objaśniają, czego nie powinno się robić w marketingu w sektorze fintech.  więcej
    26-11-2018, 21:15, Nika, Porady
  • Black Friday w Polsce - sprzedaż elektroniki rok temu i aktualny potencjał


    od dot.pr
    Wielka wyprzedaż przypadająca na ostatni piątek listopada i mająca początek swojej tradycji w Stanach Zjednoczonych, gości również w Polsce. To czas, w którym kupuje się już gwiazdkowe prezenty, korzystając z największych promocji, jakie pojawiają się w ciągu roku. W naszym kraju to dość młoda tradycja, ale według ekspertów z dużym potencjałem – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.  więcej
    22-11-2018, 12:03, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy klienci chcą, aby lubiane marki znały ich na wskroś?

    360-stopniowy widok klienta to temat coraz częściej podejmowany przez światowy, jak również polski, biznes. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że 70% konsumentów przebadanych przez Salesforce domaga się od marek tzw. doświadczeń połączonych.  więcej
    21-11-2018, 21:53, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kara dla Orange - komentarz dotyczący prawidłowego prowadzenia działań marketingowych


    Shutterstock.com
    Od 25 maja 2018 r. są stosowane przepisy RODO. Ale wiele podmiotów zapomina, że prowadzenie działań marketingowych – celem pozyskania nowych klientów lub zaoferowania nowych usług aktualnym klientom – to nie tylko przepisy z zakresu ochrony danych ale również przepisy Ustawy Prawo telekomunikacyjne i Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. O tym, że przestrzeganie ich przysparza trudności, świadczą ostatnie kłopoty Orange.  więcej
    14-11-2018, 18:10, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Digital signage - co to jest i jak wpływa na nasze wybory zakupowe


    Unilumin
    Już 70% konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20% dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok upłynie branży handlowej stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.  więcej
    14-11-2018, 15:15, ip, Technologie
  • Social selling wzmacnia sprzedażową moc

    Biznesowe spotkania przy kawie odchodzą do lamusa. Dziś i klienci i handlowcy żyją pod dużą presją wyniku i czasu. Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych przypomina „głuchy telefon”. O ile metoda ta sprawdzała się niejednokrotnie w przeszłości, o tyle jej bezosobowy, anonimowy wręcz charakter, nie sprawdza się w cyfrowym świecie, w którym wiemy o sobie wszystko dzięki stale zyskującym na popularności mediom społecznościowym.  więcej
    08-11-2018, 21:26, Monika Zasada, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31