Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Praca marzeń? Stanowski i portale pracy płacą 1000 zł dziennie za leżenie na plaży

    Ruszył Kanał Zero, inicjatywa Krzysztofa Stanowskiego, która chce stawić czoła konwencjonalnym mediom. W ramach promocji, wspólnie z portalami pracy rocketjobs.pl i Just Join IT, zaproponowano niebanalną ofertę pracy.  więcej
    02-02-2024, 18:53, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Torby z nadrukiem jako narzędzie marketingowe - efektywność i zasięg

    Obecnie wiele firm poszukuje sposobów na promocję firmy, które nie tylko zwiększą rozpoznawalność marki na rynku, ale także przykują uwagę odbiorców i zachęcą ich do skorzystania z usług przedsiębiorstwa. Jednymi z najefektywniejszych narzędzi marketingowych są torby z nadrukiem, na których można umieścić zarówno logo firmy, jak i inne ważne informacje. Czym są narzędzia marketingowe i jak torby z nadrukiem mogą wpłynąć na postrzeganie marki? Kiedy warto zainwestować w torby z nadrukiem i jakie wyróżniamy rodzaje takich materiałów reklamowych? Czytaj dalej i dowiedz się więcej!  więcej
    04-01-2024, 00:18, Artykuł partnera, Pieniądze
  • E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy i prognozy ekspertów na 2024 r.


    Freepik
    Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.  więcej
    28-12-2023, 07:39, pressroom , Pieniądze
  • Grawerowane gadżety reklamowe: jak wyróżnić twoją markę?

    W świecie, gdzie każda marka stara się wyróżnić, grawerowane gadżety reklamowe mogą być kluczem do sukcesu. Łącząc trwałość z elegancją, te personalizowane upominki nie tylko zwiększają świadomość marki, ale także budują długotrwałe relacje z klientami. W tym artykule przyjrzymy się, jak efektywnie wykorzystać grawerowane gadżety do wzmocnienia wizerunku firmy i zaprezentujemy pomysły na zapadające w pamięć gadżety reklamowe.  więcej
    11-12-2023, 17:39, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Broszura reklamowa - ważny element strategii marketingowej firmy


    Pixabay
    Broszura reklamowa to świetna opcja dla osób, które chcą szczegółowo przedstawić ofertę swojej firmy. Druk broszur pozwoli Ci na skuteczne promowanie własnej marki poza internetem — tego rodzaju reklamę wystawić można na targach, w siedzibie firmy, lub użyć w inny spersonalizowany sposób.  więcej
    11-12-2023, 17:32, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Kostki reklamowe skuteczną formą Ambient Marketingu

    Tradycyjny marketing coraz częściej zaczyna nudzić się klientom. Ulotki reklamowe, bannery na ulicach czy nawet reklamy w internecie – to rzeczy wciąż generujące zasięgi, jednak nie działające już na klientów w sposób zaskakujący. Tego nie można powiedzieć o Ambient Marketingu.  więcej
    06-07-2023, 15:43, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Marketer Plus, czyli marketing od podszewki

    Szukasz ogólnej wiedzy o marketingu? A może interesuje Cię jakiś konkretny obszar, w którym chcesz się rozwinąć? Jakkolwiek planujesz podejść do rozszerzania marketingowych umiejętności, sięgnij po czasopismo Marketer Plus. Jest to dwumiesięcznik, dzięki któremu z pewnością staniesz się lepszym marketerem, niezależnie od specjalizacji, jaką zajmujesz się na co dzień. Dowiedz się, dlaczego warto sięgnąć po Marketera Plus.  więcej
    21-06-2023, 12:21, Artykuł partnera, Pieniądze
  • O tym, jak tutoriale najpierw zniknęły, a później musiały wrócić

    Po tym, jak internet zajął miejsce drukowanych instrukcji obsługi, można było zaobserwować wysyp tutoriali w formie tekstu i wideo. Później jednak jakby ich ubyło. Dlaczego? I dlaczego dziś coraz więcej osób decyduje się tworzyć nowe poradniki?  więcej
    17-04-2023, 09:22, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego

    Miniony rok na korcie należał do Igi Świątek. Od kwietnia ub.r. jest najlepszą tenisistką na świecie i króluje w rankingu WTA nieprzerwanie od 41 tygodni. Zdobyła w tym roku 11085 punktów, a jej przewaga nad kolejną zawodniczką wynosi aż 6030 oczek. Liderkę rankingu WTA, kolejny rok wspiera główny partner – PZU.  więcej
    12-01-2023, 18:27, pressroom , Pieniądze
  • Jak zaprojektować ulotkę reklamową w kilku krokach?

    Jednym z najpopularniejszych sposobów na wypromowanie swojej marki, rozpowszechnienie jej wizerunku wśród odbiorców oraz zachęcenie ich do skorzystania z oferty są ulotki reklamowe. I choć może wydawać się, że to medium stanowi przeżytek i już dawno zostało wyparte przez nowsze metody marketingu – nic bardziej mylnego! Okazuje się, że ulotki są ponadczasowe, uniwersalne i... tanie, dlatego przedsiębiorcy nie chcą z nich rezygnować i wciąż korzystają z ich potencjału. Sprawdź, co powinien zawierać projekt Twojej ulotki!  więcej
    28-12-2022, 13:38, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Marketing w czasie recesji - dlaczego jest waży oraz jak go prowadzić?

    Cięcie wydatków, to pierwsze co przychodzi na myśl, gdy słyszymy słowo kryzys. Jednak w biznesie taka strategia to ostateczność. Biznes w czasie recesji musi przede wszystkim szukać skutecznych sposobów na walkę z trudnościami. Jednym z nich jest marketing, który nawet w czasie kryzysu tworzy wiele możliwości na dotarcie do konsumentów i przekonania ich do zakupów.  więcej
    09-12-2022, 14:18, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • SMS marketing w B2B - czy warto?

    Skuteczny w każdej branży, budzi nieco kontrowersji, jeśli chodzi o zastosowanie w sektorze B2B. Po marketing SMS nie sięga się tu bowiem tak często. A to błędne podejście. Wiadomości wykorzystane we właściwy sposób budują relacje biznesowe i zaufanie, o które tak ciężko we współczesnym świecie firm.  więcej
    31-08-2022, 10:22, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Gamerzy to nie 'kanapowcy' - 4 na 10 graczy śledzi w aplikacjach swoją aktywność fizyczną


    Andre Hunter
    Introwertyk, spędzający całe dnie przy komputerze czy grający w gry na telefon, stroniący od sportu i zdrowego trybu życia. Kiedy myślimy o fanach gier, to nierzadko taki obraz rysuje nam się w głowie. Tymczasem, gamerzy to nie tylko esportowcy, ale także osoby, które w realnym życiu mocno skupiają się na swoim zdrowiu i kondycji. Według badań naukowców z Queensland University of Technology, przeprowadzonych na grupie ponad 1400 zawodników z 65 krajów wynika, że jedynie 4 proc. z nich jest narażonych na otyłość.  więcej
    19-08-2022, 13:55, pressroom , Lifestyle
  • Matki gamerki na celowniku marketerów


    Rodnae Productions
    Głównym decydentem, zarówno przy większych jak i mniejszych zakupach w przeciętnym domu są zazwyczaj kobiety. Jest to zatem doskonały target dla marketerów. Jak się jednak okazuje, aż 76 proc. pań uważa, że sposób w jaki kobiety są przedstawiane w reklamach kierowanych do nich jest niewłaściwy.  więcej
    27-09-2021, 17:33, _, Pieniądze
  • Na co zwrócić uwagę planując korespondencję marketingową?


    Anastasia Shuraeva
    W przeciwieństwie do całego rynku przesyłek listowych, segment korespondencji reklamowej cieszył się na przestrzeni ostatnich lat stabilnym wzrostem, zarówno wolumenu, jak i wartości. Najnowszy „Raport o stanie rynku pocztowego” opublikowany przez UKE pokazał jednak, że i w tej dziedzinie pandemia odcisnęła swoje piętno.  więcej
    20-09-2021, 10:29, _, Pieniądze
  • Rządom nie ufamy. Czy biznes zacznie rządzić informacją?

    60% ludzi na świecie twierdzi, że rządy celowo tworzą fałszywe komunikaty. Przestajemy ufać również mediom. To biznes staje się źródłem informacji, a dzięki rzetelnym i angażującym treściom pozyskuje nowych klientów. Jednak 80% klientów e-commerce jest już “cyfrowo wyczerpana” i coraz trudniej do nich dotrzeć.  więcej
    06-07-2021, 12:04, _, Pieniądze
  • Kiedy wprowadzić w firmie automatyzację marketingu

    Marketing automation świadczy nie tylko o poważnym podejściu do klienta. To także znak czasów, bez którego nie ma mowy o wejściu do pierwszej ligi i podążaniu za najnowszymi trendami technologicznymi. Poza tym to, co najważniejsze, automatyzacja marketingu daje pełny wgląd w aktywność klienta, bez potrzeby śledzenia jego poczynań 24 godzin na dobę. W tym czasie można zająć się czymś innym, lub zwyczajnie odpocząć. Dlaczego warto wprowadzić to rozwiązanie do Twojej firmy? Przekonajmy się razem  więcej
    02-07-2021, 10:55, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Marketing w świecie e-commerce. Co decyduje o sukcesie e-sklepów?

    W dobie pandemii ogromna część klientów zwróciła się w kierunku sklepów internetowych, które mogły im zapewnić wszystko to, co dotąd pozyskiwali z placówek stacjonarnych. Pogłębiło to trwającą od wielu lat tendencję do rozwoju e-commerce. Nie oznacza to jednak, że każdy z właścicieli sklepów internetowych zyskał przepustkę do sukcesu. Wręcz przeciwnie – ponad 60% biznesów e-commerce upada w kilka miesięcy od rozpoczęcia swojej działalności. U podstaw tak miażdżącej statystyki leży jednak nie tylko niedopasowana do klientów oferta, ale przede wszystkim niewłaściwy marketing. Co zatem kryje się pod tym pojęciem – i jak możemy z tym walczyć, by rzeczywiście osiągnąć sukces?  więcej
    21-06-2021, 10:19, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • InSTREAMLY pozyskało 4,8 mln zł na rozwój

    - Osobiście wiem, jak przełomowym momentem jest dla małego streamera zarobienie pierwszych pieniędzy ze streamowania. Pojawia się wiara, że faktycznie tę pasję można rozwinąć w karierę. Dzięki pozyskanym funduszom przyspieszymy ekspansję na nowe rynki i dostarczenie najlepszych ofert dla streamerów na całym świecie – mówi współzałożycielka inSTREAMLY Wiktoria Wójcik.  więcej
    16-04-2021, 15:46, pressroom , Pieniądze
  • Marketing suplementu diety - czyli jak wypromować swoją markę suplementu?

    Rynek suplementów diety to potężna machina, która generuje spore przychody dla producentów. Jak wskazują badania, Polacy uwielbiają takie produkty. Z pewnością duża zasługa to odpowiednia reklama i promocja marki. Należy jednak mieć na uwadze, że marketing suplementu diety musi spełniać określone normy.  więcej
    29-01-2021, 18:58, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)