marketing

  • Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

    „Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści. I chociaż dla większości firm nie jest to już pojęcie abstrakcyjne, wiele z nich ciągle nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści przynosi tworzenie dobrych treści contentmarketingowych.  więcej
    20-02-2017, 09:37, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa przyswajania przez nich innowacji.  więcej
    30-11-2016, 17:05, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Koniec ery inwazyjnych reklam? Adblocki spowodowały 22 mld strat w 2015 roku


    Shutterstock.com
    Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.  więcej
    04-11-2016, 17:49, Marcin Ekiert, Biznes, Finanse i Prawo
  • Halloween, czyli święta, popkultura i marketing


    Kameleon007 at istockphoto.com
    Według badań przeprowadzonych przez CBOS w 2013 roku aż 72 proc. Polaków sprzeciwia się komercjalizacji świąt. Mimo to wielu z nas celebruje je w popkulturowym klimacie. Co rządzi naszymi rytuałami – marketing, kultura popularna czy tradycja? - wyjaśnia dr Karol Jachymek, kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    31-10-2016, 15:27, Informacja prasowa, Internauci
  • SemKRK – krakowskie dyskusje o SEO i SEM

    Konferencje i spotkania branżowe mogę przybierać różne formy. Niektóre przyjmują charakter bardzo profesjonalny, niemalże biznesowy. Inne sprowadzają się do prezentacji konkretnych produktów. W przypadku SemKRK można powiedzieć jedno – organizatorzy pokazali, że można zorganizować wydarzenie w lekkiej atmosferze, które przy okazji podsunie kilka inspiracji.  więcej
    10-10-2016, 00:48, Marcin Opolski, Kalendarium IT
  • Inspirujące prezentacje podczas EastMedia 2016

    W dniach 15-16 kwietnia odbyła się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyło blisko 200 osób, można było poznać odpowiedzi na pytania, jak prowadzić nowoczesny i skuteczny marketing i za pomocą jakich narzędzi, jak pozycjonować i budować markę po to, by wyprzedzić konkurencję.  więcej
    19-04-2016, 06:57, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Jak zmienić klienta w wyznawcę? Porady 4 specjalistów


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nie sztuka pozyskać klienta. Sztuka sprawić, by wrócił i zmieniał się w fana albo wręcz swego rodzaju wyznawcę marki. Jak tego dokonać? Zapytaliśmy o to kilkoro specjalistów z branży e-marketingu.  więcej
    15-12-2015, 13:00, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Spełnij oczekiwania odbiorców dzięki segmentacji listy mailingowej


    Shutterstock
    Działania email marketingowe są najbardziej skuteczne, gdy stanowią odpowiedź na rzeczywiste potrzeby subskrybentów. Wartościowe kampanie email marketingowe angażują odbiorców i pomagają im stać się lojalnymi klientami. Segmentacja listy pozwala na lepsze poznanie profilu odbiorców i dopasowanie komunikacji do ich oczekiwań.  więcej
    10-12-2015, 16:47, GetResponse, Porady
  • Raport Salesforce o stanie marketingu w segmencie B2B (infografika)

    Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.  więcej
    24-09-2015, 16:09, Krzysztof Augustynowicz, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwrócić uwagę wpływowych osób w polskiej sieci - studium przypadku iWisher

    W zalewie standardowych informacji o uruchomieniu kolejnego serwisu, aplikacji lub usługi zespół iWisher wybrał trudniejszą i pracochłonną drogę. "Nie lubimy otrzymywać spamu, dlatego też nie chcieliśmy go rozsyłać" - tłumaczą. Z drugiej strony chcieli szybko dotrzeć i zainteresować swoim produktem aż 100 bardzo wpływowych osób w polskiej części internetu. W jakim stopniu metoda, którą wybrali, okazała się skuteczna opowiada w wywiadzie dla di24.pl Michał Korba, współtwórca platformy.  więcej
    03-09-2015, 15:19, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • Jak funkcjonują działy marketingu i sprzedaży w polskich firmach? Raport „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”

    Nieco ponad połowa polskich firm zatrudnia osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Podobnie jest w przypadku marketingowców. 53% badanych przedsiębiorstw wskazuje na obecność w swoich strukturach osób zajmujących się na co dzień komunikacją marketingową. To tylko niektóre dane płynące z raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, będącego efektem badań opracowanych wspólnie przez agencję Mind Progress Group i Instytut badawczy IPC.  więcej
    14-07-2015, 12:49, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Marketing w sieci a prawo: e-mailing a SPAM


    Myimagine / Shutterstock
    Biznes online bardzo dynamicznie się rozwija, rośnie również konkurencja i przedsiębiorcy stosują najróżniejsze formy marketingu internetowego. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że łamiąc prywatność w sieci, tracą zaufanie potencjalnych klientów i mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Poniżej kilka wskazówek dotyczących jednej z form marketingu w sieci - tzw. e-mailingu.  więcej
    02-07-2015, 16:26, Magda Judejko, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przede wszystkim myśleć. Podsumowanie konferencji Internet ASAP 2015

    – Jak do tej pory, najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku – mówią uczestnicy czwartej konferencji Internet ASAP, która miała miejsce 21 i 22 maja w Krakowie. Wzięło w niej udział ok. 170 osób. Chwalono różnorodność tematów i szerokie spektrum prelegentów.  więcej
    29-05-2015, 08:49, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Fakty i mity w e-marketingu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej

    Zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Konferencja odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej. Celem konferencji branżowej jest przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.  więcej
    04-03-2015, 11:54, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Kabel ethernet i karta pamięci poprawią brzmienie muzyki - myślenie magiczne w XXI wieku


    Syda Productions / Shutterstock
    Czy kabel ethernet albo karta pamięci mogą wpłynąć na jakość odtwarzanego dźwięku? Możesz sądzić, że nie, ale firmy sprzedają droższe kable sieciowe i karty pamięci, obiecując coś takiego. Jest to wykorzystywanie myślenia magicznego o technologii, które dotyka nie tylko audiofilów.  więcej
    20-02-2015, 09:42, Marcin Maj, Internauci
  • Kolejna edycja Poranków z email marketingiem

    Przed nami kolejna edycja "Poranków z email marketingiem", czyli spotkań z ekspertami, które mają za zadanie nie tylko rozwijać wiedzę marketerów, lecz również inspirować ich do tworzenia zarazem kreatywnych, jak i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.  więcej
    12-02-2015, 08:52, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Dla nowoczesnych działów marketingu - Marketing and Technology Congres 2015

    Marketing i technologia - para bardzo zgrana. Jak najlepiej wykorzystać to połączenie? Na to pytanie odpowiedzą 16 kwietnia 2015 roku Grupa PWN i HG Intelligence - organizatorzy Marketing and Technology Congress 2015.
      więcej
    09-02-2015, 08:58, Joanna Ryńska, Kalendarium IT
  • Wojna Brandów. Relacja z Dnia Darmowego Jedzenia

    29-go stycznia nasza konkurencja, portal Pyszne.pl ogłasza akcję, w której informuje, że w sobotę 31 stycznia zamierzają rozdać 10,000 kodów o wartości 25 zł na zamówienie z ich serwisu. Start akcji zapowiadają na godzinę 15:00. Postanawiamy nieco pokrzyżować plany naszym konkurentom i ruszamy tego samego dnia czyli - 31 stycznia (sobota), lecz odrobinę wcześniej, o godzinie 12:00.  więcej
    03-02-2015, 23:42, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kupujesz mobilnie? Możesz dostać inną cenę niż na komputerze!


    Shutterstock.com
    Kupując bilety lub wycieczki, możesz zapłacić więcej lub mniej w zależności od urządzenia, jakiego używasz do przeglądania sieci - ustalili badacze z Northeastern University.  więcej
    27-10-2014, 15:04, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Adkontekst Audience Report pomaga zrozumieć użytkowników

    Netsprint wprowadza na rynek nową usługę - Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.  więcej
    06-08-2014, 10:09, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.