marketing

  • Marketing, sprzedaż, HR i rozwój biznesu - Bitspiration przyjmuje nową formułę! Dla Czytelników DI do zgarnięcia duża zniżka na wejściówkę

    Bitspiration zawita ponownie do Krakowa! 13 października w Krakowie odpowiemy na realne potrzeby młodych, polskich firm i startupów. Skalowanie IT, rozwój produktu, marketing i sprzedaż, budowanie zespołu i marki - to główne tematy nowej formuły Bitspiration. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Anna Iller (Legendy Allegro) czy Monika Czaplicka.  więcej
    09-10-2017, 14:46, Patronat medialny, Kalendarium IT
  • Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

    “Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:  więcej
    20-09-2017, 09:58, Patronat medialny, Biznes, Finanse i Prawo
  • Smartfon prawdę Ci powie. Dane o użytkownikach urządzeń mobilnych to gorący towar


    everything possible / shutterstock
    61 proc. posiadaczy smartfonów zagląda do swojego urządzenia w 5 minut po przebudzeniu — wynika z badania Deloitte Global Mobile Consumer Survey. Nasze urządzenia mobilne stały się źródłem anonimowych informacji o naszym życiu, zainteresowaniach czy geolokalizacji, a ilość generowanych przez nie danych ma do 2021 roku przekroczyć połowę zettabajta rocznie – twierdzą analitycy z Cisco.  więcej
    15-09-2017, 13:39, Marcel Płoszczyński, Biznes, Finanse i Prawo
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Deloitte Digital buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

    Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.  więcej
    06-09-2017, 10:36, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.  więcej
    23-08-2017, 20:21, Patronat medialny, Biznes, Finanse i Prawo
  • Co wiedzą o nas aplikacje mobilne i czy jest się czego obawiać?


    pexels.com
    Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. Czy rzeczywiście mamy się czego obawiać?  więcej
    17-08-2017, 09:47, Paweł Kmiecik, Technologie
  • Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska


    ©istockphoto.com/danwilton
    Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.  więcej
    08-08-2017, 10:56, kf, Technologie
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kim jest mityczny influencer?

    Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni, inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę?  więcej
    03-08-2017, 11:49, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Doświadczenie klienta najwyższym priorytetem w działach marketingu - raport Salesforce „State of Marketing”


    rawpixels
    Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    26-07-2017, 00:15, Anna Kaczmarska, Biznes, Finanse i Prawo
  • Raport z badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym


    geralt
    Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym.  więcej
    21-06-2017, 19:10, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Outsourcing marketingu - kompetencje, wiedza i know-how

    Koszty zatrudnienia w Polsce rosną. Polski rząd od 2018 roku będzie podnosił pensję minimalną o kolejne złotówki. Oznacza to, że koszty zatrudnienia i tworzenia nowych stanowisk pracy będą coraz wyższe. Pracodawcy coraz częściej zastanawiają się czy zatrudnienie dodatkowych pracowników przyniesie wartość dodaną czy tylko podniesie koszty operacyjne. Podwyższenie płacy minimalnej w długim okresie czasu będzie miało wpływ również na pensje oraz wynagrodzenie pozostałych pracowników wyższego szczebla.  więcej
    29-05-2017, 15:00, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

    „Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści. I chociaż dla większości firm nie jest to już pojęcie abstrakcyjne, wiele z nich ciągle nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści przynosi tworzenie dobrych treści contentmarketingowych.  więcej
    20-02-2017, 09:37, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa przyswajania przez nich innowacji.  więcej
    30-11-2016, 17:05, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Koniec ery inwazyjnych reklam? Adblocki spowodowały 22 mld strat w 2015 roku


    Shutterstock.com
    Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.  więcej
    04-11-2016, 17:49, Marcin Ekiert, Biznes, Finanse i Prawo
  • Halloween, czyli święta, popkultura i marketing


    Kameleon007 at istockphoto.com
    Według badań przeprowadzonych przez CBOS w 2013 roku aż 72 proc. Polaków sprzeciwia się komercjalizacji świąt. Mimo to wielu z nas celebruje je w popkulturowym klimacie. Co rządzi naszymi rytuałami – marketing, kultura popularna czy tradycja? - wyjaśnia dr Karol Jachymek, kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    31-10-2016, 15:27, Informacja prasowa, Internauci
  • SemKRK – krakowskie dyskusje o SEO i SEM

    Konferencje i spotkania branżowe mogę przybierać różne formy. Niektóre przyjmują charakter bardzo profesjonalny, niemalże biznesowy. Inne sprowadzają się do prezentacji konkretnych produktów. W przypadku SemKRK można powiedzieć jedno – organizatorzy pokazali, że można zorganizować wydarzenie w lekkiej atmosferze, które przy okazji podsunie kilka inspiracji.  więcej
    10-10-2016, 00:48, Marcin Opolski, Kalendarium IT
  • Inspirujące prezentacje podczas EastMedia 2016

    W dniach 15-16 kwietnia odbyła się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyło blisko 200 osób, można było poznać odpowiedzi na pytania, jak prowadzić nowoczesny i skuteczny marketing i za pomocą jakich narzędzi, jak pozycjonować i budować markę po to, by wyprzedzić konkurencję.  więcej
    19-04-2016, 06:57, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Jak zmienić klienta w wyznawcę? Porady 4 specjalistów


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nie sztuka pozyskać klienta. Sztuka sprawić, by wrócił i zmieniał się w fana albo wręcz swego rodzaju wyznawcę marki. Jak tego dokonać? Zapytaliśmy o to kilkoro specjalistów z branży e-marketingu.  więcej
    15-12-2015, 13:00, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.