Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Kto wie czym jest geofencing?


    Monday News
    Z najnowszego raportu wynika, że 83% internautów nie zna pojęcia, które określa szczególny rodzaj wykorzystania geolokalizacji. Specjaliści wskazują, że w dużej mierze nawet ci najbardziej zainteresowani - czyli marketerzy - nie mają na ten temat pojęcia.  więcej
    24-07-2018, 21:57, Nika, Pieniądze
  • Mobile i programmatic w duecie


    rawpixel.com
    Rynek mobile programmatic rośnie w szybkim tempie. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał.  więcej
    19-07-2018, 22:07, Nika, Pieniądze
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Pieniądze
  • 6 błędów w marketingu mobilnym


    shutterstock.com
    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Jednak zanim zaczniesz z niego korzystać, przeczytaj ten tekst, aby nie popełnić wskazanych w nim błędów.  więcej
    03-07-2018, 16:23, Nika,
  • Czego potrzebuje współczesny klient?

    Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy trybem życia. Tymczasem klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno chcą by było szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: komfortowo. W dobie rosnącej konkurencji oraz dynamicznych zmian w prawie to praktyczność jest tym, na co zwraca uwagę konsument.  więcej
    29-06-2018, 17:23, Nika, Pieniądze
  • To nie e-commerce odkrył cross selling


    Digital Storm / Shutterstock
    Sprzedawcy od wieków stosują zasady cross sellingu i polecania produktów, które mogą zainteresować klienta. Jak wyczuć potrzeby kupującego, z którym nie mamy bezpośredniej styczności? Czy są do tego potrzebne magiczne zdolności? Podpowiadamy - wystarczy skorzystać z tego, co daje nam technologia.  więcej
    21-06-2018, 16:42, Nika, Pieniądze
  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Pieniądze
  • Darmowy raport 'Email marketing w liczbach 2018' już dostępny

    Już po raz piąty FreshMail przygotował raport “Email Marketing w liczbach”. Wnioski zawarte w dokumencie są owocem analizy 11 miliardów wiadomości wysłanych przez ponad 5 tysięcy klientów.  więcej
    06-06-2018, 14:54, _, Pieniądze
  • Rusza pierwszy polski akcelerator MarTech


    Stmool / Shutterstock
    Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Zgłoś się do programu akceleracyjnego. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.  więcej
    09-04-2018, 17:39, Nika, Kalendarium
  • Czy obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym?


    Goodluz / Shutterstock
    Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji.  więcej
    27-03-2018, 18:23, Nika, Pieniądze
  • SEO i email marketing - jak to połączyć?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez SmartInsights, dla 51% marketerów e-mail marketing to najważniejszy kanał komunikacji, a dla 45% z nich kanałem tym jest SEO. Te narzędzia osiągają tak wysokie wskaźniki ze względu na mierzalność, skuteczność, a także opłacalność. Jeśli jeszcze nie zacząłeś integrować tych kanałów między sobą - czas najwyższy, by dowiedzieć się, jak to robić.  więcej
    11-04-2018, 14:46, Artykuł partnera,
  • Marketing, sprzedaż, HR i rozwój biznesu - Bitspiration przyjmuje nową formułę! Dla Czytelników DI do zgarnięcia duża zniżka na wejściówkę

    Bitspiration zawita ponownie do Krakowa! 13 października w Krakowie odpowiemy na realne potrzeby młodych, polskich firm i startupów. Skalowanie IT, rozwój produktu, marketing i sprzedaż, budowanie zespołu i marki - to główne tematy nowej formuły Bitspiration. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Anna Iller (Legendy Allegro) czy Monika Czaplicka.  więcej
    09-10-2017, 14:46, Patronat medialny, Kalendarium
  • Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

    “Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:  więcej
    20-09-2017, 09:58, Patronat medialny, Pieniądze
  • Smartfon prawdę Ci powie. Dane o użytkownikach urządzeń mobilnych to gorący towar


    everything possible / shutterstock
    61 proc. posiadaczy smartfonów zagląda do swojego urządzenia w 5 minut po przebudzeniu — wynika z badania Deloitte Global Mobile Consumer Survey. Nasze urządzenia mobilne stały się źródłem anonimowych informacji o naszym życiu, zainteresowaniach czy geolokalizacji, a ilość generowanych przez nie danych ma do 2021 roku przekroczyć połowę zettabajta rocznie – twierdzą analitycy z Cisco.  więcej
    15-09-2017, 13:39, Marcel Płoszczyński, Pieniądze
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Deloitte Digital buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

    Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.  więcej
    06-09-2017, 10:36, Komunikat firmy, Pieniądze
  • „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.  więcej
    23-08-2017, 20:21, Patronat medialny, Pieniądze
  • Co wiedzą o nas aplikacje mobilne i czy jest się czego obawiać?


    pexels.com
    Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. Czy rzeczywiście mamy się czego obawiać?  więcej
    17-08-2017, 09:47, Paweł Kmiecik, Technologie
  • Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska


    ©istockphoto.com/danwilton
    Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.  więcej
    08-08-2017, 10:56, kf, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)