marketing

  • To nie e-commerce odkrył cross selling


    Digital Storm / Shutterstock
    Sprzedawcy od wieków stosują zasady cross sellingu i polecania produktów, które mogą zainteresować klienta. Jak wyczuć potrzeby kupującego, z którym nie mamy bezpośredniej styczności? Czy są do tego potrzebne magiczne zdolności? Podpowiadamy - wystarczy skorzystać z tego, co daje nam technologia.  więcej
    21-06-2018, 16:42, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Darmowy raport 'Email marketing w liczbach 2018' już dostępny

    Już po raz piąty FreshMail przygotował raport “Email Marketing w liczbach”. Wnioski zawarte w dokumencie są owocem analizy 11 miliardów wiadomości wysłanych przez ponad 5 tysięcy klientów.  więcej
    06-06-2018, 14:54, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rusza pierwszy polski akcelerator MarTech


    Stmool / Shutterstock
    Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Zgłoś się do programu akceleracyjnego. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.  więcej
    09-04-2018, 17:39, Nika, Kalendarium IT
  • Czy obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym?


    Goodluz / Shutterstock
    Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji.  więcej
    27-03-2018, 18:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • SEO i email marketing - jak to połączyć?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez SmartInsights, dla 51% marketerów e-mail marketing to najważniejszy kanał komunikacji, a dla 45% z nich kanałem tym jest SEO. Te narzędzia osiągają tak wysokie wskaźniki ze względu na mierzalność, skuteczność, a także opłacalność. Jeśli jeszcze nie zacząłeś integrować tych kanałów między sobą - czas najwyższy, by dowiedzieć się, jak to robić.  więcej
    11-04-2018, 14:46, Artykuł partnera,
  • Marketing, sprzedaż, HR i rozwój biznesu - Bitspiration przyjmuje nową formułę! Dla Czytelników DI do zgarnięcia duża zniżka na wejściówkę

    Bitspiration zawita ponownie do Krakowa! 13 października w Krakowie odpowiemy na realne potrzeby młodych, polskich firm i startupów. Skalowanie IT, rozwój produktu, marketing i sprzedaż, budowanie zespołu i marki - to główne tematy nowej formuły Bitspiration. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Anna Iller (Legendy Allegro) czy Monika Czaplicka.  więcej
    09-10-2017, 14:46, Patronat medialny, Kalendarium IT
  • Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

    “Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:  więcej
    20-09-2017, 09:58, Patronat medialny, Biznes, Finanse i Prawo
  • Smartfon prawdę Ci powie. Dane o użytkownikach urządzeń mobilnych to gorący towar


    everything possible / shutterstock
    61 proc. posiadaczy smartfonów zagląda do swojego urządzenia w 5 minut po przebudzeniu — wynika z badania Deloitte Global Mobile Consumer Survey. Nasze urządzenia mobilne stały się źródłem anonimowych informacji o naszym życiu, zainteresowaniach czy geolokalizacji, a ilość generowanych przez nie danych ma do 2021 roku przekroczyć połowę zettabajta rocznie – twierdzą analitycy z Cisco.  więcej
    15-09-2017, 13:39, Marcel Płoszczyński, Biznes, Finanse i Prawo
  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Deloitte Digital buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

    Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.  więcej
    06-09-2017, 10:36, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.  więcej
    23-08-2017, 20:21, Patronat medialny, Biznes, Finanse i Prawo
  • Co wiedzą o nas aplikacje mobilne i czy jest się czego obawiać?


    pexels.com
    Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. Czy rzeczywiście mamy się czego obawiać?  więcej
    17-08-2017, 09:47, Paweł Kmiecik, Technologie
  • Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska


    ©istockphoto.com/danwilton
    Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.  więcej
    08-08-2017, 10:56, kf, Technologie
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kim jest mityczny influencer?

    Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni, inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę?  więcej
    03-08-2017, 11:49, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Doświadczenie klienta najwyższym priorytetem w działach marketingu - raport Salesforce „State of Marketing”


    rawpixels
    Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    26-07-2017, 00:15, Anna Kaczmarska, Biznes, Finanse i Prawo
  • Raport z badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym


    geralt
    Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym.  więcej
    21-06-2017, 19:10, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Outsourcing marketingu - kompetencje, wiedza i know-how

    Koszty zatrudnienia w Polsce rosną. Polski rząd od 2018 roku będzie podnosił pensję minimalną o kolejne złotówki. Oznacza to, że koszty zatrudnienia i tworzenia nowych stanowisk pracy będą coraz wyższe. Pracodawcy coraz częściej zastanawiają się czy zatrudnienie dodatkowych pracowników przyniesie wartość dodaną czy tylko podniesie koszty operacyjne. Podwyższenie płacy minimalnej w długim okresie czasu będzie miało wpływ również na pensje oraz wynagrodzenie pozostałych pracowników wyższego szczebla.  więcej
    29-05-2017, 15:00, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)