Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Taśmy klejące dla e-commerce

    Internet, a wraz z nim handel elektroniczny, na stałe zadomowił się w naszej rzeczywistości. Według najnowszych danych, w Polsce już 93,3% gospodarstw domowych ma dostęp do Internetu, kupowanie on-line deklaruje zaś aż 77% internautów. Wraz z e-handlem dynamicznie rozwija się rynek materiałów opakowaniowych, bez których ten pierwszy nie miałby racji bytu. Jednymi z najbardziej podstawowych produktów tego typu są taśmy klejące. Jaka jest ich rola w e-commerce? Które taśmy samoprzylepne są w nim niezbędne? O tym właśnie jest nasz najnowszy artykuł. Zapraszamy do czytania!  więcej
    11-06-2023, 09:30, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Czy własny sklep internetowy to naprawdę opłacalny biznes?


    Envato Elements
    Czy własny sklep internetowy to naprawdę dobry pomysł na biznes? Jeśli zastanawiasz się nad tą kwestią, nie jesteś sam. Internet stał się ogromnym rynkiem handlowym, a prowadzenie sklepu online może wydawać się atrakcyjnym sposobem na osiągnięcie sukcesu. Ale czy jest to naprawdę opłacalne i czy warto zainwestować czas i wysiłek w rozwijanie własnego sklepu internetowego?  więcej
    29-05-2023, 11:45, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jakie są korzyści z integracji sklepu internetowego z Allegro?

    W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym stworzenie silnej obecności online jest kluczowe dla firm każdej wielkości. Jako przedsiębiorca e-commerce, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę z ogromnych możliwości, jakie oferują platformy handlowe online. Allegro, jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, zapewnia potężne narzędzie do rozwoju biznesu. Integracja Twojego sklepu z Allegro może znacząco zwiększyć widoczność Twojej działalności, poszerzyć zasięg klientów i generować większe sprzedaże.  więcej
    24-05-2023, 19:44, Artykuł partnera,
  • Handel online na plusie w Europie Wschodniej, konsumenci bardziej wrażliwi na ceny


    Jumpstory.com
    Europa Wschodnia może się pochwalić wzrostem handlu online na poziomie 14%, podczas gdy na innych rynkach zanotowano spadki. Ceny stają się kluczowym czynnikiem przy wyborze produktów przez klientów, co wpływa na zmiany lojalności wobec marek - wynika z danych Salesforce.  więcej
    10-05-2023, 17:49, pressroom , Pieniądze
  • Korzyści z dropshippingu w Polsce

    Ogólna dynamika rynku e-commerce w Polsce w ostatnich latach nie przestaje zadziwiać nawet najbardziej dyskretnych analityków. Kraj aktywnie rozwija swoją infrastrukturę cyfrową. Podczas gdy w przeszłości klienci ufali tylko uznanym marketom, w 2023 roku popularność małych sklepów internetowych wzrosła skokowo. Markety internetowe nie mogą dać klientowi tego, na co stać mały sklep - osobistego podejścia i specjalnego nastawienia do każdego klienta. To właśnie sprawia, że większość klientów wciąż wraca. Nawet kwestia ceny schodzi na dalszy plan.  więcej
    04-05-2023, 12:17, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak zwiększyć sprzedaż - automatyka cenowa w e-commerce

    Sprzedając w sieci, warto zastanowić się nad sposobami, które pozwolą Ci realnie zwiększyć sprzedaż. Jednym z nich jest niewątpliwie możliwość automatyzacji cen w e-commerce. Automatyka cenowa pozwala przede wszystkim ustalać stawki na konkretnych produktach zgodnie z ruchami Twojej bezpośredniej konkurencji. Dzięki temu możesz w łatwy sposób być o krok przed innymi oferentami i przyciągać potencjalnych klientów korzystnymi cenami.  więcej
    27-04-2023, 14:18, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Opisy produktów: 4 sposoby na przekonujące treści

    W dobie popularnego handlu internetowego codziennie stykamy się z różnego rodzaju treściami, zachęcającymi do zakupu produktów. Najczęściej to właśnie opisy produktów kuszą potencjalnych klientów, w dużej mierze wpływając na roczne obroty sklepów internetowych. Omówimy kilka podstawowych zasad tworzenia skutecznych opisów.  więcej
    07-04-2023, 16:47, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak ChatGPT zmienia oblicze e-handlu


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Specjaliści od e-commerce połknęli bakcyla, odkąd ChatGPT został okrzyknięty przełomowym narzędziem zmieniającym zasady tworzenia treści. Trend jest tak popularny, że według badań Tidio, aplikacji opartej na czatbocie, rynek tych cyfrowych asystentów ma wzrosnąć o ponad 994 mln dol. w 2023 r. Apetyt na AI zaostrzają przełomowe programy do tworzenia grafik, które pomagają firmom w walce o uwagę klienta.  więcej
    05-04-2023, 18:08, _, Pieniądze
  • E-commerce w branży odzieżowej: jak stworzyć skuteczny biznes sprzedaży koszulek online?

    Internet stał się przestrzenią, w której spędzamy mnóstwo czasu. Nic dziwnego zatem, że branża e-commerce rozrasta się z każdym rokiem. Zakupy online są wygodne, niejednokrotnie tańsze niż tradycyjne i dodatkowo umożliwiają zakup towarów niedostępnych w zwykłych sklepach. Sama branża odzieżowa z roku na rok notuje kilkunastoprocentowy wzrost dochodu z kanałów online. Jak zatem wykorzystać ten trend, sprzedając ubrania w sieci?  więcej
    29-03-2023, 15:31, Artykuł poradnikowy,
  • Co się dzieje, zanim paczka trafi do klienta?


    Gerd Altmann
    Jaką drogę przebywa produkt, zanim trafi do rąk klienta? Na co dzień rzadko się nad tym zastanawiamy i przeważnie nie musimy. Dobrze jednak mieć świadomość tego, jak wiele kroków wiąże się z dostawą każdej kolejnej paczki.  więcej
    31-01-2023, 09:23, _, Pieniądze
  • Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.  więcej
    26-01-2023, 19:49, pressroom , Pieniądze
  • Jak efektywnie prowadzić sklep internetowy?


    Mohamed Hassan
    Handel w sieci rozwija się w Polsce w zaskakującym tempie i nie zwalnia nawet na chwilę. Jak podaje międzynarodowa firma konsultingowa PwC, w latach 2021-2026, w Polsce obroty sklepów internetowych będą rosły średnio o 12% rocznie, aby na koniec tego okresu osiągnąć wartość 162 miliardów złotych.  więcej
    18-10-2022, 13:39, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Pomysł na biznes - od czego zacząć?

    Założenie własnego biznesu jest dziś tak proste jak nigdy wcześniej. Dzięki temu, że wiele usług można świadczyć za pośrednictwem Internetu, nie musisz nawet wychodzić z domu, aby zarejestrować firmę i znaleźć klientów. Co więcej, pracować możesz z każdego miejsca na świecie. Aby zyskać zawodową niezależność, potrzebujesz tylko dobrego pomysłu na biznes. Jak go znaleźć?  więcej
    31-08-2022, 10:32, Artykuł poradnikowy,
  • TOP 5 zmian zgłoszonych przez e-Izbę w projekcie ustawy: Polska cyfrowa. Pakiet zmian 2022


    Izba Gospodarki Elektronicznej
    Izba Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży cyfrowej, między innymi poprzez konstruktywne działania legislacyjne, opracowała propozycję projektu ustawy pod nazwą „Polska cyfrowa. Pakiet zmian 2022”.  więcej
    30-08-2022, 13:35, pressroom , Pieniądze
  • Handel w internecie czekają zmiany. Nowe regulacje dla e-commerce już w styczniu 2023


    baranq
    W Ministerstwie Finansów zakończyły się prekonsultacje dotyczące nowych przepisów prawa podatkowego dla e-commerce. Głównym celem regulacji jest przeciwdziałanie szarej strefie i kontrola opłacania podatku VAT.  więcej
    29-08-2022, 15:55, _, Pieniądze
  • Jak szybko pakować produkty w e-commerce?

    Branża e-commerce w ostatnich latach rozwinęła skrzydła. Z uwagi na sytuacje pandemiczną, ale też potrzeby użytkowników wiele biznesów przeniosło się do strefy wirtualnej sprzedaży. Z ofert wysyłkowych chętnie korzysta wielu klientów. Dlatego też, tak ważne jest, aby realizacja zamówień odbywała się w możliwie, jak najkrótszym czasie. Co wpływa na szybkość pakowania? Jak go usprawnić? Sprawdź, jak ulepszyć działania firmy.  więcej
    27-07-2022, 08:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Integracja systemu ERP ze sklepem internetowym - kiedy powinieneś pomyśleć o integracji?


    Marvin Meyer
    Integracja systemu ERP ze sklepem internetowym pozwala na ujednolicenie procesów informatycznych w firmie. Dzięki temu za pomocą jednego programu, składającego się z kilku modułów można kontrolować najważniejsze procesy w przedsiębiorstwie, w tym sprzedaż, zakupy czy wysyłkę towarów. Ma to szczególne znaczenie w przypadku dużych sklepów internetowych, ale korzyści z wdrożenia systemu klasy ERP widoczne są w każdej firmie, niezależnie od skali jej działalności.  więcej
    28-07-2022, 21:33, Artykuł poradnikowy,
  • E-commerce ochronił małe firmy przed skutkami pandemii


    Brooke Cagle
    Pandemia dała się we znaki wszystkim uczestnikom globalnego rynku, ale jak pokazuje nowy raport przygotowany przez Alibaba Group, to małe i średnie przedsiębiorstwa najbardziej odczuły jej skutki. Publikacja chińskiej firmy dostarcza dowodów, że największe szanse na przetrwanie miały firmy, które postawiły na cyfryzację i sprzedaż online.  więcej
    20-07-2022, 10:16, _, Pieniądze
  • Zakaz kupowania opinii za zakupy w e-sklepach i duże kary... jednak na razie nie w Polsce

    28 maja weszła w życie unijna dyrektywa, tzw. Omnibus, na nowo regulująca wiele obszarów e-commerce oraz wzmacniająca pozycję konsumentów wobec e-sklepów. Spośród nowych regulacji, na uwagę zasługuje unormowanie zasad publikowania opinii o sklepach internetowych.  Jakie obowiązują teraz zasady? De facto nie można już kupować opinii, co nie ukrywajmy zdarzało się nagminnie. Trzeba będzie też szczegółowo informować o cenach produktów objętych promocją. Za łamanie zasad grożą surowe kary: 2 miliony złotych albo 10% dochodów. Prawo obowiązuje zgodnie z przepisami unijnymi ale w Polsce na razie nie ma instytucji, która może jego stosowanie kontrolować i nakładać kary. W naszym kraju nie dostosowano bowiem prawodawstwa.  więcej
    11-07-2022, 17:18, _, Pieniądze
  • Ecommerce: Coraz większe znaczenie platform typu marketplace - komentarz ekspertki

    Strategy& Poland prognozuje wzrost rynku ecommerce w Polsce oraz zwiększenie znaczenia platform typu marketplace. "Teraz jest czas, żeby zdecydować, po której stronie chcę być jako sprzedawca za te 5 lat – na marketplace'ie czy we własnym sklepie. Przyszłość e-sprzedawców widzę w modelu D2C" komentuje dane z raportu Ewa Bartnik, wiceprezeska i dyrektorka finansowa IMKER.  więcej
    11-07-2022, 16:45, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)