Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • AI w obsłudze klienta: Praktyczny przewodnik zwiększania sprzedaży w Black Friday dla MŚP


    Freepik
    Badania pokazują, że aż 78% klientów rezygnuje z zakupów z powodu niedostatecznego wsparcia w czasie zakupów. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Nie jest to już tylko modny trend - to sprawdzone narzędzie, które pozwala znacząco zwiększyć możliwości obsługi przy zachowaniu wysokiej jakości wsparcia. Poznaj rozwiązania i konkretne kroki wdrożeniowe, które sprawdziły się u innych przedsiębiorców.  więcej
    03-11-2024, 01:11, Sabina Iling,
  • Nowa platforma e-commerce dla biznesu. Jak Selleetools.com może zmienić rynek dropshippingu dla MŚP?

    Rynek e-commerce nieustannie ewoluuje, oferując nowe możliwości dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jedną z najnowszych propozycji jest platforma Selleetools.com, która ma ambicje zrewolucjonizować sektor dropshippingu, łącząc dostawców i sprzedawców w innowacyjny sposób. Przyjrzyjmy się bliżej, jak ta platforma może wpłynąć na dynamikę rynku i jakie korzyści oferuje przedsiębiorcom.  więcej
    18-10-2024, 15:13, Redakcja , Pieniądze
  • Blisko co 4. polska firma z branży e-commerce jest zarejestrowana w województwach dotkniętych powodzią

    Pod względem tempa powstawania nowych firm, polski rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie, a liczba zarejestrowanych w KRS podmiotów zbliża się do 70 tys. Aż 24 proc. działalności z tego sektora zarejestrowano w województwach dolnośląskim, opolskim, lubuskim i śląskim. Samo województwo śląskie zajmuje pod tym względem drugie miejsce w Polsce. Polski e-commerce jest mocno sfeminizowany – 41,3 proc. firm należy do kobiet. W zestawieniu wszystkich branż odsetek ten wynosi 20 proc.  więcej
    25-09-2024, 10:04, _, Pieniądze
  • Ponad 4,7 mld złotych to wartość zagranicznej sprzedaży polskich MŚP na Amazonie w 2023 r.


    Amazon
    W 2023 r. na zagraniczną ekspansję zdecydowało się ponad 90 proc. polskich MŚP sprzedających na Amazon. Wśród kategorii produktowych z najwyższymi wynikami znalazły się Dom i kuchnia, Uroda oraz Odzież, a najpopularniejszymi kierunkami eksportu były m.in. Niemcy, Francja i Włochy.  więcej
    25-09-2024, 10:28, pressroom , Pieniądze
  • Sellastik - nowe narzędzie home.pl do szybkiego otwierania sklepów internetowych


    home.pl
    Firma home.pl stworzyła Sellastik - narzędzie, które nawet w 30 minut umożliwia otwarcie sklepu internetowego wyposażonego m.in. w szybkie i bezpieczne płatności Tpay. Czy to rozwiązanie przyspieszy dojście do prognozowanych na ten rok 70 tys. sklepów internetowych w Polsce?  więcej
    03-09-2024, 09:30, pressroom , Pieniądze
  • Czy w ecommerce warto mierzyć LTV i CAC?


    Pixabay
    W dobie rosnących z prędkością światła kosztów kliknięcia w reklamę, spadających zasięgów w Social Mediach, co rusz nowych upgrade'ów algorytmów Google, pozyskiwanie klienta do ecommerce'u (czy generalnie online) jest co raz droższe. Dodatkowo ścieżka klienta ulega wydłużeniu. "Przyszli zakupowicze" potrzebują kilkukrotnie zobaczyć komunikat marketingowy, przejrzeć stronę, poczytać opinię, ... A koszty pozyskania ruchu na stronę sklepu rosną. Jak sobie radzić z takimi problemami, radzimy na blogu Prissani.  więcej
    10-06-2024, 20:55, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Optymizm kupujących napędza zakupy w internecie


    Allegro
    Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej (38% vs 47%). Kupujący coraz chętniej korzystają z zakupów online, a przejście od tradycyjnego modelu do e-commerce przynosi ze sobą nowe nawyki i preferencje zakupowe, które mają szansę zrewolucjonizować rynek handlu detalicznego w Polsce.  więcej
    24-05-2024, 11:53, pressroom , Pieniądze
  • Outsourcing logistyczny - jakie ma znaczenie dla e-commerce?


    aleksandarlittlewolf
    W miarę wzrostu wymagań konsumentów na rynku e-commerce, właściciele sklepów internetowych szukają coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań, aby sprostać ich potrzebom. Sięgają więc między innymi po nowe technologie, ale także po atrakcyjne modele biznesowe, pozwalające przenieść część obowiązków na zewnętrznych wykonawców. W taki sposób działa na przykład outsourcing w logistyce. Na czym dokładnie polega i kiedy warto się na niego zdecydować?  więcej
    20-05-2024, 14:30, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Porady, jak zarządzać zwrotami w e-commerce?

    Zarządzanie zwrotami produktów jest jednym z największych wyzwań dla e-commerce. Zwiększenie zadowolenia klientów, poprawa efektywności operacyjnej oraz ograniczenie kosztów związanych z obsługą zwrotów - wszystko to wymaga odpowiedniego podejścia i narzędzi. W tym artykule podpowiadam, jak skutecznie zarządzać zwrotami w handlu elektronicznym, korzystając z nowoczesnych rozwiązań, takich jak system RMA online czy oprogramowanie do zarządzania zwrotami.  więcej
    07-05-2024, 01:02, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Wdrożenie PrestaShop - na co zwrócić uwagę?

    Wdrożenie sklepu internetowego to proces, który wymaga starannego planowania, wykonania i monitorowania, aby zapewnić sukces biznesowy. Na ogół składa się z kilku głównych etapów, które obejmują analizę potrzeb biznesowych, projektowanie, rozwój, testowanie, wdrażanie i utrzymanie.  więcej
    22-02-2024, 20:19, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Omnichannel w Europie

    90 proc. Europejczyków chce kupować w formule omnichannel – tak wynika z raportu eCommerce 2023 Survey Report . To pokazuje, że zakupy pomiędzy kanałami, wyszukiwanie informacji, odbiór przesyłek lub dokonywanie zwrotów powinny odbywać się zarówno online, jak i offline. I jest to must-have. Jak zatem wyglądają zakupy w formule omnichannel w Europie?  więcej
    16-02-2024, 12:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • DHL Express wykorzystuje AI w celu przyspieszenia transportu międzynarodowego i uproszczenia transakcji celnych

    DHL Express ulepszył swoją platformę internetową „My Global Trade Services” (MyGTS), upraszczając wysyłkę międzynarodową dla klientów i przyspieszając przetwarzanie przesyłek transgranicznych.  więcej
    14-02-2024, 15:42, Komunikat firmy, Technologie
  • Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia sklepu online?

    Dla wielu firm sklep internetowy stał się niezbędnym elementem prowadzenia biznesu. Jego skuteczne zaprojektowanie i wykonanie ma bezpośredni wpływ na sukces przedsiębiorstwa. W tym artykule skupimy się na aspektach, na które należy zwrócić uwagę podczas tworzenia sklepu online, wyborze platformy sprzedażowej oraz na istotnych elementach współpracy z firmami specjalizującymi się w tej dziedzinie.  więcej
    13-02-2024, 15:31, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • InPost Abonamenty: Idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu e-commerce

    Prowadzisz firmę, zajmujesz się e-commercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?  więcej
    08-03-2024, 16:40, Artykuł partnera,
  • Jak otworzyć sklep internetowy sprzedający części samochodowe?


    Pexels
    Współczesny rynek e-commerce oferuje nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców. Otwarcie sklepu internetowego sprzedającego części samochodowe może być świetnym sposobem na zaistnienie w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Niezależnie od tego, czy jesteś pasjonatem motoryzacji, czy też dostrzegasz potencjał biznesowy w sprzedaży części samochodowych, ten przewodnik pomoże Ci zrozumieć kluczowe kroki niezbędne do uruchomienia sklepu online.  więcej
    03-02-2024, 18:26, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Krakowski edrone pozyskuje 20 mln zł inwestycji i przyspiesza na LATAM

    edrone, firma tworząca system Marketing Automation i CRM dla e-commerce, pozyskała 20 mln zł w kolejnej rundzie finansowania. Inwestycja ma pomóc w podwojeniu zatrudnienia w oddziale w Brazylii, co jest wyraźnym sygnałem ekspansji na rynkach Ameryki Łacińskiej.  więcej
    01-02-2024, 09:56, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Sklep internetowy łatwo jest otworzyć, a trudno na nim zarobić


    AI
    Z jednej strony e-commerce rośnie w Polsce najszybciej w Europie, do naszego kraju wchodzą kolejni wielcy gracze, a w zeszłym roku zrobiliśmy zakupy za 132 mld zł (CBRE Research). Z drugiej, w minionym roku liczba nowych e-sklepów zrównała się z liczbą tych, które wycofały się z rynku - zawiesiły lub wyrejestrowały działalność. W czym tkwi problem?  więcej
    30-01-2024, 17:22, pressroom , Pieniądze
  • Polacy nie ufają promocjom w e-sklepach. Blisko 70 proc. sprawdza ich autentyczność


    Mikhail Nilov
    Polacy stają się coraz bardziej świadomi przy zakupach online i nieufnie podchodzą do promocji w e-sklepach wynika z najnowszego sondażu UCE RESEARCH i Grupy BLIX. Istnieje znacząca grupa konsumentów, która aktywnie sprawdza autentyczność promocji w e-sklepach. Wyniki te rzucają światło na aktualne trendy konsumenckie i wyzwania stojące przed e-commerce.  więcej
    23-01-2024, 09:01, Sabina Iling, Pieniądze
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki zakupowe?


    Freepik
    Dla wielu sklepów internetowych zasadniczym problemem jest „wyciek” klientów na ostatnim etapie lejka zakupowego. Klienci wrzucają produkty do wirtualnego koszyka, ale wielu z nich nie finalizuje transakcji. Dlaczego tak się dzieje? Powody mogą być rozmaite, ale często mają związek z logistyką.  więcej
    08-01-2024, 10:23, _, Pieniądze
  • E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy i prognozy ekspertów na 2024 r.


    Freepik
    Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.  więcej
    28-12-2023, 07:39, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)