Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

RSS  Porady


  • Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

    Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.  więcej
    05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,
  • Twojego bloga nikt nie czyta? Poznaj 6 wskazówek, jak to zmienić!

    Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i - co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale. Sprawdź zatem, co zrobić, by przynosił odczuwalne korzyści, budując twoją markę w internecie, a czas poświęcony na kolejny wpis już nigdy nie był stracony!  więcej
    10-10-2016, 13:39, Zuzanna Taraszewska,
  • Firmowe pieniądze bezpieczne w sieci


    © V. Yakobchuk - Fotolia.com
    Spieszysz się. Doskonale to rozumiemy. Ale kiedy w grę wchodzą firmowe pieniądze, trzy dodatkowe minuty (bo zwykle tyle wystarcza) poświęcone na sprawdzenie, czy przelew rzeczywiście wędruje zgodnie z Twoimi oczekiwaniami – to niezbyt wiele.  więcej
    30-08-2016, 15:12, Redakcja ,
  • Smartfony i tablety w firmie - mobilnie i bezpiecznie


    di24.pl
    Smartfony czy tablety firmowe są używane do pracy poza biurem, ale też stosowane do celów pozasłużbowych, co bardziej naraża je na szereg niebezpieczeństw: włamanie, próba przejęcia danych czy po prostu utrata informacji przez zgubienie urządzenia. Wielu z tych zagrożeń można łatwo uniknąć, wdrażając proste zasady bezpieczeństwa.  więcej
    24-08-2016, 13:23, Redakcja ,
  • 5 najczęściej popełnianych błędów kampanii e-mail marketingowych do baz zewnętrznych


    TijanaM / Shutterstock
    Kampanie mailingowe do baz zewnętrznych to zabieg wykorzystywany najczęściej przez nowo powstałe firmy lub podmioty, które dopiero zaczynają działania e-mail marketingowe i nie posiadają własnej bazy subskrybentów. Dzięki zewnętrznej wysyłce firmy są w stanie zaistnieć w świadomości odbiorców i zdobyć nowych klientów. Na polskim rynku wciąż brakuje dostępnych opracowań i materiałów na temat mailingów do baz zewnętrznych, a jednocześnie coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z tego kanału komunikacji. Brak doświadczenia oraz dostępnych opracowań powoduje słabą efektywność części kampanii mailingowych.  więcej
    12-08-2016, 08:46, Magdalena Rudek,
  • Dane na wakacjach – jak je chronić

    Wakacje kojarzą nam głównie z odpoczynkiem od codziennych obowiązków, a także z wyjazdami i odwiedzaniem ciekawych miejsc. Często wtedy tracimy czujność i narażamy prywatność. Okres urlopowy to także „żniwa” dla złodziei tożsamości, wyłudzaczy pieniędzy oraz czas zwiększonej ilości pospolitych przestępstw. Jakie sytuacje stanowią największe niebezpieczeństwo dla wypoczywających?  więcej
    05-07-2016, 20:16, pressroom ,
  • Dlaczego nie warto odpowiadać na spam


    Myimagine / Shutterstock
    Wielu właścicieli kont poczty e-mail rozpoczyna swój dzień od usuwania lub odpowiadania na niechciane wiadomości i podejmowania prób wypisania się z list mailingowych. Bardzo często jednak skutek jest odmienny od oczekiwanego.  więcej
    22-02-2016, 16:42, pressroom ,
  • 6 wskazówek, które zwiększą otwieralność Twoich kampanii email marketingowych


    Goritza/Shutterstock.com
    Jaki wskaźnik powinien być najważniejszy dla e-mail marketera - OR, CTR, a może ROI? Naturalnie ROI pierwszy przychodzi na myśl - zawsze najważniejsza jest skuteczność działań marketingowych, czyli zwrot z inwestycji. Jednak jeśli Twoi subskrybenci nie będą otwierać kampanii, nawet najbardziej pomysłowe kreacje nie przekonają ich do zakupu. Właśnie dlatego wysokość wskaźnika open rate (Open Rate) może być dla Ciebie barometrem dla przyszłych działań. Poniższe wskazówki pomogą Ci uzyskać otwieralność wiadomości na najwyższym poziomie, a tym samym zwiększyć ich szansę na sprzedaż.  więcej
    15-02-2016, 17:40, Freshmail,
  • Zakup antywirusa przez internet – na co zwrócić uwagę?


    Shutterstock.com
    W internecie możemy się spotkać z opinią, że program antywirusowy jest zbędny i powoduje znaczne obciążenie systemu. Ostatnie raporty dotyczące bezpieczeństwa w sieci publikowane zarówno przez producentów oprogramowania, jak i niezależne ośrodki badawcze wskazują na dużo większą liczbę zagrożeń niż jeszcze kilka lat temu. Kierując się prostymi wskazówkami możemy mieć pewność, że zakupimy oprogramowanie z pewnego źródła, które skutecznie ochroni nasz komputer przed zagrożeniami z sieci.  więcej
    08-02-2016, 11:22, pressroom ,
  • Jak wygodnie i bezpiecznie korzystać z chmury. Poradnik marki Huayra

    Korzystamy z chmury coraz bardziej powszechnie, a wielu użytkowników przechowuje swoje pliki w kilku miejscach (np. dokumenty współdzielone trzymamy na dysku Google, a ulubione zdjęcia – na Dropboksie). Największą troską pozostaje panowanie nad naszymi danymi i ich zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem czy wyciekiem.  więcej
    25-01-2016, 09:31, Joanna Ryńska,
  • 5 wskazówek dla nowych użytkowników chmury


    Shutterstock
    Jak wynika z danych firmy Alert Logic, która zajmuje się bezpieczeństwem chmury, liczba ataków na środowiska chmurowe wzrasta co roku na całym świecie o 45%. Analitycy z Forrester Research prognozują, że w ciągu najbliższych pięciu lat przedsiębiorstwa wydadzą 2 mld USD na wzmocnienie zabezpieczeń swoich chmur. Na największe ryzyko mogą być wystawieni użytkownicy, którzy korzystają z chmury po raz pierwszy. Nie znając jeszcze dobrze tego środowiska, muszą zmierzyć się z nowym sposobem zarządzania użytkownikami, danymi oraz zabezpieczeniami.  więcej
    21-01-2016, 10:59, pressroom ,
  • Najczęstsze błędy w email marketingu - czego powinieneś unikać?


    Goritza/Shutterstock.com
    Skrzynka email jest najczęściej wybieranym przez konsumentów miejscem otrzymywania komunikatów marketingowych. Zgodnie z wynikami badania Marketo, aż 77% z nich deklaruje takie preferencje. Ze względu na szerokie możliwości personalizacji i zaawansowanego targetowania przekazu, email marketing jest skutecznym narzędziem, zarówno jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, prowadzenie akcji lead nurturingowych i co najważniejsze - generowania sprzedaży. Prowadząc działania email marketingowe łatwo jednak popełnić błąd. W tym poradniku wyjaśnię Ci czego kategorycznie powinieneś unikać, tworząc własne kampanie.  więcej
    16-01-2016, 07:56, Freshmail,
  • Czego o email marketingu nauczy Cię Święty Mikołaj (infografika)

    Rozpoczął się najważniejszy okres zakupowy w roku. Dla marketerów to czas intensywnej pracy, planowania i wysyłki świątecznych kampanii, które będą rozgrzewać serca i portfele klientów. Aby wesprzeć Wasze przygotowania zaczerpnęliśmy inspiracji od niekwestionowanego mistrza świątecznej atmosfery i organizacji - samego Świętego Mikołaja!  więcej
    18-12-2015, 16:14, Redakcja ,
  • Gdzie i jak zacząć budowę bazy mailingowej?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zaangażowani odbiorcy to fundament każdej skutecznej kampanii mailingowej. Ważna jest jednak nie tylko wielkość bazy subskrybentów, ale przede wszystkim jej jakość. Dobrze dopasowana oferta i odpowiedni sposób prowadzenia komunikacji to klucze do responsywnej i w konsekwencji - wysokiej jakości bazy. W tym artykule postaram Ci się wyjaśnić, w jaki sposób rozpocząć budowę własnej listy mailingowej, stosując metody odpowiednie dla Twojego biznesu.  więcej
    16-11-2015, 14:02, GetResponse,
  • 7 trików, które powinien znać każdy użytkownik Androida


    Twin Design / Shutterstock
    Użytkownicy Androida doceniają elastyczność tego systemu oraz łatwość instalacji dowolnych aplikacji. Często jednak muszą zmagać się z efektami ubocznymi pobierania oprogramowania z niepewnych źródeł, co wielokrotnie kończy się infekcją ich urządzenia, a nawet dodatkowymi obciążeniami finansowymi.  więcej
    30-09-2015, 17:06, pressroom ,

Łazik Łukasiewicza wygrywa rundę zawodów DARPA w USA



W 2019 roku w ramach projektu „Rozwój Badań Kosmicznych”, realizowanego ze środków Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA), a koordynowanego przez Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, polscy inżynierowie rozpoczęli współpracę z California Institute of Technology (Caltech). W efekcie tej kooperacji do USA został wysłany jeden z testowych robotów wyprodukowanych w instytucie Łukasiewicz – PIAP. Celem podjętej z Caltech współpracy było wspólne wystąpienie w tegorocznym DARPA Subterranean Challenge. O tym, jak polski łazik trafił na międzynarodowe zawody DARPA opowiada Jakub Główka, Kierownik Zakładu Systemów Bezpieczeństwa w Łukasiewicz – PIAP.  więcej

Początkujący programiści czytają książkę "Róża, a co chcesz wiedzieć?" [Uwaga konkurs!]




fot. Helion
„Róża, a co chcesz wiedzieć?” to pierwszy przewodnik po świecie nowych technologii, a zarazem podręcznik programowania dla dzieci. Publikacja przyjęła formę noweli graficznej. Jej bohaterką jest dziewczynka, która w przyszłości, chce zostać programistką. Jeszcze przed premierą książkę przeczytało kilku szczęśliwców. Poznajmy ich opinie. Uwaga, przygotowaliśmy dla Was konkurs!  więcej