Jak projektować luksusowe wnętrza? - rozmowa z pracownią mow.designDla Marty Żebrowskiej-Wojczuk i Weroniki Król projektowanie wnętrz to coś więcej niż tworzenie przestrzeni, na które miło się patrzy. Założycielki pracowni mow.design wierzą, że estetyka, praktyczność i luksus nie muszą się wykluczać. Ich pomysły w pełni dostosowują się do wymagań bardzo wyselekcjonowanej klienteli. Chociaż posiadają zdolność do pracy nad dowolnym stylem, większość inwestorów wybiera pracownię ze względu na charakterystyczny luksusowy sznyt, poparty dużą dbałością o szczegóły. Dziś rozmawiamy o tym jakie elementy tworzą definicję wyrafinowanego wnętrza i jak pracuje się z inwestorem, dla którego budżet nie stanowi żadnego ograniczenia. więcej |
|
Umowę z tymi serwisami zawrzesz "wyświetlając stronę". Uwaga na internetowe rankingi fryzjerów, kwiaciarni itd.Czy można zawrzeć umowę z serwisem przez samo wyświetlenie strony? Pewien internetowy ranking kwiaciarni i fryzjerów ma regulamin narzucający takie zasady. Z tym serwisem można też zawrzeć usługę płatną, więc trzeba uważać. (W aktualizacji dodaliśmy stanowisko Vitri Group). więcej |
|
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki promocjom SMS w Black Friday: Kompletny przewodnikAż 98% wiadomości SMS jest otwieranych w ciągu zaledwie 3 minut. Dlaczego? Bo docierają na telefony klientów szybko i bez zakłóceń. SMS-ów wysyła się też znacznie mniej niż e-maili, które pozostają długo nieotwarte lub trafiają do spamu, oraz reklam w social mediach, ginących w natłoku innych ofert. W poniższym artykule opowiemy, jak zaplanować kampanię SMS-ową, dzięki której tegoroczny Black Friday ma szansę stać się Twoim rekordowym dniem sprzedaży. więcej |
|
Sklep straszy klienta pozwem za opinię. Jak napisać "bezpieczny" komentarz?Pewien Czytelnik DI miał problemy z pewnym sklepem, wystawił negatywną opinię, a potem dostał zapowiedź pozwu od właściciela sklepu. Jak postępować, by uniknąć podobnej sytuacji? Wcale nie trzeba rezygnować z wystawienia negatywnej opinii, ale... więcej |
|
Początkujący programiści czytają książkę "Róża, a co chcesz wiedzieć?" [Uwaga konkurs!]„Róża, a co chcesz wiedzieć?” to pierwszy przewodnik po świecie nowych technologii, a zarazem podręcznik programowania dla dzieci. Publikacja przyjęła formę noweli graficznej. Jej bohaterką jest dziewczynka, która w przyszłości, chce zostać programistką. Jeszcze przed premierą książkę przeczytało kilku szczęśliwców. Poznajmy ich opinie. Uwaga, przygotowaliśmy dla Was konkurs! więcej |
|