Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Twoja firma w sieci w 2 krokach


    www.sxc.hu
    Wielu małych przedsiębiorców wciąż myśli, że ich firma nie musi mieć strony internetowej. Oczywiste jest jednak to, że przedsiębiorstwo może działać tylko wtedy, gdy klienci wiedzą o jego istnieniu. Wielu potencjalnych klientów szuka usługodawców i sprzedawców właśnie w internecie, nawet jeśli chodzi o szklarza lub mechanika w okolicy. Jeśli Twojej firmy nie ma w sieci, to znaczy, że dla części klientów ona... nie istnieje.  więcej
    15-01-2011, 12:54, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • Wideorecenzje podbijają rynek reklamy internetowej


    Andyrob
    Konsumenci kupujący w internecie nie ufają tradycyjnej reklamie albo wręcz ją lekceważą. Poszukują informacji bezstronnych i praktycznych. Chętnie oglądają wideorecenzje.  więcej
    14-01-2011, 18:00, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Reklama nie częściej niż co pół godziny


    © erikreis at istockphoto.com
    Przerwa między blokami reklamowymi podczas filmów nie będzie mogła być krótsza niż pół godziny, zakazane ma być przerywanie reklamami m.in. serwisów informacyjnych i audycji dla dzieci - zakłada przyjęty we wtorek przez rząd projekt noweli ustawy o radiofonii i telewizji.  więcej
    04-01-2011, 18:27, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • E-mail lepszy niż e-reklama


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    W tym roku rynek e-mail marketingu był warty 100 mln zł, w kolejnych ma rosnąć w tempie 100 proc. Okazało się, że wysyłanie e-maili do użytkowników jest skuteczniejszą formą reklamy niż banery internetowe.  więcej
    29-12-2010, 10:24, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • IAB AdEx: Reklama online o 24 proc. w górę


    © fotolia.com
    Złoty czas dla reklamy online w Polsce trwa w najlepsze. Patrząc na stopień rozwoju innych państw, można oczekiwać przynajmniej kilku kolejnych tłustych lat.  więcej
    27-12-2010, 10:28, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Reklam w telewizji jest za dużo i są zbyt nudne


    © erikreis at istockphoto.com
    Dwie trzecie widzów nie zapamiętuje nawet jednego spośród siedmiu spotów emitowanych podczas bloku reklamowego. Dlatego firmy coraz chętniej stawiają na internet. Zdaniem specjalistów rynek w sieci będzie się rozwijał trzykrotnie szybciej niż cały sektor  więcej
    21-12-2010, 11:57, Forsal.pl, Pieniądze
  • Francja ostrzega Google'a


    epheterson (na lic. cc)
    Badanie rynku reklamy online wykazało, że Google jest dominującym na nim podmiotem. Francuski regulator podkreśla jednak, że nie ma w tym nic złego. Pod warunkiem oczywiście, że pozycja ta nie jest nadużywana.  więcej
    14-12-2010, 20:51, Michał Chudziński, Technologie
  • YouTube: reklamy wideo, które można pominąć

    Eksperymenty z nowym formatem reklamy rozpoczął popularny serwis YouTube. Użytkownik może pominąć reklamę poprzedzającą film, ale reklamodawca zapłaci tylko wówczas, gdy reklama zostanie obejrzana.  więcej
    02-12-2010, 13:15, Marcin Maj, Pieniądze
  • ProxyAd dostarczy reklamę mobilną PTC

    Obie firmy zawarły właśnie stosowną umowę. Polski rynek reklamy mobilnej rozwija się coraz szybciej, przyciągając coraz większe firmy.  więcej
    26-11-2010, 15:11, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Podsumowanie 8-12 listopada 2010

    W wydaniu audio: Tematy: reklama internetowa i prywatność, Street View w Polsce, reklama loterii "Pusty SMS", kara dla PTC, elektroniczne zaskakiwanie zimy, czytnik e-booków OYO, Kinect i Xbox LIVE w Polsce, RockMelt, Opera Mobile 10.1 na Androidzie, kolejna beta Firefoksa 4,
    12-11-2010, 14:13, Marcin Maj,
  • PE: reklama kontekstowa narusza prywatność?


    © - dubassy - istockphoto.com
    Nowe formy reklamy mogą zagrażać prywatności internautów. Obowiązujące obecnie prawo nie reguluje w wystarczający sposób nowej rzeczywistości. Dlatego PE wezwał Komisję Europejską do podjęcia odpowiednich działań.  więcej
    10-11-2010, 07:12, Michał Chudziński, Technologie
  • AdWords ponownie na cenzurowanym

    Każdy reklamodawca może de facto w AdWords wskazać takie słowa kluczowe, jakie chce. Także nazwy znanych marek czy znaków towarowych. Nie wszystkim się to podoba. Tym razem protestują we Francji.  więcej
    09-11-2010, 07:22, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Antypiraci wygrali z dostawcą reklam. Google na celownik?


    © - Raffy - istockphoto.com
    Firma Triton Media zapłaci 400 tys. dolarów za świadczenie usług reklamowych na rzecz "pirackich" stron. Może to być w USA początkiem nowej taktyki antypirackiej polegającej na atakowaniu tych firm, dzięki którym można spieniężyć działalność polegającą na nieautoryzowanym udostępnianiu plików.  więcej
    02-11-2010, 08:46, Marcin Maj, Technologie
  • Graficy muszą liczyć się z konkurencją


    © YinYang at istockphoto.com
    1500 ofert pracy dla grafików, designerów oraz projektantów opublikowano z początkiem września w największych internetowych giełdach pracy. Kandydaci do pracy muszą jednak brać pod uwagę wielu konkurentów oraz fakt, że w tym zawodzie jest jeszcze miejsce dla samouków.  więcej
    22-10-2010, 09:26, mm, Technologie
  • Reklama online w Polsce - 18 procent w górę


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys gospodarczy w branży był praktycznie niewidoczny. Wydatki w pierwszej połowie 2010 roku okazały się o blisko 1/5 wyższe niż rok wcześniej. Całe 12 miesięcy powinno także dać przyzwoity wynik.  więcej
    17-10-2010, 18:44, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google: mobilna reklama nabiera rozpędu


    epheterson (na lic. cc)
    Google opublikowała swoje wyniki finansowe za III kwartał. Przychody firmy wzrosły o 23% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Google zarobiła dobrze na działalności podstawowej, ale obiecujące okazały się również nowe obszary działalności, takie jak reklama mobilna.  więcej
    15-10-2010, 10:35, Marcin Maj, Pieniądze
  • AdTaily zbadał najlepsze miejsce na reklamę (wideo)


    ©istockphoto.com/
    Kluczowym elementem w tworzeniu reklamy jest takie dobranie elementów, aby nie tylko dobrze opisywały produkt i/lub usługę, ale przyciągały wzrok i wyróżniały reklamę spośród pozostałych. Jak zatem stworzyć skuteczną kampanię promocyjną, mając do dyspozycji kwadrat o boku 125 pikseli?  więcej
    12-10-2010, 18:27, paku, Technologie
  • Historyczne postaci udzielają się na Facebooku


    Fido:intelligence
    Król Stanisław August Poniatowski chce odzyskać władzę. Nie było go tylko przez 200 lat i już tyle zdążyło się pozmieniać. Pomóż mu ogarnąć się w nowej rzeczywistości i zostań członkiem jego dworu - zachęca użytkowników Facebooka Skarbiec Mennicy Polskiej.  więcej
    06-10-2010, 13:01, GazetaPrawna.pl, Lifestyle
  • Opera oferuje "mądrzejszą" reklamę mobilną


    andreas
    Opera Software ogłosiła udostępnienie dla biznesu usługi Open Mobile Ad Exchange, oferującej reklamy w chmurze dla smartfonów i mniej zaawansowanych telefonów. Umożliwia ona reklamodawcom, wydawcom i operatorom telefonii komórkowej dotarcie do dużej grupy mobilnych użytkowników obejmującej m.in. 66,5 mln osób korzystających z Opery Mini.  więcej
    06-10-2010, 12:31, Marcin Maj, Technologie
  • Telewizja wciąż najpotężniejszym medium


    © erikreis at istockphoto.com
    Tradycyjne formy reklamy w telewizji, radiu i czasopismach niezmiennie mają największy wpływ na konsumentów - wynika z raportu Deloitte. Znaczenie reklamy w sieci rośnie, ale trzeba przemyśleć jej formę, aby nie irytować odbiorcy.  więcej
    04-10-2010, 14:15, mm, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)