Król Stanisław August Poniatowski chce odzyskać władzę. Nie było go tylko przez 200 lat i już tyle zdążyło się pozmieniać. Pomóż mu ogarnąć się w nowej rzeczywistości i zostań członkiem jego dworu - zachęca użytkowników Facebooka Skarbiec Mennicy Polskiej.
„Znajdź mnie na Facebooku” – nawołuje z billboardów rozwieszonych w Krakowie Helena Modrzejewska, która na portalu prowadzi swój pamiętnik i tym samym promuje krakowskie Sukiennice. To tam znajduje się najsłynniejszy portret aktorki. Na tym samym portalu Fryderyk Chopin pisze wspomnienia w ramach promocji Roku Chopinowskiego.
– Historyczne postaci wykorzystywane do reklamy w mediach społecznościowych to coraz popularniejszy trend – przyznaje Marta Szczepańska, autorka profilu „Socialistka o trendach w mediach społecznościowych”. – Wystarczy dobry pomysł i moderator, który sprawnie będzie profil prowadził. Z drugiej strony taki dialog naprawdę wciąga użytkowników i pozwala obok rozrywki przekazać im sporo szczegółów o promowanym miejscu – dodaje Szczepańska.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Nowy pomysł na promocję: Głos sprzed wieków rozbrzmiewa na Facebooku
Sylwia Czubkowska
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Zarządzanie domowym budżetem - Meritum Bank udostępnia aplikację dla klientów
|
|
|
|
|
|