Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Rynek reklamy online powraca na ścieżkę wzrostu


    ©istockphoto.com/Dimos
    Mimo że cały 2009 rok zakończył się na minusie, widoczna jest poprawa - w ostatnim kwartale wydatki firm w USA na reklamę w sieci były o 2,6 procent wyższe niż rok wcześniej.  więcej
    14-04-2010, 19:55, Michał Chudziński, Pieniądze
  • RTV: Reklamy częściej pojawią się w filmach i programach informacyjnych


    © erikreis at istockphoto.com
    Legalizacja product placement oraz liberalizacja zasad emisji reklamy - to niektóre zmiany w Ustawie o RTV, które nastąpią po wdrożeniu unijnej dyrektywy audiowizualnej. Z implementacją jesteśmy już spóźnieni ponad trzy miesiące.  więcej
    31-03-2010, 11:13, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Ponad 1,3 miliarda złotych wydano na reklamę w internecie w 2009 roku


    Kamil Porembiński na lic CC
    Niepewna sytuacja gospodarcza sprawiła, że firmy więcej środków postanowiły przeznaczyć na reklamę, która w ich opinii jest bardziej skuteczna. Według raportu AdEx 2009 wydatki na reklamę w internecie wzrosły w 2009 roku o blisko 13 procent, do poziomu 1,37 mld złotych.  więcej
    30-03-2010, 08:17, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Można zakazać reklamy według słowa kluczowego


    © arturbo at istockphoto.com
    Reklamodawcy nie powinni zlecać Google zamieszczania reklam, które mogą wprowadzać w błąd co do tego, z jakiego przedsiębiorstwa pochodzą ich towary lub usługi. Google nie ponosi jednak odpowiedzialności za takie reklamy – uznał Europejski Trybunał Sprawiedliwości, który wydał wyrok w sprawach połączonych Google vs. Louis Vuitton Malletier i in.  więcej
    23-03-2010, 13:54, Marcin Maj, Technologie
  • Nasza Klasa: 5 tys. zł za zdjęcie użytkownika w reklamie

    5 tys. zł od Naszej Klasy zasądził na rzecz Krzysztofa R. wrocławski sąd okręgowy w związku z tym, że jego zdjęcie zostało wykorzystane w reklamie. Istotne jest jednak to, że reklama została wyświetlona tylko temu użytkownikowi, a więc nie jest do końca pewne, czy można mówić o "naruszeniu dóbr osobistych".  więcej
    19-03-2010, 13:16, Marcin Maj, Pieniądze
  • Nowy Filmweb.pl stawia na cztery strony główne i Gustomierz

    Na swoje 12 urodziny Filmweb.pl pochwalił się zupełnie nową odsłoną swojego serwisu. Największy polski portal filmowy stawia na rozwój społeczności i celne trafianie w zainteresowania swoich użytkowników za pomocą narzędzia Gustomierz, które pozwoli na zacieśnienie więzi społeczności serwisu, ale także celniejsze kierowanie reklam. Przedstawiciele Filmwebu ujawnili także informacje o strategii biznesowej na najbliższe miesiące.  więcej
    18-03-2010, 17:53, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Portale społecznościowe jako sposób na biznes


    hidesy @ istockphoto.com
    Internet stał się obecnie najpopularniejszym kanałem komunikacji. Technologia Web 2.0 otwiera przed użytkownikami sieci nowe możliwości, które bardzo szybko stają się elementem życia codziennego. Komunikatory internetowe, telefonia online oraz stale zdobywające popularność portale społecznościowe są dziś podstawową platformą do kontaktowania się z innymi ludźmi.  więcej
    16-03-2010, 15:11, Marta Radzińska, Netface, Pieniądze
  • DoGooder zamienia reklamy na ekologiczne

    W dobie ogromnej uwagi, jaką przywiązuje się do ochrony środowiska, wtyczka DoGooder powinna wzbudzić zainteresowanie. Znajdzie ona jednak także swoich zaciekłych przeciwników.  więcej
    08-03-2010, 18:43, Michał Chudziński, Technologie
  • YouTube w 2010 roku - przychody blisko miliard dolarów?

    Nikt poza wyznaczonymi pracownikami Google nie wie, jaka jest sytuacja finansowa serwisu YouTube. To, o czym mówi rynek, jest jedynie spekulacją. Z wypowiedzi szefów firmy wynika jednak, że serwis bliski jest osiągnięcia rentowności.  więcej
    06-03-2010, 16:11, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Co piąty dolar na reklamę w serwisach społecznościowych


    Kaspersky Lab
    Ich właściciele mogą zacierać ręce - perspektywy rozwoju dla serwisów społecznościowych są bardzo dobre. Reklamodawcy, widząc w nich ogromny potencjał, nie szczędzą pieniędzy na reklamę. Tak ma być przynajmniej przez kilka najbliższych lat.  więcej
    04-03-2010, 07:47, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Reklamy na GG nieodpowiednie dla dzieci


    © - ericmichaud - istockphoto.com
    Powraca problem bezpieczeństwa dzieci w sieci. Czytelnik, ojciec dwójki małych dzieci, w liście do DI zwrócił uwagę na erotyczne i wulgarne treści pojawiające się w reklamach komunikatora GG i w serwisie www.gadu-gadu.pl. Jedynym sposobem na pozbycie się ich jest ściągnięcie odpowiednich blokerów lub zmiana samego komunikatora.  więcej
    27-02-2010, 23:54, Agnieszka Kluska, Listy Czytelników
  • Reklama w serwisach biznesowych najdroższa


    ©istockphoto.com/Pannonia
    Najdrożej zapłacimy za reklamę w serwisach biznesowych, poświęconych budownictwu i informacyjnych. Stosunkowo tania jest reklama w sieciach społecznościowych i serwisach edukacyjnych – tak wynika z raportu adStandard 2010 poświęconego reklamie internetowej.  więcej
    26-02-2010, 11:23, Marcin Maj, Pieniądze
  • Fotka.pl teraz jako Spolecznosci.pl


    www.spolecznosci.pl
    Najstarsze biuro reklamy społecznościowej Fotka.pl przekształciła się w firmę Spolecznosci.pl, która będzie zajmować się kompleksowymi kampaniami we wszystkich wiodących portalach społecznościowych należących do sieci reklamowej.  więcej
    25-02-2010, 23:53, Agnieszka Kluska, Pieniądze
  • Agora: większy zysk mimo trudności


    © maipan - fotolia.com
    Agora na koniec 2009 roku zanotowała wzrost zysku netto pomimo kryzysu na rynku reklamy. Zdaniem firmy nic nie wskazuje na to, aby sytuacja w 2010 r. miała znacznie się poprawić. Internetowy segment Agory wciąż rośnie i notuje dobre wyniki.  więcej
    24-02-2010, 11:22, mm, Technologie
  • Sprzedaż w sieci - cel małych i średnich firm


    ©istockphoto.com/photographeer
    Połowa polskich małych i średnich firm chce poszerzyć swoją obecność w internecie o sprzedaż produktów lub usług. Tylko co setna firma uważa, że internet nie jest jej do niczego potrzebny, ale polskie firmy ostrożnie wydają pieniądze na promocję online – wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.  więcej
    08-02-2010, 14:07, mm, Pieniądze
  • Fundusze inwestycyjne przenoszą się z reklamą do internetu


    © ktsdesign - fotolia.com
    Wydatki na reklamę funduszy inwestycyjnych zdecydowanie przyspieszyły w ostatnim kwartale 2009 r. W tym roku na ten cel pójdą jeszcze większe pieniądze. Spora ich część trafi do internetu.  więcej
    05-02-2010, 21:29, Małgorzata Kwiatkowska, Pieniądze
  • Polska: Rynek reklamy online rośnie


    © fotolia.com
    Sytuacja na polskim rynku reklamy online wygląda co najmniej tak, jakby żadnego kryzysu nie było. Czy rok 2010 okaże się równie dobry?  więcej
    02-02-2010, 19:08, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Kiedy Facebook przegoni Naszą-Klasę?

    Obecna strategia Naszej-Klasy, czyli zalew reklamami, może wkrótce obrócić się przeciwko serwisowi, bo grozi odpływem użytkowników - mówi w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej, Tomasz Rzepniewski, szef MEC Interaction. Tymczasem Facebook sprzedaje reklamy mniej inwazyjne, które za to mają więcej walorów informacyjnych i potrafią zaangażować użytkowników.  więcej
    01-02-2010, 21:57, Michał Fura, Technologie
  • Netshare: platforma reklamy z ambicjami


    © fotolia
    Netshare to platforma reklamy, która chce stać się jeszcze w tym roku jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej. Już w momencie startu obejmuje swoim zasięgiem 82,37% polskiego internetu.  więcej
    28-01-2010, 12:11, mm, Technologie
  • Era, Aster i Vobis ukarani za reklamy


    © arsenik - istockphoto.com
    "Najszybszy internet w komórce. Bez limitu" – to jedno z haseł reklamowych, które Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał za wprowadzające w błąd. Za tego typu reklamy zostały ukarane firmy Era, Aster oraz Vobis, które razem zapłacą ponad 9 mln zł.  więcej
    26-01-2010, 07:30, mm, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)