Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Wielka Brytania: Reklamy w sieci więcej niż w telewizji

    Mimo ogólnego spadku wydatków na reklamę, segment online wzrósł. Dzięki temu udało mu się wyprzedzić telewizję i stać się największym medium reklamowym w Zjednoczonym Królestwie.  więcej
    01-10-2009, 08:26, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Reklamy w serwisach społecznościowych ostro w górę


    Facebook
    Dwukrotnie w ciągu roku wzrosły wydatki firm na reklamy w serwisach społecznościowych. Z 7 do 15 procent zwiększył się ich udział w ogólnych wydatkach na kampanie online.  więcej
    28-09-2009, 07:25, Michał Chudziński, Lifestyle
  • Szybki i łatwy sposób na reklamę w Dzienniku Internautów

    Od początku lipca testujemy w Dzienniku Internautów nowe miejsce reklamowe obsługiwane przez jeden z nowszych projektów internetowych - serwis Adtaily. Jest to w pełni samoobsługowa strefa reklamowa, którą klient sam może zarządzać.  więcej
    21-09-2009, 18:14, Piotr Cygan, Pieniądze
  • Microsoft i Yahoo muszą wyjaśnić plany wobec swoich wyszukiwarek


    © - Raffy - istockphoto.com
    Departament Sprawiedliwości USA poprosił Microsoft i Yahooo o dodatkowe informacje na temat zawartej niedawno umowy dotyczącej integracji wyszukiwarek i współpracy na rynku reklamy w wyszukiwarkach.  więcej
    12-09-2009, 12:03, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google: Nowości w reklamach

    Mimo dalszego wzrostu na rynku reklamy w wyszukiwarkach Google wprowadza zmiany. Wszystko po to, by oferta firmy była atrakcyjniejsza zarówno dla reklamodawców, jak i klientów.  więcej
    10-09-2009, 08:09, Michał Chudziński, Pieniądze
  • GG: milion kliknięć w agresywną reklamę w jeden dzień

    Nowa reklama wideo w komunikatorze Gadu-Gadu o rozmiarze dwukrotnie większym, niż dotychczas stosowane, została kliknięta w ciągu jednego dnia ponad milion razy - chwalą się przedstawiciele GG Network.  więcej
    10-09-2009, 22:35, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Rosną przychody z reklam online w Europie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Reklamodawcy wydadzą w 2009 roku prawie 13 miliardów Euro na emisję reklam online, przewidują eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers oraz Screen Digest.  więcej
    07-09-2009, 15:57, Michał Duda, Pieniądze
  • Skuteczność reklam nie zależy od kliknięć


    © cathyclapper2 - istockphoto.com
    Kliknięcia w banery nie pokazują rzeczywistej skuteczności przekazu reklamowego w internecie. Bardzo ważne, choć często niedoceniane w mierzeniu efektów kampanii reklamowych online, jest świadome obcowanie internauty z reklamą - udowadnia firma Eyeblaster w badaniu "Trends in Time and Attention in Online Advertising".  więcej
    28-08-2009, 21:45, Michał Duda, Pieniądze
  • Internet bez reklam jest dla nas wart 2 zł

    Przeważająca większość internautów deklaruje negatywne nastawienie wobec reklam, wynika z raportu „Stosunek internautów do reklam”, sporządzonego przez firmę badawczą Gemius. Reklama w sieci to zło konieczne - uważają badani. Tylko co szósty internauta byłby skłonny płacić za dostęp do stron internetowych bez reklam.  więcej
    25-08-2009, 17:46, dk, Lifestyle
  • Google: 420 procent w 5 lat


    epheterson (na lic. cc)
    Posiadacze akcji Google mogą spokojnie patrzeć w przyszłość. Kupując je w momencie debiutu firmy pięć lat temu i sprzedając je teraz, mogą zarobić około 420 procent.  więcej
    20-08-2009, 12:09, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Wielkoformatowe reklamy w ofercie Gazeta.pl


    © TPopova at istockphoto.com
    Grupa Gazeta.pl wprowadzi wkrótce na swoje strony wielkoformatowe reklamy internetowe, m.in. wideboard (940x300 pikseli), triboard i gigabanner. Reklama na Gazeta.pl ma być wartościowym elementem strony, która nie wywołuje odruchu zamknięcia - zapewniają przedstawiciele portalu.  więcej
    18-08-2009, 14:44, dk, Pieniądze
  • Rocket Fuel - hybrydowa sieć reklamowa

    Jak niemal idealnie dopasować reklamę do odbiorcy i wypełnić cele kampanii? George John twierdzi, że należy odpowiednio połączyć i wyliczyć wiele wewnętrznych i zewnętrznych danych. Tak działa nowa sieć reklamowa Rocket Fuel, której system łączy w sobie procesy inteligentnego podejmowania decyzji, kreatywności i nauki, by skutecznie przewidywać zachowanie i zdefiniować odbiorcę, i dzięki temu serwować mu odpowiednią reklamę.  więcej
    18-08-2009, 23:06, Michał Duda, Technologie
  • BiznesNetwork - nowa sieć reklamowa od IDG Poland


    ©istockphoto.com/Zmiy
    BiznesNetwork.pl to "wertykalna biznesowa sieć reklamowa" - w skład której mają wchodzić witryny związane z zagadnieniami gospodarki, makroekonomii, marketingu i zarządzania - informują przedstawiciele IDG Poland S.A., właściciela sieci.  więcej
    15-08-2009, 11:15, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Agora: widoczny spadek przychodów z reklam

    W pierwszym półroczu 2009 r. spadły przychody i zysk netto Grupy Agora. Przychody segmentu Internet wzrosły, ale widać spadek przychodów z reklam. W opinii Agory nadal nie daje się zauważyć symptomów ożywienia na rynku reklamy w Polsce.  więcej
    13-08-2009, 10:51, Marcin Maj, Pieniądze
  • Spadek wydatków na reklamy w sieci


    © maipan - fotolia.com
    To już drugi kwartał z kolei, w którym światowy rynek reklamy online zanotował 5% spadek dochodów w porównaniu z analogicznym okresem z ubiegłego roku - wynika z raportu firmy IDC. Praktycznie w każdym regionie świata zmniejszyły się wydatki na reklamę, z wyjątkiem Azji i Pacyfiku.  więcej
    11-08-2009, 20:51, Michał Duda, Pieniądze
  • Europejczycy najmniej ufają reklamom online

    Rośnie zaufanie do reklamy internetowej, wynika z badania "Global Online Consumer Survey" firmy Nielsen, przeprowadzonego w kwietniu br. Poziom zaufania różni się jednak w zależności od badanego regionu. Najmniej zaufania wzbudzają typowe reklamy emitowane na stronach internetowych oraz reklamy SMS-owe.  więcej
    07-08-2009, 22:52, Michał Duda, Pieniądze
  • News Corp. skończy z bezpłatnymi wiadomościami


    © TPopova at istockphoto.com
    Na pobieranie opłat za dostęp do wiadomości online zdecydowany jest Rupert Murdoch, wydawca i właściciel News Corp. Jego zdaniem jeśli tak duży gracz, jak News Corp., zacznie pobierać opłaty, nie będzie oznaczać to klęski, gdyż inni mogą szybko pójść w jego ślady.  więcej
    07-08-2009, 08:44, Marcin Maj, Pieniądze
  • Balladyna wabi przez Twittera

    Kochanków miała wielu... po trupach szła do celu... głosi pierwszy wpis Balladyny na Twitterze. Produkcja w reżyserii Dariusza Zawiślaka jest pierwszym polskim filmem promującym się za pomocą amerykańskiego serwisu mikroblogowego. Inne kanały promocji filmu to Facebook, komiks i znaczki pocztowe.  więcej
    07-08-2009, 12:47, Daniel Kotowski, Lifestyle
  • Rynek reklamy w kryzysie

    Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.  więcej
    04-08-2009, 10:17, Inwestycje.pl, Pieniądze
  • Łatwa kasa - zarabianie na oglądaniu reklam powraca


    Kamil Porembiński na lic CC
    Dawno, dawno temu wielu internautów próbowało zarabiać, wyświetlając reklamy na swoich komputerach czy odbierając maile reklamowe i klikając w podane w nich linki. Moda na zarabianie w ten sposób trwała kilka lat. Wraz z rozwojem internetu i tzw. e-gospodarki temat ten zszedł na dalszy plan. Jak się okazuje, idea zarabiania na oglądaniu reklam jednak nie upadła. Na polskim rynku pojawił się serwis - izimany.pl, który chce wprowadzić ją na nieco inny poziom.  więcej
    08-08-2009, 14:27, Daniel Kotowski, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)