Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Bruksela bada umowę Google-Yahoo


    epheterson (na lic. cc)
    Przedstawiciele Komisji Europejskiej przyznali, że badają umowę o współpracy Google i Yahoo pomimo, iż dotyczy ona wyłącznie stron amerykańskich i kanadyjskich. Informacje o postępowaniu pojawiły się po tym, jak związki największych dostawców reklamy w wyszukiwarkach skrytykowali wydawcy prasy.  więcej
    16-09-2008, 09:42, Marcin Maj, Pieniądze
  • Reklamy we Flashu manipulują zawartością schowka


    ©istockphoto.com/Pinopic
    Banery reklamowe wykonane w technologii Adobe Flash, umieszczone na stronach amerykańskich serwisów informacyjnych, takich jak Newsweek, Digg czy MSNBC, pozwalają cyberprzestępcom modyfikować zawartość schowka systemowego. Na atak podatne są nie tylko systemy z rodziny Windows, ale też Linux i Mac OS X.  więcej
    20-08-2008, 17:52, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
  • Strony, które zamieszczają ogłoszenia tekstowe za pośrednictwem Google AdSense, w przyszłości będą stosować także cookies firmy DoubleClick.  więcej
    11-08-2008, 11:34, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • Reklama na YouTube niemile widziana

    Reklam w internecie nie da się uniknąć, jeśli oferowane treści mają pozostać dla użytkowników darmowe. Wielu internautów akcpetuje reklamy pojawiające się podczas emisji online (streaming), są jednak miejsca, gdzie jesteśmy przeciwni tego typu rozwiązaniom.  więcej
    01-08-2008, 07:57, Michał Chudziński, Pieniądze
  • AOL likwiduje trzy swoje usługi przechowywania danych, by móc skupić się na możliwościach, jakie daje reklama internetowa.  więcej
    26-07-2008, 15:34, Michał Chudziński, Technologie
  • "Reklama non-stop" i "Informacje non-stop" to hasła nowej kampanii billboardowej Panoramy Firm. Plakaty pojawią się na ulicach największych miast Polski.  więcej
    14-07-2008, 13:17, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • "Wyklep dupcie" z Mobilking (Aktualizacja)


    mobilking
    Możliwość klepnięcia w pupę jednej z 8 dziewcząt, która po uderzeniu "śpiewa", przygotowała internautom sieć Mobilking. W ten sposób można stworzyć dzwonek i np. wysłać go znajomemu. Operator telefonii komórkowej dla "prawdziwych mężczyzn" po raz kolejny wzbudza kontrowersje reklamowymi zagrywkami. Dziennik Internautów spytał Mobilking o powyższe działania oraz poprosił o opinię Radę Reklamy.  więcej
    10-07-2008, 20:06, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Przyszłość reklamy internetowej rysuje się w różowych barwach. Już w 2011 roku rynek wart będzie 106,6 mld dolarów i będzie 13,6% udziału w ogólnych wydatkach.  więcej
    06-07-2008, 22:04, Michał Chudziński, Pieniądze
  • 78% użytkowników Internetu uważa, że wyskakujące reklamy to najbardziej irytująca forma promocji - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę SDL Tridion.  więcej
    30-06-2008, 15:27, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • IAB: W IQ 2008 w wydatkach na reklamę online w USA odnotowano 18,2% wzrost (rok do roku). Dochody reklamobiorców osiągnęły poziom 5,2 mld dolarów  więcej
    25-06-2008, 08:58, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Dzięki współpracy Google i Kei.pl klienci tej drugiej mają możliwość rozpoczęcia działań reklamowych w wyszukiwarce Google oraz na stronach sieci partnerskich.  więcej
    20-06-2008, 13:53, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Yahoo będzie wyświetlać reklamy Google

    Yahoo i Google ogłosiły wczoraj umowę o współpracy. Dzięki niej Yahoo stanie się jednym z wielu wydawców internetowych uczestniczących w programie AdSense. Na dokładkę największy portal ostatecznie zakończył rozmowy z Microsoftem.  więcej
    13-06-2008, 08:14, Marcin Maj, Pieniądze
  • 6 czerwca 2008

    W wydaniu audio: Nowa marka Polkomtela - Coraz więcej reklamy w Sieci - Neostrada z antywirusem - Yahoo wchodzi do Polski - Kupił usługę, której nie ma - Microsoft promuje Vistę w biznesie
    06-06-2008, 18:31, Marcin Maj,
  • Lubisz, czy nie lubisz tej reklamy pyta swoich użytkowników Facebook, który wprowadził możliwość wyrażenia opinii na temat reklam emitowanych w serwisie  więcej
    06-06-2008, 09:45, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Coraz większe inwestycje w reklamę internetową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Polskie media internetowe odnotowały w I kwartale tego roku największą dynamikę wzrostu przychodów z reklam - 36% - w porównaniu do pozostałych mediów - wynika z szacunków firmy CR Media Consulting.  więcej
    20-05-2008, 13:06, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Agora została wyłącznym dystrybutorem powierzchni reklamowej w polskich serwisach Microsoft: MSN.pl i Windows Live.  więcej
    16-05-2008, 23:55, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Spam ma już 30 lat

    Zaczęło się od 400 maili, dzisiaj wysyłane są miliardy. I nie chodzi już tylko o sprzedaż różnego rodzaju produktów czy usług. Coraz częściej za pośrednictwem spamu próbuje się wyłudzić niezwykle ważne informacje.  więcej
    05-05-2008, 06:58, Michał Chudziński, Bezpieczeństwo
  • CNET i Yahoo nawiązały współpracę w zakresie dostarczania artykułów przez CNET oraz wspólnej sprzedaży reklam  więcej
    25-04-2008, 07:16, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Więcej na reklamę w internecie niż w radio

    Struktura polskiego rynku reklamy coraz bardziej zbliża się do modelu krajów rozwiniętych. Analitycy są zgodni - przed nami kolejne tłuste lata.  więcej
    22-04-2008, 19:37, mc, Pieniądze
  • Niektórzy dostawcy usług internetowych z USA, którzy umieszczali reklamy na stronach z błędnie wprowadzonymi adresami stworzyli wielką lukę dla cyberprzestępców  więcej
    21-04-2008, 01:45, Krzysztof Gontarek, Bezpieczeństwo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)