Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wielkoformatowe reklamy w ofercie Gazeta.pl

18-08-2009, 14:44

Grupa Gazeta.pl wprowadzi wkrótce na swoje strony wielkoformatowe reklamy internetowe, m.in. wideboard (940x300 pikseli), triboard i gigabanner. Reklama na Gazeta.pl ma być wartościowym elementem strony, która nie wywołuje odruchu zamknięcia - zapewniają przedstawiciele portalu.

W Polsce z nowej oferty Grupy Gazeta.pl jako pierwsza skorzysta firma TAG Heuer, producent ekskluzywnych zegarków. Kampania wielkoformatowa ruszy już 19 sierpnia i będzie ją można zobaczyć w serwisie Gazety Wyborczej

Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w segmencie Internet Agory, zapewnia, że gigantyczne formy reklamowe będą przyciągały użytkownika jasnym przekazem, a swoją atrakcyjnością wizualną będą współgrać z wysokiej jakości treścią, obok której będą pokazywane. Proponujemy reklamę będącą wartościowym elementem strony, która nie wywołuje odruchu zamknięcia, zanim odbiorca spostrzeże czyja to reklama - mówi Bartkowiak.

W ofercie Grupy Gazeta.pl od września znajdą się następujące formy:

  • wideboard (940x300),  
  • triboard (750x300),
  • halfpage (300x600), 
  • gigabanner (300x800),
  • full screen śródtekst (300x250).

Wszystkie formy są rozwijane, a wideboard i triboard występują także w opcji push down.

- To coś zupełnie innego niż standardowe kampanie bannerowe - przekonuje Cyprian Kostewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu WPC. - Przy produktach z najwyższej półki marketerom zależy na dotarciu z przekazem wizerunkowym, a nie tylko na agresywnym przymuszaniu do kliknięcia - często przypadkowego. Nowe narzędzie komunikacji to możliwość dotarcia z właściwym przekazem, do właściwego klienta i we właściwym miejscu - uważa Kostewicz, którego firma jest wyłącznym przedstawicielem marki TAG Heuer w Polsce.

Jak donoszą przedstawiciele Gazeta.pl, duże formaty miały świetny debiut na świecie. W czerwcu br. wprowadziły je największe portale wchodzące w skład stowarzyszenia OPA (Online Publishers Assosiation), których łączny zasięg w USA wynosi 68 proc., m.in. NYT.com, CNN.com i MSNBC.com. Pierwsi reklamodawcy na świecie, którzy zdecydowali się na kampanię wielkoformatową w internecie, to między innymi Bank of America, Frito-Lay i Mercedes-Benz.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *