Jak niemal idealnie dopasować reklamę do odbiorcy i wypełnić cele kampanii? George John twierdzi, że należy odpowiednio połączyć i wyliczyć wiele wewnętrznych i zewnętrznych danych. Tak działa nowa sieć reklamowa Rocket Fuel, której system łączy w sobie procesy inteligentnego podejmowania decyzji, kreatywności i nauki, by skutecznie przewidywać zachowanie i zdefiniować odbiorcę, i dzięki temu serwować mu odpowiednią reklamę.
reklama
Jak informują twórcy, sieć Rocket Fuel wykracza poza behawioryzm, kontekstowość i goetargetowanie, łącząc algorytmy analizy danych, sztuczną inteligencję i analizę ekspertów podczas indywidualnego dopasowania poszczególnych kampanii reklamowych do rodzaju odbiorców przekazu reklamowego.
- Pozwalamy danym decydować o tym, co będzie działać i co jest istotne - wyjaśnia George John, prezes i współtwórca Rocket Fuel. Dzięki zebranym w ten sposób informacjom wybierane są odpowiednie
opcje reklamowe. Kampania reklamowa jest następnie tak opracowywana, by pasywnych odbiorców zamienić w aktywnych konsumentów.
W okresie testowym system Rocket Fuel przeanalizował ponad 50 miliardów wyświetleń reklam, które były prowadzone dla ponad 140 reklamodawców, w tym takich firm, jak Microsoft, Dell, Adobe, Nike czy American Express. Reklamy trafiły w tym czasie do ponad 37 milionów ludzi.
Nowa technologia reklamy, która ma przewidywać reakcję konsumenta na bodźce marketingu internetowego, została opracowana przez byłych pracowników Yahoo, DoubleClick, Epiphany oraz Saleforce.com.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania sieci znajdziecie na stronie Rocket Fuel w dziale z prezentacjami wideo.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*