Reklamodawcy wydadzą w 2009 roku prawie 13 miliardów Euro na emisję reklam online, przewidują eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers oraz Screen Digest.
Wzrost przychodów z reklamy w internecie w stosunku do ubiegłego roku przewidywany jest na 2,2%. W dalszym ciągu utrzymuje się tendencja zwyżkowa, chociaż dynamika wzrostu nie jest tak silna, jak w 2008 roku (21,3% wzrost przychodów w porównaniu do 2007 roku).
Eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers i Screen Digest przewidują, że w 2010 roku wzrost przychodów reklamobiorców wyniesie 6,5%, tak więc nie jest powiedziane, że branża reklamy nie powtórzy sukcesu z poprzednich lat - pisze serwis eMarketer.
Najbardziej zyskowna okazuje się być gałąź reklam w wyszukiwarkach i to dzięki niej ogólny przychód z reklam utrzymuje się na dość wysokim poziomie. Przewiduje się, że w bieżącym roku procentowy wzrost przychodów wyniesie 8%, a przyszłoroczny - 11,4%, dając oczekiwany przychód w wysokości ponad 2,1 miliarda euro.
Inne dziedziny reklamy online nie radzą sobie już tak dobrze, jak medium wyszukiwarek, i zarówno reklamy wyświetlane na stronach w postaci obrazków, bannerów, filmów i animacji, jak i pozostałe sposoby reklamowania rozczarowały mniejszym przychodem aniżeli przed rokiem.
Szczegóły na stronach serwisu eMarketer.com w artykule European Online Ad Spend Trends Slowly Up
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|