Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

rynek reklamy

  • Reklama i marketing warte już 1,3 biliona dolarów


    PQ Media
    Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dol. - tak twierdzi amerykańska firma badawcza. Analitycy sądzą, że wzrost wartości da się zauważyć w tradycyjnej reklamie i marketingu, lecz przede wszystkim obejmie reklamę w mediach cyfrowych i marketing on-line.  więcej
    05-09-2018, 11:50, Nika, Pieniądze
  • Światowy rynek reklamy w tym roku osiągnie wartość 540 mld dol. Największe wzrosty w reklamie internetowej


    Shutterstock.com
    Globalne wydatki na reklamę w tym roku mają rosnąć w tempie ok. 4,5 proc. – szacuje dom mediowy Carat. Ponadtrzykrotnie większej dynamiki wzrostu można spodziewać się w reklamie internetowej. Wzrosty spodziewane są praktycznie we wszystkich badanych przez Carat regionach świata. Ujemną dynamikę odnotujemy jednak w regionie Europy Wschodniej, przez sytuację geopolityczną w Rosji.  więcej
    15-05-2015, 09:34, NEWSERIA, Pieniądze
  • Display liderem wzrostów reklamy online - infografika


    shutterstock.com
    W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. Prawie połowę tej wartości wypracowała reklama graficzna, głównie dzięki wideo online i reklamie mobilnej, które wciąż notują najwyższe wzrosty.  więcej
    28-10-2014, 10:03, pressroom , Pieniądze
  • Polski rynek reklamy kontekstowej wart 160 mln zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx.  więcej
    24-05-2012, 07:47, paku, Pieniądze
  • AdTaily rezygnuje z zagranicznego biznesu

    Wielokrotnie nagradzana sieć reklamowa AdTaily zamyka swój biznes na rynkach zachodnim i wschodnim. "Próbowaliśmy i poświęciliśmy sporo czasu i zasobów na ten projekt, ale niestety nie udało nam się go wypromować wśród wystarczającej liczby zagranicznych wydawców i reklamodawców" - tłumaczy przedstawicielka AdTaily.  więcej
    09-05-2012, 18:33, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Darmowy e-book: Jak reklamować się w internecie?

    W ubiegłym roku wydatki na reklamę w sieci zbliżyły się już do kwoty 2 miliardów złotych. Reklama w internecie jest wciąż relatywnie tania, a w porównaniu z pozostałymi mediami - dość skuteczna. Darmowy e-book daje okazję, aby więcej się o niej dowiedzieć.  więcej
    09-05-2012, 14:47, paku, Pieniądze
  • Rynek reklamy online nadal rośnie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Tendencja wzrostowa na rynku reklamy online wciąż się utrzymuje - wynika z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC.  więcej
    14-03-2012, 10:01, paku, Pieniądze
  • Trzeci podcast o marketingu online już dostępny

    Podcasty ARBOradio mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zapraszani są goście specjalni - przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.  więcej
    08-03-2012, 22:09, paku, Pieniądze
  • Co przemawia za reklamą w SMS-ach?


    © majivecka - fotolia.com
    Reklama SMS jest wybierana stosunkowo przez niewielu przedsiębiorców w Polsce. Tymczasem okazuje się, że w tym medium drzemie niewykorzystany potencjał.  więcej
    27-02-2012, 22:36, paku, Pieniądze
  • Reklama display traci, wzbija się SEM


    www.sxc.hu
    Na przestrzeni dwóch lat wydatki na reklamę typu display w internecie maleją. Rosną natomiast wydatki na SEM - wynika z danych ARBOinteractive.  więcej
    01-02-2012, 23:27, paku, Pieniądze
  • DartTrax: zarób na stronie na Facebooku


    Facebook
    Czy można zarobić na prowadzeniu własnego fan page'a, czerpać zyski z publikacji wpisów na własnych warunkach? Rozwiązaniem ma być platforma DartTrax, która oferuje nowy sposób przeprowadzania kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.  więcej
    01-02-2012, 23:19, paku, Pieniądze
  • Rusza sieć reklamy lokalnej Local Power


    Agora
    Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań Gazety Wyborczej i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.  więcej
    24-01-2012, 01:30, paku, Pieniądze
  • Raport IAB: narzędzia graficznej reklamy online

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie online? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: standard banner, rich-media oraz rich-media z wideo.  więcej
    15-01-2012, 12:44, paku, Pieniądze
  • IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

    Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.  więcej
    11-01-2012, 22:38, paku, Pieniądze
  • Wirtualna Polska strategicznym partnerem Nokaut.pl


    www.sxc.hu
    Nawet o 500 tys. użytkowników miesięcznie ma wzrosnąć popularność porównywarki cen Nokaut.pl dzięki współpracy z Wirtualną Polską. Firmy wierzą w owocną współpracę.  więcej
    08-12-2011, 18:17, paku, Pieniądze
  • Kryzys ominął reklamę internetową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys finansowy, jak na razie, w znaczący sposób nie dotyka branży internetowej. Wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową - wynika z badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC.  więcej
    04-12-2011, 10:11, paku, Pieniądze
  • Rosną wydatki na reklamę radiową

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł - według szacunków Starlinka - 14,8 proc. Rozgłośnie mogły zarobić na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach.  więcej
    15-11-2011, 09:02, paku, Media
  • Microsoft, Yahoo i AOL razem


    News of the Media
    Firmy chcą sprzedawać swoje, niezarezerwowane jeszcze, powierzchnie reklamowe. Ma to im pomóc w zwiększeniu efektywności sprzedaży.  więcej
    09-11-2011, 07:09, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Novem wchodzi na rynek reklamy display


    © arsenik - istockphoto.com
    Novem rozszerza działalność i uruchamia nową sieć reklamy display Novinet. Jej atutami mają być zaawansowane funkcje audience targetingu, retargetowania oraz możliwość udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB.  więcej
    03-11-2011, 22:20, paku, Technologie
  • Buily Product Ads - platforma afiliacyjna dla e-commerce


    Buily
    W połowie października ruszyła platforma afiliacyjna o nazwie Buily. Kieruje ona swoją ofertę do sklepów internetowych oraz portali tematycznych.  więcej
    31-10-2011, 12:37, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)