Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.
Zbiór Case Studies Brand Advertising Online to dokument w formie elektronicznej, liczący ponad 40 stron, gdzie prezentowane są cele najciekawszych kampanii, ich efekty oraz krótkie wyjaśnienia, na czym poszczególne akcje polegały.
- Zbiór Case Studies Brand Advertising Online to kolejny tego typu dokument stworzony przez przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska. Tworzenie ich ma za zadanie promowanie przykładów wzorowo przeprowadzonych kampanii marketingowych w sieci. Dzięki temu marketerzy odpowiadający za wizerunek poszczególnych marek mogą brać przykład z najlepszych - tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska, koordynująca prace grup roboczych IAB.
Zbiór case studies dostępny jest pod adresem: www.iabpolska.pl
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.