kampanie reklamowe

  • Znamy zwycięzców Innovation Award 2015

    Podczas uroczystej gali Innovation Award, która odbyła się 13 maja w Teatrze Polskim, przyznano dwa Grand Prix dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych. Tegoroczne statuetki zaprojektowane zostały przez Gosię Baczyńską, znaną polską projektantkę.  więcej
    14-05-2015, 08:23, Informacja prasowa, Kalendarium IT
  • Rynek reklamy displayowej w lipcu 2014 - infografika


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu, można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na Facebooku.  więcej
    18-08-2014, 16:52, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Długopisy reklamowe - wsparcie reklamy

    Reklama XXI wieku to nie tylko telewizja, gazeta, radio czy wszechobecny Internet. To także małe niuanse, które mają okazję dotrzeć do kontrahentów i potencjalnych klientów. Firmy zmotywowane rozwojem i ciągłym poszukiwaniem nowych klientów zamawiają coraz to różniejsze gadżety reklamowe, aby nakłonić do współpracy i wypełnić pewnego rodzaju lukę marketingową.  więcej
    25-07-2014, 11:12, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

    Załóż konto, stwórz pierwszą kampanię, grupę reklam i wybierz dla niej odpowiednie słowa kluczowe. Na koniec jeszcze tylko odpowiednio dobierz treść skutecznej reklamy i... zacznij czerpać korzyści ze swojej własnej kampanii reklamowej. Tworzenie kampanii AdWords z książką "Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie" autorstwa Anastasii Holdren ma być dużo prostsze.  więcej
    06-07-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • 3 minuty dla Landingi.com (wideo)

    Użytkownik wchodzący na stronę kierowany jest do konkretnej akcji. Usługa ma zwiększać efektywność kampanii reklamowych. O projekcie Landingi.com opowiada Błażej Abel.  więcej
    21-06-2012, 14:31, Redakcja , Wywiad
  • Amazon będzie sprzedawał reklamy w Kindle Fire


    Amazon
    Ekran powitalny urządzenia Kindle Fire może być wkrótce wypełniony reklamami - donosi serwis AdAge. Zabieg taki prawdopodobnie umożliwi dalsze obniżanie ceny tabletu.  więcej
    18-05-2012, 11:31, Adrian Nowak, Technologie
  • Bezdomni wykorzystywani jako ludzkie hotspoty


    theeruditefrog
    Amerykańska agencja reklamowa BBH Labs postanowiła przeprowadzić "eksperyment", który miał pozwolić na zarabianie bezdomnym. Nietypowy pomysł spotkał się z krytyką, choć sami zainteresowani nie dostrzegają problemu.  więcej
    13-03-2012, 18:21, Adrian Nowak, Technologie
  • 5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej

    Kampanie marketingu one-to-one są coraz częściej używanym narzędziem sprzedażowym. Jest to jednak miecz obosieczny - źle przeprowadzona kampania może mieć odwrotne do zamierzonych efekty. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, dzięki którym zaplanowana kampania zakończy się sukcesem.  więcej
    23-02-2012, 17:09, Jan Biłyk, Laurens Coster, Porady
  • Raport IAB: narzędzia graficznej reklamy online

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie online? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: standard banner, rich-media oraz rich-media z wideo.  więcej
    15-01-2012, 12:44, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

    Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.  więcej
    11-01-2012, 22:38, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,
  • KonkursyKreatywne: W konkursach zobaczyłyśmy morze możliwości

    O tym, jak można zarabiać na przygotowywaniu konkursów, a także wspieraniu kreatywnych artystów, opowiada Joanna Majewska.  więcej
    24-11-2011, 19:40, Adrian Nowak, Wywiad
  • Gemius: reklamy online w III kwartale 2011


    © BVI Media - Fotolia.com
    Pomimo dużej nieufności co do wyświetlanych formatów, aż 77% członków grupy w wieku 55 i więcej lat w ostatnim półroczu kliknęło na jakąś reklamę online. Raport gemiusAdMonitor prezentuje, które branże generują najwięcej kampanii w internecie.  więcej
    18-10-2011, 19:33, paku, Technologie
  • Promoring w portfolio Xi Investment i z nowym prezesem


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Narzędzie do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów dla sklepów internetowych dołączyło do portfela funduszu Seed Capital Xi Investment Sp. z o.o.  więcej
    06-10-2011, 07:21, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • NK wprowadzi samoobsługowe reklamy

    Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. Produkt reklamowy skierowany jest głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.  więcej
    15-09-2011, 08:46, paku, Media
  • 77 mln zł wydały banki na reklamę w radiu


    hidesy @ istockphoto.com
    Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych. Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz lokaty.  więcej
    30-08-2011, 20:20, aws, Media
  • Czy Kuba Wojewódzki posiada social factor?


    Kaspersky Lab
    Ma bezapelacyjnie największe grono fanów w serwisie Facebook wśród wszystkich polskich celebrytów. Jego wpływ na społeczności jest jednak dyskusyjny. Kontrowersyjny dziennikarz ma być magnesem w najnowszej kampanii promocyjnej Play. Pokazujemy analizę jego oddziaływania na dusze i portfele konsumentów.  więcej
    27-08-2011, 18:25, CheeseCat, Media
  • Trendy w reklamie online na rynkach środkowoeuropejskich


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ostatnim kwartale ubiegłego roku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii w krajach środkowoeuropejskich - wynika z kwartalnego raportu gemiusAdMonitor.  więcej
    14-07-2011, 21:02, paku, Technologie
  • Wzrósł potencjał reklamowy Facebooka w Polsce


    Facebook
    Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block, wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30% w porównaniu do uprzedniego kwartału.  więcej
    08-07-2011, 09:48, paku, Technologie
  • Szwajcarski potentat mediowy wchodzi na rynek polski z siecią reklamy


    © fotolia
    Nowy brand międzynarodowej grupy mediowej Goldbach Group będzie realizował kampanie performance we wszystkich znanych modelach rozliczeniowych oraz wprowadzi na rynek efektywnościowy model rozliczeniowy CPM-A.  więcej
    14-06-2011, 08:32, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.