Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu, można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na Facebooku.
Najpopularniejszą formą reklamy w lipcu był ponownie billboard (48,38%), następnie box (20,31%) oraz scyscraper (14,99%). Najrzadziej stosowany był expand (2,03%) i layer (3,40%).
Na Facebooku w lipcu zarejestrowano 113 nowych kampanii. Największą aktywność reklamową odnotowano, podobnie jak w zeszłym miesiącu, w branży handlowej (37,17%). Na drugim miejscu - i tu nastąpiła zmiana - uplasowały się finanse (10,62%), następnie telekomunikacja (8,85%). Najmniejszą aktywność wykazała edukacja (0,88%). W przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca branża związana z komputerami i audio video, mediami i książkami nie miała żadnej aktywności reklamowej.
W komunikatorach pojawiło się 14 nowych kampanii. Największą aktywnością reklamową odznaczała się branża telekomunikacyjna (38,46%) oraz żywnościowa (21,43%). Branże związane z komputerami i audio video, motoryzacja oraz napoje i alkohole uplasowały się na podobnym poziomie 7,14% zanotowanych działań.
W reklamie displayowej w lipcu, podobnie jak w czerwcu, swoją intensywnością działań odznaczyły się branże handlowa (16,27%) oraz mediowa, książkowa, CD i DVD (8,79%). Aktywność poniżej 1 punktu procentowego zaliczyły dwie branże – usługi dla biznesu (0,9%) oraz produkty do użytku domowego (0,31%). Ogółem zarejestrowano 2929 kampanii displayowych.

Raport na podstawie narzędzia AdReport służącego do pomiaru działań reklamowych w internecie.
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Polacy w czołówce społeczeństw najbardziej świadomych zagrożeń w internecie
|
|
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.