reklama display

  • Polska uwzględniona w raporcie Viewability Benchmark Report


    © maotun - Fotolia.com
    Międzynarodowy raport „Viewability Benchmark Report“, przygotowywany cyklicznie przez firmę Meetrics, po raz pierwszy objął także rynek polski. Również po raz pierwszy twórcy raportu przyjrzeli się widoczności reklam wideo oraz różnicom w widoczności reklam kupowanych bezpośrednio i reklam kupowanych „automatycznie“ (programmatic buying).  więcej
    09-08-2017, 11:45, Tomasz Piątkowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Display liderem wzrostów reklamy online - infografika


    shutterstock.com
    W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. Prawie połowę tej wartości wypracowała reklama graficzna, głównie dzięki wideo online i reklamie mobilnej, które wciąż notują najwyższe wzrosty.  więcej
    28-10-2014, 10:03, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek reklamy displayowej w lipcu 2014 - infografika


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu, można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na Facebooku.  więcej
    18-08-2014, 16:52, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Novem wchodzi na rynek reklamy display


    © arsenik - istockphoto.com
    Novem rozszerza działalność i uruchamia nową sieć reklamy display Novinet. Jej atutami mają być zaawansowane funkcje audience targetingu, retargetowania oraz możliwość udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB.  więcej
    03-11-2011, 22:20, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
« Wrzesień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930