raporty

  • Digitalizacja w Polsce z Europą w tle


    Etereuti
    W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie, dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI), Polska zajęła 24. miejsce wśród 28 krajów, wyprzedzając tylko Włochy, Grecję, Bułgarię i Rumunię. W unijnym badaniu wzięto pod uwagę pięć czynników, takich jak: infrastruktura sieciowa, wykorzystanie internetu, cyfrowe usługi publiczne, kompetencje internetowe oraz integracja technologii cyfrowych.  więcej
    13-06-2018, 11:10, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy wycieki danych napędzają rozwój technologii biometrycznych?


    Shutterstock.com
    Nowy raport powstały na podstawie ankiety wśród 200 administratorów IT daje wiele do myślenia. 63% respondentów badania -  na podstawie którego powstał - z firm doświadczonych naruszeniem danych, obecnie wdraża uwierzytelnianie biometryczne lub ma w planach to zrobić.  więcej
    08-06-2018, 21:23, Nika, Bezpieczeństwo
  • Blisko 8,5 mln osób w Polsce korzysta już z aplikacji zakupowych


    Odua Images / Shutterstock
    Dlaczego konsumenci decydują się na instalowanie na swoich smartfonach aplikacji zakupowych? I jakie korzyści wynikają z tego faktu dla marek, które zdecydowały się oddać w ręce swoich klientów takie narzędzia?  więcej
    30-05-2018, 16:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Darmowy raport 'Email marketing w liczbach 2018' już dostępny

    Już po raz piąty FreshMail przygotował raport “Email Marketing w liczbach”. Wnioski zawarte w dokumencie są owocem analizy 11 miliardów wiadomości wysłanych przez ponad 5 tysięcy klientów.  więcej
    06-06-2018, 14:54, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prognoza dla branży e-sportowej


    ExplorerBob/pixabay
    Historia e-sportu zaczyna się na początku lat 90. Na przełomie lat powstawały nowe ligi graczy online, a coraz to inne gry zyskiwały swoich fanów. Jaką popularnością cieszą się obecnie internetowe rozgrywki?  więcej
    15-05-2018, 15:09, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Po pracę do stolicy. To właśnie w Warszawie jest najwięcej wakatów w kraju


    Adzuna
    Ponad 50% wszystkich wakatów w kraju znajduje się w 5 województwach: mazowieckim, małopolskim i wielkopolskim. Najmniej ofert pracy znajduje się w województwie podlaskim. Budownictwo to branża która pozostaje liderem w kraju pod względem liczby dostępnych wakatów (ponad 7% wszystkich ofert w Polsce). To tylko niektóre dane z nowego raportu na temat rynku pracy w Polsce.  więcej
    11-05-2018, 15:50, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 75% polskich przedsiębiorców nie korzysta z usług e-commerce


    © istockphoto.com
    Przejście z technologii analogowej na rzecz cyfryzacji dla wielu prywatnych przedsiębiorców stanowi sporą trudność. Problem szczególnie dotyczy małych i średnich firm, które nie czują się pewnie, poruszając się w zdigitalizowanym świecie.  więcej
    24-04-2018, 19:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ile czasu w pracy tracą Polacy?


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Czas to pieniądz, ale czy potrafimy dobrze go wykorzystać? Dla rentowności przedsiębiorstwa kluczowa jest jego produktywność, a ta zależy od ludzi. Tymczasem, jak wynika z raportu za 2017 rok w ciągu 8-godzinnego dnia pracy wydajnie pracujemy najwyżej przez 2 godziny i 53 minuty.  więcej
    24-04-2018, 18:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy jesteśmy gotowi zrezygnować z gotówki?


    Shutterstock.com
    Coraz częściej korzystamy z kart płatniczych. Pieniądz, którym  płacimy, jest więc bardziej wirtualny niż namacalny. To, jak Polacy widzą przyszłość gotówki, może być jednak zaskakujące.  więcej
    26-03-2018, 11:49, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prawda liczb. Jak poprawnie interpretować sondaże i rankingi?


    © maotun - Fotolia.com
    Na metodologię wykorzystywaną w sondażach, rankingach i przy tworzeniu wskaźników narzekamy od dawna. Jak przedstawiać liczby i jak je interpretować i wizualizować, aby nie fałszować obrazu rzeczywistości?  więcej
    26-03-2018, 10:54, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Astronomiczne koszty cyberataków. W 2019 roku przedsiębiorcy stracą 2 biliony dolarów


    Shutterstock.com
    Ransomware, malware i inne szkodliwe aplikacje zagrażają każdej firmie, niezależnie od jej wielkości. Cyberataki stają się coraz bardziej agresywne, zwiększa się też ich częstotliwość,  a przedsiębiorcy ponoszą ogromne straty finansowe.  więcej
    29-11-2017, 13:38, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

    Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie.  więcej
    13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
  • Duże marki nie radzą sobie z zagrożeniami płynącymi z ich obecności w sieci


    Grayling
    Prawie połowa spółek uwzględnionych w rankingu amerykańskiego magazynu "Fortune" Global 500 nie radzi sobie z zagrożeniami płynącymi z bycia online, w rezultacie czego ponoszą one szkody na reputacji sięgające nawet milionów dolarów.  więcej
    08-11-2017, 09:38, Magdalena Sobota, Bezpieczeństwo
  • Duże marki nie radzą sobie z zagrożeniami płynącymi z ich obecności w sieci


    Grayling
    Prawie połowa spółek uwzględnionych w rankingu amerykańskiego magazynu "Fortune" Global 500 nie radzi sobie z zagrożeniami płynącymi z bycia online, w rezultacie czego ponoszą one szkody na reputacji sięgające nawet milionów dolarów.  więcej
    08-11-2017, 09:38, Magdalena Sobota, Bezpieczeństwo
  • Jesteśmy wyedukowani i wybredni. Raport "Jak kupujemy w internecie"


    Maxx-Studio / Shutterstock
    86 proc. polskich internautów kupuje przez internet. W kwestii wyboru metod płatności, jesteśmy bardzo wybredni. Ma być nie tylko tanio, ale i wygodnie. Już 16 proc. kupujących online jest gotowych zapisać w sklepie dane swojej karty, aby móc płacić jednym kliknięciem – wynika z badania Blue Media „Jak kupujemy w Internecie 2017”.  więcej
    23-10-2017, 09:17, Krystian Wesołowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polskie firmy nadal nie są przygotowane do wdrożenia rozporządzenia GDPR

    25 maja 2018 r. wejdzie w życie Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (ang. General Data Protection Regulation – GDPR). Przedsiębiorstwa w Polsce powinny się do tego odpowiednio przygotować. Tymczasem z badań przeprowadzonych niedawno przez Trend Micro wynika, że dyrektorzy najwyższego szczebla nie traktują GDPR z należytą powagą, a zapytani o konieczność dostosowania się do nowych regulacji, wykazują nadmierną pewność siebie.  więcej
    23-10-2017, 08:53, ip, Bezpieczeństwo
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Małe firmy mają problem z planowaniem. A duże? #raport


    Geralt
    Polscy menedżerowie narzekają na długi czas fakturowania i rozliczeń oraz brak kontroli nad zaangażowaniem projektowym pracowników. Im większa firma tym mniej wyzwań związanych z planowaniem działań, ale więcej dotyczących jakości pracy – wynika z badania ManagingBOX „Zarządzanie organizacją”.  więcej
    20-10-2017, 13:10, Michał Rakowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent „kultowych” firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.  więcej
    19-10-2017, 10:27, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Deloitte: Łańcuchy dostaw przechodzą cyfrową rewolucję


    geralt
    Największy wpływ na zmiany w obszarze łańcuchów dostaw w branży produkcyjnej i relacjach B2B będą miały trendy takie jak robotyka i automatyzacja, analityka oraz Internet Rzeczy (IoT). Wdrażanie nowoczesnych technologii hamuje obawa o cyberbezpieczeństwo i brak wykwalifikowanych pracowników.  więcej
    19-10-2017, 11:21, Katarzyna Sadło, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Czerwiec 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.