Ekran powitalny urządzenia Kindle Fire może być wkrótce wypełniony reklamami - donosi serwis AdAge. Zabieg taki prawdopodobnie umożliwi dalsze obniżanie ceny tabletu.
Kindle Fire jako najlepiej sprzedający się obecnie produkt Amazona jest bardzo ciekawym miejscem dla reklamodawców. Zaistnienie w tej formie na urządzeniu będzie jednak słono kosztowało - informuje AdAge (zob. Amazon to Sell Ads on Kindle Fire Welcome Screen -- If You Have $600K).
Amazon już teraz miał się zwrócić do jednej z agencji reklamowych w związku ze swoją ofertą, a wśród najtrudniejszych do spełnienia wymagań znajdziemy m.in. minimalny budżet kampanii. Amerykański pionier handlu internetowego chce, by klient umieszczający reklamy w tablecie Kindle Fire wydał na ten cel co najmniej 600 tysięcy dolarów.
Kampania tego typu trwałaby około dwóch miesięcy i oprócz banerów wyświetlanych podczas startu urządzenia pozwalałaby również reklamodawcy na swobodne wykorzystywanie działu produktów promowanych Amazona. Dla jeszcze większych klientów, którzy na reklamę przeznaczą ponad milion dolarów, przygotowano dodatkowe powierzchnie na banery oraz miejsce w raporcie amerykańskiego koncernu.
Według serwisu Digitimes już teraz Amazon może pracować nad 10,1-calowym tabletem Kindle Fire, którego produkcja rozpocznie się prawdopodobnie pod koniec drugiego kwartału. Sprzęt ma być bardziej konkurencyjny dla iPada niż dostępne obecnie 7-calowe tablety.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|