Na przestrzeni dwóch lat wydatki na reklamę typu display w internecie maleją. Rosną natomiast wydatki na SEM - wynika z danych ARBOinteractive.
ARBOinteractive podaje, że w pierwszej połowie 2011 roku struktura wydatków reklamowych w połowie należała do telewizji (51%), w 15% do internetu. 11% wszystkich wydatków na reklamę wydano w magazynach, a tylko 1% w kinie. Począwszy od drugiego kwartału 2009 roku wydatki na reklamę display w internecie spadają. Wówczas 50% wydatków kierowano na tę reklamę, a dziś jest to 42%. Wzrosły natomiast wydatki na SEM, a mniej więcej na takim samym poziomie są wydatki na ogłoszenia i e-mail.
Reklamę display w blisko połowie zdominowały formy billborad & double billboard (49%), co trzecia to reklama rectangle & box (30%), co dziesiąta skyscraper (12%). W 5% stosowano natomiast reklamy w formie layer.
Wszystkie dane dostępne są na infografice (patrz wyżej).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|