Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ARBOinteractive

  • Zmiany personalne w ARBOinteractive


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Marcin Woźniak oraz Bartosz Drozdowski wycofują się z Zarządu ARBOinteractive. W związku z zamknięciem procesu reorganizacji wewnętrznej i realizacją strategii rozwoju działalność operacyjna zostaje przekazana Arturowi Muszkietowi oraz Małgorzacie Lakowskiej.  więcej
    11-04-2012, 12:13, paku, Pieniądze
  • Trzeci podcast o marketingu online już dostępny

    Podcasty ARBOradio mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zapraszani są goście specjalni - przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.  więcej
    08-03-2012, 22:09, paku, Pieniądze
  • Reklama display traci, wzbija się SEM


    www.sxc.hu
    Na przestrzeni dwóch lat wydatki na reklamę typu display w internecie maleją. Rosną natomiast wydatki na SEM - wynika z danych ARBOinteractive.  więcej
    01-02-2012, 23:27, paku, Pieniądze
  • Wzrósł potencjał reklamowy Facebooka w Polsce


    Facebook
    Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block, wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30% w porównaniu do uprzedniego kwartału.  więcej
    08-07-2011, 09:48, paku, Technologie
  • IT Skaner - piątek 25 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: Michał Kiciński wraca do CD Projekt, ARBOinteractive na czele sieci reklamowych pod względem zasięgu, komunikacja miejska w docelu.pl, Hyperion kupuje Telestar, Grupa TP sprzedaje Emitela, Orange uruchamia "web TV" i udostępnia za darmo SimCity Deluxe, za stalking do więzienia.  więcej
    25-03-2011, 22:13, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Facebook w Polsce w ciągu ostatniego roku sporo zyskał

    Zarówno plusy, jak i minusy działalności na Facebooku przedstawiono podczas konferencji Facebook NOW. Jaki był rok Facebooka w Polsce?  więcej
    15-02-2011, 09:54, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • "Rok Facebooka w Polsce" - 2. edycja konferencji Facebook NOW

    3 lutego Facebook i ARBOinteractive organizują drugą edycję konferencji Facebook NOW, tym razem pod tytułem "Rok Facebooka w Polsce". Gościem specjalnym będzie Mark Cowan odpowiadający za rozwój serwisu Facebook na nowych rynkach.  więcej
    28-01-2011, 13:46, kg, Kalendarium
  • Koniec uciekających krzyżyków i atakujących dźwiękiem reklam


    ©istockphoto.com/
    Sieci reklamowe i biura reklamy największych polskich serwisów zapewniają, że polscy internauci w końcu odpoczną od inwazyjnych, denerwujących reklam. Ma to zapewnić powszechna akceptacja wydawców reklam dokumentu „Standard i zlecenia dla reklamy display”, opracowanego kilka miesięcy temu przez IAB Polska. O sukcesie reklamy ma teraz decydować jej wykonanie, a nie przypadkowe kliknięcia w uciekające reklamy czy schowane krzyżyki do ich zamknięcia.  więcej
    01-09-2010, 20:22, paku, Lifestyle
  • Warsztaty Facebook NOW dla branży FMCG

    ARBOinteractive organizuje drugą edycję warsztatów Facebook NOW poświęconych wykorzystaniu serwisu Facebook w działaniach reklamowych poszczególnych branży. Tym razem spotkanie kierowane jest do reklamodawców FMCG.  więcej
    07-07-2010, 16:09, kg, Kalendarium
  • ARBOinteractive oferuje reklamę w mediach niestandardowych

    Powstaje AdAhead, nowa marka w ramach grupy ARBOinteractive, która oferuje produkty reklamowe mobilne, w grach i innych niestandardowych rozwiązaniach.  więcej
    30-06-2010, 11:53, Paweł Kusiciel, Technologie
  • Anglia promuje się w polskich serwisach

    Wypromowanie Wielkiej Brytanii jako ciekawego regionu, który warto odwiedzić, to cel kampanii, w której biorą udział Polska, Czechy, Rosja, Węgry i Austria. Na miejsce emisji reklam wybrano witryny o tematyce turystycznej. Niestety przedstawicielka firmy odpowiedzialnej za kampanię... nie chce zdradzić nazw tych serwisów.  więcej
    03-08-2009, 18:17, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • V2Media wchodzi z reklamą wideo na kolejny rynek w Europie

    Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział tej firmy, specjalizującej się ściśle w rozwiązaniach wideo dla branży reklamy online.  więcej
    10-07-2009, 17:06, kg, Pieniądze
  • Behavia - mobilna reklama typu Audience Network

    Ruszyła Behavia - reklama, która dostosowuje się do konkretnych cech i zainteresowań internautów, umożliwiając tym samym dopasowanie jej treści do oczekiwań odbiorców.  więcej
    08-12-2008, 19:18, Michał Pięt, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)