Powstaje AdAhead, nowa marka w ramach grupy ARBOinteractive, która oferuje produkty reklamowe mobilne, w grach i innych niestandardowych rozwiązaniach.
reklama
- Reklama mobilna czy reklama w grach komputerowych to ciągle obszary niszowe, aczkolwiek o dużym potencjale wzrostowym. Jednocześnie w codziennej pracy stykamy się z bardzo interesującymi propozycjami współpracy na polach, które nie do końca można zakwalifikować jako typowa reklama display, performance, SEM/SEO czy kreacja. Dlatego powstaje AdAhead – dział, który będzie agregować oraz aktywnie proponować naszym klientom rozwiązania nowatorskie i efektywne – mówi Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive Polska.
Pierwszym produktem oferowanym przez AdAhead Games jest reklama w grze Football Challenge 2010 dostępnej na stronie sport.tvp.pl. Gra FC:10 to symulator rozgrywek piłki nożnej. Mecze rozgrywane są z komputerem oraz przede wszystkim innymi internautami na wirtualnym stadionie stworzonym w technologii 3D.
Reklamodawca ma możliwość wyboru między kilkunastoma formami promocji, jak umieszczenie logotypu na planszach rozpoczynających grę, prezentujących statystyki itd., sponsorowanie profilu gracza, różnego typu powierzchnia reklamowa na trybunach czy animowana reklama na dachu stadionu.
- AdAhead zajmuje się sprzedażą i promocją rozwiązań z zakresu interaktywnych mediów niestandardowych, które nie mieszczą się w obszarach dotychczasowej działalności ARBOinteractive i wykraczają poza tradycyjny internet. Gra Football Challenge 2010 doskonale oddaje duch AdAhead - jest projektem z pogranicza internetu i gier, oferuje rozrywkę w postaci interaktywnej rywalizacji, a także ciekawe rozwiązania reklamowe – mówi Wojciech Kałużny kierujący siecią ARBOnetwork.
Pod marką AdAhead, grupa ARBOinteractive oferować będzie nie tylko reklamę w grach, lecz także w telefonach komórkowych i urządzeniach mobilnych, także iPhone'ach, iPadach itp.
- Urządzenia mobilne nieustannie ewoluują i bardzo prawdopodobnie zdominują styl życia ludzi w ciągu najbliższych lat. Jesteśmy tego świadomi i dlatego już teraz inwestujemy w rozwój oferty w zakresie reklamy mobilnej. Już teraz za pośrednictwem naszych sieci reklamowych jesteśmy w stanie zrealizować efektywną kampanię w oparciu o klasyczną reklamę graficzną, jednocześnie w ramach grupy możemy przygotować optymalne do tego celu landing page’e. Ponadto oferta rynkowa z zakresu mobilnej powierzchni reklamowej jest bardzo rozproszona, zaś proponowane rozwiązania są ze sobą niekompatybilne. Chcemy je łączyć i promować wśród reklamodawców – mówi Rafał Szychowski, deputy managing director ARBOinteractive Polska.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*