Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wypromowanie Wielkiej Brytanii jako ciekawego regionu, który warto odwiedzić, to cel kampanii, w której biorą udział Polska, Czechy, Rosja, Węgry i Austria. Na miejsce emisji reklam wybrano witryny o tematyce turystycznej. Niestety przedstawicielka firmy odpowiedzialnej za kampanię... nie chce zdradzić nazw tych serwisów.

Wśród polskich stron zaplanowanych w kampanii znalazła się m.in. eHoliday.pl, na której reklamy Visit Britain pokazywane są zarówno użytkownikom z Polski, jak i zza granicy.

Marta Dzikiewicz z firmy ARBOinteractive odpowiedzialnej za kampanię poinformowała Dziennik Internautów, iż mediaplan objął łącznie 18 witryn, m.in. Aktualne.cz, Femina.hu, Nowinki.cz, Mail.ru. Z polskich serwisów, poza eHoliday.pl, w kampanii uwzględniono także strony spoza sieci ARBOnetwork i BizOn media, jednak nie jesteśmy upoważnieni do podawania ich nazw - tłumaczy Marta Dzikiewicz.

Ze względu na niejednolitą ofertę witryn w poszczególnych krajach w kampanii Visit Britain wykorzystane zostały różnorodne formy reklamowe. Są to jednak głównie billboard, rectangle i skyscraper o wymiarach zależnych od standardów w danym kraju.

ARBOinteractive CEE koncentruje się w tej kampanii na reklamie bannerowej. Według informacji udzielonych przez Martę Dzikiewicz nie są prowadzone działania w innych miejscach, np. komunikatorach czy wyszukiwarkach. W mediaplanie nie uwzględniono również reklamy w serwisach społecznościowych.

Kampania potrwa do 7 sierpnia 2009 r. Przedstawicielka ARBOinteractive na pytanie o budżet kampanii reklamowej poinformowała, że jej firma nie jest upoważniona do udzielania tej informacji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR