Ruszyła Behavia - reklama, która dostosowuje się do konkretnych cech i zainteresowań internautów, umożliwiając tym samym dopasowanie jej treści do oczekiwań odbiorców.
Dzięki temu kryteria kierowania reklam mają stać się bardziej elastyczne, co umożliwi dokładniejsze zdefiniowanie grupy celowej.
Dla właściciela strony będzie to oznaczać wzrost zaufania użytkowników w stosunku do serwisu, natomiast dla reklamodawców - możliwość redukcji tzw. pustych kontaktów z reklamą.
Obecnie w ofercie Behavii znajduje się 17 profili internautów (m.in. Podróżnicy, Business woman czy Domowi styliści). Reklamodawcy mogą także samodzielnie definiować profile odbiorców na potrzeby poszczególnych kampanii.
Behavia oferuje powierzchnię marketingową na ponad 650 serwisach (m.in. Grono.net, Kobiety.pl, Rzeczpospolita.pl, CKM.pl, JoeMonster.org). Funkcjonuje ona w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive AG – europejskiej firmy zajmującej się w rozwiązaniami marketingowymi w internecie i mediach.
Dostawcą technologii wykorzystywanej przez sieć Behavia jest niemiecka firma nugg.ad.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*