Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział tej firmy, specjalizującej się ściśle w rozwiązaniach wideo dla branży reklamy online.
Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność we wrześniu ub.r. w Polsce. Kolejnym było biuro moskiewskie otworzone w marcu 2009. Otwarty właśnie rumuński oddział V2Media jest na tym rynku jedynym podmiotem dedykowanym reklamie wideo oraz oferującym poza technologią także powierzchnię reklamową.
- Po dużych sukcesach w Polsce i w Rosji nastał czas na kolejny rynek – Rumunię. W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić sieć o zasięgu w całej Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Marcin Olszewski kierujący V2Media Polska.
Na rumuńskim rynku V2Media oferuje przede wszystkim swoje flagowe formy reklamowe, czyli Vstitial i Vstitial Expand. Oba formaty dostępne są także w wersji ze Skinem - tapetą dopasowaną do playera w taki sposób, aby ich kreacje się uzupełniały.
Rumuński oddział sieci V2Media emituje reklamy wideo na 120 witrynach, m.in. w serwisie informacyjnym Hotnews.ro, stronie IT – Softpedia.com czy największym w Rumunii portalu dla rodziców - Desprecopii.com.
V2Media stanowi część międzynarodowej Grupy ARBOinteractive - specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w internecie i nowych mediach. ARBOinteractive AG posiada 6 oddziałów – w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji. Na rynku europejskim współpracuje m.in. z koncernami AOL czy MTV Networks w Polsce, marką Jetix w Czechach, natomiast w Rumunii - z największą siecią społecznościową na tamtym rynku i 8. największym serwisem świata – hi5.com. Miesięczny zasięg grupy wynosi 30 milionów internautów z Europy. Klientami V2Media są także m.in. General Motors, Adidas czy Skoda. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii firmy BBelements.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*