reklama wideo

  • Mobilna kampania video – 5 zasad jak zrobić to dobrze


    Leszek Glasner
    Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Jak przewiduje agencja mediowa Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc. Jednak żeby takie działania przyniosły zamierzone rezultaty, konieczne jest odpowiednie przygotowanie kampanii, zwłaszcza w kanałach mobilnych, które zdobywają coraz większą popularność.  więcej
    21-08-2017, 10:25, Grzegorz Chyliński, Dariusz Werelich,
  • Polska uwzględniona w raporcie Viewability Benchmark Report


    © maotun - Fotolia.com
    Międzynarodowy raport „Viewability Benchmark Report“, przygotowywany cyklicznie przez firmę Meetrics, po raz pierwszy objął także rynek polski. Również po raz pierwszy twórcy raportu przyjrzeli się widoczności reklam wideo oraz różnicom w widoczności reklam kupowanych bezpośrednio i reklam kupowanych „automatycznie“ (programmatic buying).  więcej
    09-08-2017, 11:45, Tomasz Piątkowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prezes zarządu Google inwestuje w reklamę wideo

    Eric Schmidt nie traci czasu i po oddaniu sterów Google'a w ręce Larry'ego Page'a wyrusza na inwestycyjne łowy.  więcej
    02-05-2011, 19:14, Adrian Nowak, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wideorecenzje podbijają rynek reklamy internetowej


    Andyrob
    Konsumenci kupujący w internecie nie ufają tradycyjnej reklamie albo wręcz ją lekceważą. Poszukują informacji bezstronnych i praktycznych. Chętnie oglądają wideorecenzje.  więcej
    14-01-2011, 18:00, GazetaPrawna.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • YouTube: reklamy wideo, które można pominąć

    Eksperymenty z nowym formatem reklamy rozpoczął popularny serwis YouTube. Użytkownik może pominąć reklamę poprzedzającą film, ale reklamodawca zapłaci tylko wówczas, gdy reklama zostanie obejrzana.  więcej
    02-12-2010, 13:15, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • GG: milion kliknięć w agresywną reklamę w jeden dzień

    Nowa reklama wideo w komunikatorze Gadu-Gadu o rozmiarze dwukrotnie większym, niż dotychczas stosowane, została kliknięta w ciągu jednego dnia ponad milion razy - chwalą się przedstawiciele GG Network.  więcej
    10-09-2009, 22:35, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamy w wideo online są nienowoczesne - twierdzą internauci


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Lubimy oglądać wideo w sieci, ale na reklamy w nich reagujemy alergicznie - wynika z raportu Gemius SA „Internauci a wideo i audio w sieci”. Jednak mimo wyraźnej antypatii do reklam w materiałach wideo w internecie, większość ankietowanych odbiorców akceptuje ich obecność w zamian za możliwość oglądania darmowych treści wideo.  więcej
    16-07-2009, 19:12, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Platforma do zarządzania treścią i reklamami wideo od Comtica


    © erikreis at istockphoto.com
    Najnowsza wersja Multiscreen.TV umożliwia nie tylko zarządzanie treścią, ale również reklamami wideo dzięki wbudowanemu adserwerowi - poinformowali twórcy rozwiązania. Serwis kusi również modelem zapłaty opartym o rozliczanie w ramach wykorzystanego czasu emisji.  więcej
    15-07-2009, 17:24, Daniel Kotowski, Technologie
  • V2Media wchodzi z reklamą wideo na kolejny rynek w Europie

    Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział tej firmy, specjalizującej się ściśle w rozwiązaniach wideo dla branży reklamy online.  więcej
    10-07-2009, 17:06, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Afilo: Zapłacisz, jeśli obejrzą twoją reklamę


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Brak opłaty za reklamy, które internauta obejrzy krócej niż określony interwał czasu, wprowadza firma Afilo, zajmująca się marketingiem afiliacyjnym. Nowy produkt - AdVideo - ma zapewnić reklamodawcom skuteczność akcji marketingowych.  więcej
    27-05-2009, 19:12, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Oglądaj reklamy i nie płać za rozmowy


    mark sebastian na lic. CC
    Wykonywanie bezpłatnych połączeń na telefony stacjonarne w kraju i za granicą umożliwia nowy serwis o nazwie Reklamofon. Wszystkie połączenia uzyskane za pomocą serwisu sponsorowane są przez reklamy wideo wyświetlane w trakcie trwania rozmowy.  więcej
    24-04-2009, 20:15, Daniel Kotowski, Technologie
  • V2Media to uruchomiona 17 września br. pierwsza w Polsce internetowa sieć reklamy wideo  więcej
    25-09-2008, 14:28, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama na YouTube niemile widziana

    Reklam w internecie nie da się uniknąć, jeśli oferowane treści mają pozostać dla użytkowników darmowe. Wielu internautów akcpetuje reklamy pojawiające się podczas emisji online (streaming), są jednak miejsca, gdzie jesteśmy przeciwni tego typu rozwiązaniom.  więcej
    01-08-2008, 07:57, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wolniejszy wzrost rynku reklamy online w 2008 r.

    Zagrożenie kryzysem gospodarczym w Stanach Zjednoczonych, który może ogarnąć ostatecznie większą część świata, nie pozostaje bez wpływu na dynamicznie rosnący rynek reklamy. Prognozy na 2008 rok zrewidowano w dół.  więcej
    19-03-2008, 14:22, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamy wideo w wynikach wyszukiwania Google

    Google rozpoczyna dziś testowanie reklam wideo na stronach z wynikami wyszukiwania. Wkrótce pojawić mają się też inne formy reklam. m.in. tradycyjne reklamy obrazkowe oraz interaktywne mapy - donosi The New York Times.  więcej
    15-02-2008, 11:48, Marcin Malinowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Najlepiej akceptowane reklamy w internecie to wideo

    Z przekazem wideo w internecie miało kontakt aż 90% internautów, którzy wzięli udział w badaniu firmy Gemius SA. 73% z nich spotkało się także z internetową reklamą wideo, która jest oceniana przez badaną grupę za bardziej pomysłową, interesującą, zrozumiałą, przekonującą do zakupu określonego produktu oraz chętniej oglądaną niż pozostałe reklamy internetowe. Mimo to, wszystkie reklamy internetowe są gorzej oceniane niż telewizyjne.  więcej
    30-11-2007, 17:38, kg, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031