Afilo: Zapłacisz, jeśli obejrzą twoją reklamę

27-05-2009, 19:12

Brak opłaty za reklamy, które internauta obejrzy krócej niż określony interwał czasu, wprowadza firma Afilo, zajmująca się marketingiem afiliacyjnym. Nowy produkt - AdVideo - ma zapewnić reklamodawcom skuteczność akcji marketingowych.

AdVideo, czyli spoty filmowe lub dłuższe prezentacje flashowe, to nowość w ofercie Afilo. Reklama rozliczana jest w modelu Pay Per Play i Cost Per Click. Reklamodawców zainteresuje zapewne najbardziej fakt, że będzie musiał zapłacić za emisję tej reklamy dopiero wtedy, gdy internauta obejrzy określony fragment spotu, np. 15, 20 lub 90 sekund. Daje to reklamodawcy gwarancję, że zapłaci tylko za obejrzane spoty.

Wprowadzony na polski rynek afiliacyjny produkt jest wynikiem wspólnych działań Afilo i Społem – agencji zajmującej się social media marketingiem.

Niska cena za obejrzenie spotu reklamowego, duży potencjał powierzchni oraz prosty mechanizm działania to według firmy Afilo gwarancja powodzenia działań promocyjnych dla reklamodawcy. Trudno jednak powiedzieć, czy wydawcom reklam spodoba się ta forma. Jeśli będzie zbyt tania, to może nie zrekompensować darmowych wyświetleń, które tylko wzmacniają markę reklamodawcy na stronach wydawcy.


Źródło: Afilo
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag reklama wideotag marketingtag Flashtag Afilo
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy