Brak opłaty za reklamy, które internauta obejrzy krócej niż określony interwał czasu, wprowadza firma Afilo, zajmująca się marketingiem afiliacyjnym. Nowy produkt - AdVideo - ma zapewnić reklamodawcom skuteczność akcji marketingowych.
AdVideo, czyli spoty filmowe lub dłuższe prezentacje flashowe, to nowość w ofercie Afilo. Reklama rozliczana jest w modelu Pay Per Play i Cost Per Click. Reklamodawców zainteresuje zapewne najbardziej fakt, że będzie musiał zapłacić za emisję tej reklamy dopiero wtedy, gdy internauta obejrzy określony fragment spotu, np. 15, 20 lub 90 sekund. Daje to reklamodawcy gwarancję, że zapłaci tylko za obejrzane spoty.
Wprowadzony na polski rynek afiliacyjny produkt jest wynikiem wspólnych działań Afilo i Społem – agencji zajmującej się social media marketingiem.
Niska cena za obejrzenie spotu reklamowego, duży potencjał powierzchni oraz prosty mechanizm działania to według firmy Afilo gwarancja powodzenia działań promocyjnych dla reklamodawcy. Trudno jednak powiedzieć, czy wydawcom reklam spodoba się ta forma. Jeśli będzie zbyt tania, to może nie zrekompensować darmowych wyświetleń, które tylko wzmacniają markę reklamodawcy na stronach wydawcy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*