Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sieci reklamowe

  • Methbot – największy przypadek malwersacji w reklamie internetowej

    Ponad 250 tys. treści rozsianych po około 6 tys. domenach jest odwiedzana przez boty należące do grupy odpowiedzialnej za największą malwersację w reklamie internetowej. Według wstępnych ustaleń White Ops, firmy która wykryła działanie botnetu, reklamodawcy mogli ponieść straty sięgające 180 mln dolarów.  więcej
    22-12-2016, 07:41, Tomasz Fastyn, Bezpieczeństwo
  • Reklamy Facebooka znajdą Cię wszędzie, czyli startuje Atlas


    Frederic Legrand / Shutterstock.com
    Ruszyła sieć reklamowa Facebooka, która będzie bazować na śledzeniu ludzi na różnych urządzeniach i umożliwi łączenie informacji o zachowaniach online i offline. Uważa się, że to poważne wyzwanie rzucone Google AdSense.  więcej
    30-09-2014, 10:07, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook powalczy z Google na reklamy... i wreszcie odbije się od dna?

    Wielu internautów nie wyobraża sobie życia bez Facebooka, jednak podobnego przywiązania do witryny nie wykazują w ostatnim czasie inwestorzy, którzy lawinowo wyprzedają akcje społecznościowej witryny. Czy Zuckerberg ma asa w rękawie?  więcej
    19-09-2012, 15:17, Adrian Nowak, Technologie
  • AdTaily rezygnuje z zagranicznego biznesu

    Wielokrotnie nagradzana sieć reklamowa AdTaily zamyka swój biznes na rynkach zachodnim i wschodnim. "Próbowaliśmy i poświęciliśmy sporo czasu i zasobów na ten projekt, ale niestety nie udało nam się go wypromować wśród wystarczającej liczby zagranicznych wydawców i reklamodawców" - tłumaczy przedstawicielka AdTaily.  więcej
    09-05-2012, 18:33, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Business Ad Network partnerem LinkedIn na polskim rynku

    Sieć reklamowa Business Ad Network została wyłącznym partnerem marketingowym LinkedIn w Polsce. LinkedIn ma 150 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad pół miliona w Polsce.  więcej
    20-02-2012, 23:18, paku, Pieniądze
  • Opera przejmuje sieci reklamy mobilnej


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Opera Software ogłosiła przejęcia Mobile Theory Inc. i 4th Screen Advertising, Ltd., mające na celu rozszerzenie oferty dla reklamodawców i wydawców oraz dotarcie do klientów poprzez mobilny internet i aplikacje na wszystkich platformach mobilnych. Opera oferuje całościowe rozwiązania reklamowe dla mniej zaawansowanych telefonów i smartfonów działających na takich platformach, jak Android, Blackberry, Java czy Symbian.  więcej
    16-02-2012, 21:26, paku, Pieniądze
  • DartTrax: zarób na stronie na Facebooku


    Facebook
    Czy można zarobić na prowadzeniu własnego fan page'a, czerpać zyski z publikacji wpisów na własnych warunkach? Rozwiązaniem ma być platforma DartTrax, która oferuje nowy sposób przeprowadzania kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.  więcej
    01-02-2012, 23:19, paku, Pieniądze
  • Rusza sieć reklamy lokalnej Local Power


    Agora
    Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań Gazety Wyborczej i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.  więcej
    24-01-2012, 01:30, paku, Pieniądze
  • Powstała nowa sieć reklamowa dla zakupów grupowych

    GoDealla uruchomiła własną sieć reklamową dla zakupów grupowych - GoDealla NetWork. Właściciele stron będą mogli zarabiać na reklamach kuponów zakupów grupowych z kilkudziesięciu serwisów.  więcej
    12-01-2012, 23:42, paku, Pieniądze
  • Promoring w portfolio Xi Investment i z nowym prezesem


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Narzędzie do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów dla sklepów internetowych dołączyło do portfela funduszu Seed Capital Xi Investment Sp. z o.o.  więcej
    06-10-2011, 07:21, paku, Pieniądze
  • Google niechętnie przygląda się funkcji "Do Not Track"

    Uzasadnione z jednej strony działanie Google, dziwi jednak wielu ekspertów.  więcej
    18-04-2011, 14:36, Adrian Nowak, Technologie
  • IT Skaner - piątek 25 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: Michał Kiciński wraca do CD Projekt, ARBOinteractive na czele sieci reklamowych pod względem zasięgu, komunikacja miejska w docelu.pl, Hyperion kupuje Telestar, Grupa TP sprzedaje Emitela, Orange uruchamia "web TV" i udostępnia za darmo SimCity Deluxe, za stalking do więzienia.  więcej
    25-03-2011, 22:13, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • IT Skaner - 17 marca 2011

    Krótki przegląd pozostałych informacji, pochodzących od polskich firm z rynku nowych technologii.  więcej
    17-03-2011, 22:01, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Facebook zablokuje reklamy Google w swoich aplikacjach?

    Pojedynku między internetowymi gigantami ciąg dalszy. Tym razem kolejny punkt traci Google.  więcej
    11-02-2011, 19:39, Adrian Nowak, Technologie
  • Reklamy AdSense czekają zmiany w wyglądzie

    Możemy je znaleźć na największych portalach oraz niewielkich witrynach - reklamy Google AdSense, znane przynajmniej "z widzenia" większości internautom, doczekały się kolejnych zmian w wyglądzie.  więcej
    10-08-2010, 16:26, Adrian Nowak, Technologie
  • AdTaily dynamicznie się rozwija

    Marta Klimowicz z AdTaily opowiada w rozmowie z Dziennikiem Internautów o tym, jak przyciągnąć reklamodawców na własne witryny, wypromować swój startup za granicą, a także o nowościach, które znajdziemy niedługo w polskiej wersji usługi.  więcej
    03-08-2010, 11:02, Adrian Nowak, Wywiad
  • AdTaily rozpoczyna współpracę z Promoringiem

    W połowie lipca AdTaily nawiązała współpracę z siecią reklamową Promoring umożliwiającą promocję w sklepach internetowych. Promoring zajmie się pozyskiwaniem nowych reklamodawców dla AdTaily.  więcej
    27-07-2010, 10:07, aws, Pieniądze
  • Admatik ma uprościć publikację reklam online

    Podczas konferencji Internet 2k10, agencja interaktywna Autentika oficjalnie ogłosiła start automagicznej sieci reklamowej Admatik. Projekt powstał ze środków unijnych, a jego celem jest uproszczenie procesu publikacji reklamy w internecie.  więcej
    23-06-2010, 11:47, paku, Pieniądze
  • Reklama w serwisach biznesowych najdroższa


    ©istockphoto.com/Pannonia
    Najdrożej zapłacimy za reklamę w serwisach biznesowych, poświęconych budownictwu i informacyjnych. Stosunkowo tania jest reklama w sieciach społecznościowych i serwisach edukacyjnych – tak wynika z raportu adStandard 2010 poświęconego reklamie internetowej.  więcej
    26-02-2010, 11:23, Marcin Maj, Pieniądze
  • Fotka.pl teraz jako Spolecznosci.pl


    www.spolecznosci.pl
    Najstarsze biuro reklamy społecznościowej Fotka.pl przekształciła się w firmę Spolecznosci.pl, która będzie zajmować się kompleksowymi kampaniami we wszystkich wiodących portalach społecznościowych należących do sieci reklamowej.  więcej
    25-02-2010, 23:53, Agnieszka Kluska, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)