Czy można zarobić na prowadzeniu własnego fan page'a, czerpać zyski z publikacji wpisów na własnych warunkach? Rozwiązaniem ma być platforma DartTrax, która oferuje nowy sposób przeprowadzania kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
reklama
Serwis DartTrax umożliwia reklamodawcom przeprowadzenie kampanii, która obejmie zasięgiem fanów fan page'ów wybranych według odpowiedniej kategorii tematycznej. Z kolei ich właściciele będą mieli możliwość selekcji zgłoszonych kampanii, by dopasować przekaz do koncepcji administrowanej przez siebie strony i zarabiać na publikacji wpisów. System pozwala reklamodawcom wykorzystać nowy kanał promocji, a wydawcom zarządzać nowym źródłem zysku.
Oznacza to, że DartTrax pośredniczy w komunikacji między reklamodawcą a wydawcą, którym może się stać każdy posiadacz strony na Facebooku. Zamówione wpisy po akceptacji wydawcy zostaną automatycznie opublikowane na jego fan page’u.
Do odbiorców ma dotrzeć komunikat spójny z zamysłem „polubionej” strony, który wirusowo rozprzestrzeni się w serwisie. Jego zasięg powiększy się także na polu, które do tej pory nie było dostępne dla Facebook Ads. Według twórców, jako zwykłe treści serwisu, kampanie ominą system blokady reklam oraz będą wyświetlane na telefonach komórkowych i tabletach.
W pierwszej odsłonie DartTrax oferuje możliwość przeprowadzania kampanii w serwisie Facebook. W następnych tygodniach reklamodawcom zostanie udostępniona możliwość docierania do użytkowników portali Twitter i Google Plus. Serwis będzie wkrótce dostępny także dla zagranicznych wydawców i reklamodawców.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|