Pojedynku między internetowymi gigantami ciąg dalszy. Tym razem kolejny punkt traci Google.
reklama
Facebook w tym roku miał więcej wejść w Stanach Zjednoczonych niż Google. Obie firmy ostatnio najmocniej walczą jednak o zdobywanie użytkowników, w czym dotychczas także prowadzi Facebook. Gdy wyszukiwarkowy gigant zablokował możliwość pobierania listy znajomych serwisowi społecznościowemu z Gmaila, konflikt stał się bardzo widoczny.
Oczywiście nikt nie mówi, że tak konkurencyjne firmy powinny za sobą przepadać. Tym razem to Facebook wyprowadził cios w kierunku Google i można z całą pewnością stwierdzić, że jest udany.
Gigant społecznościowy przygotował listę dozwolonych sieci reklamowych, z których można korzystać w aplikacjach na Facebooku. Jak łatwo się domyślić, próżno szukać tam Google AdSense.
W oficjalnym ogłoszeniu czytamy: Będziemy wymagali przestrzegania tej polityki od 28 lutego, co powinno dać tobie i innym deweloperom czas wymagany do zmiany sieci reklamowej bądź nam do ustalenia warunków z sieciami, których mógłbyś używać. Wciąż będziemy dodawać nowych dostawców reklam w przyszłych tygodniach. Jeśli twój dostawca reklam nie jest na liście, zachęcamy cię do kontaktu z nim w celu ustalenia, czy chce przystać na nasze warunki.
Czy AdSense pojawi się na liście dozwolonych partnerów? Szanse są nikłe.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|