Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Niektórzy nie wyobrażają sobie bez niego życia, inni wciąż podchodzą do niego z nieufnością. Największy serwis społecznościowy na świecie świętuje swoje siódme urodziny.

robot sprzątający

reklama


Serwis społecznościowy, który powstał w 4 lutego 2004 roku na uniwersytecie Harvarda może się teraz pochwalić ponad pół miliardem aktywnych użytkowników i niezwykle ciekawymi perspektywami na przyszłość.

>>Czytaj także: Facebook uruchomi nowy system komentarzy

Sonda
Facebook prześcignie Google w liczbie użytkowników?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według informacji, które Goldman Sachs (jeden z udziałowców Facebooka) przygotował dla swoich klientów, Facebookowi udało się w 9 miesięcy zarobić 335 milionów dolarów. Na razie o finansowym aspekcie funkcjonowania serwisu nie wiemy zbyt wiele, jednak coraz więcej ludzi uważa, że władze witryny nie powinny ukrywać takich informacji.

Facebook zatrudnia obecnie 2000 pracowników i z serwisu dla uczelnianych znajomych stał się międzynarodową witryną odwiedzaną przez 250 milionów użytkowników każdego dnia. 200 milionów z nich regularnie korzysta z Facebooka za pośrednictwem swojego telefonu.

Użytkownicy Facebooka z Kairu
fot. Richard Engel/Mediaite - Użytkownicy Facebooka z Kairu
Zuckerberg na swojej stronie podaje, że każdego miesiąca użytkownicy przeglądają serwis łącznie przez 700 bilionów minut, a codziennie instalują ponad 20 milionów aplikacji.

Dużym medialnym wydarzeniem związanym z Facebookiem była premiera filmu The Social Network, który choć jedynie częściowo opierał się na faktach, ukazywał twórcę serwisu Marka Zuckerberga w bardzo pozytywnych barwach. Obecnie produkcja nominowana jest do Oscarów.

>>Czytaj także: Telefon Facebooka - plotka powraca


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch