Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

social media

  • Afera ze zdjęciem księżnej Kate to świetna lekcja cyberbezpieczeństwa


    DALL-E
    Opinię publiczną wciąż mocno angażuje afera z przerobionym cyfrowo zdjęciem, zamieszczonym w internecie przez księżną Kate. Zaowocowała już analizami fotografii centymetr po centymetrze oraz przeróżnymi scenariuszami, dotyczącymi powodów tego zdarzenia. Tymczasem eksperci ds. cyberbezpieczeństwa podkreślają, że ta historia pokazuje przede wszystkim, że niemal każda publikacja zdjęcia w internecie to przekazanie znacznie większej liczby informacji niż tylko to, jak wyglądamy. A wszystko za przyczyną metadanych.  więcej
    15-03-2024, 10:31, _, Bezpieczeństwo
  • Co jest lepsze dla twojego biznesu - fanpage czy strona internetowa


    DALL-E
    Nawet najmniejszy lokalny biznes, pomijając obecność online, utrudnia życie zarówno sobie, jak i swoim klientom, ograniczając nie tylko swoją widoczność i dostępność, ale również sprzedaż, komunikację, promocję czy możliwości budowania wizerunku. Wśród dostępnych opcji najpopularniejsze są fanpage na Facebooku i strona internetowa. Wybór platformy zależy od wielu czynników. Sprawdź, które rozwiązanie będzie odpowiednie dla Twojej firmy:  więcej
    29-02-2024, 14:29, Sabina Iling, Porady
  • Jak szybko zdobyć lajki IG?


    Pexels
    W dzisiejszych czasach większość osób prywatnych i firm chce zaistnieć w mediach społecznościowych. Social media to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży produktów i usług, wzrost zainteresowania marką i nawiązanie współpracy reklamowej. Liczą się między innymi prawdziwe lajki od użytkowników Instagrama. W artykule wyjaśniamy, jak szybko zdobyć lajki ig.  więcej
    26-02-2024, 08:22, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Nowa odsłona nadzoru rodzicielskiego na Facebooku: Co zyskują polscy rodzice i nastolatki


    Meta
    Meta wprowadziła poszerzone funkcje nadzoru rodzicielskiego, tym razem także na Facebooku. Te zmiany mają na celu nie tylko ochronę, ale i edukację młodych użytkowników oraz ich rodziców.  więcej
    16-11-2023, 18:30, Krzysztof Gontarek, Bezpieczeństwo
  • Jak skutecznie bronić się przed cyberprzestępcami na social mediach


    Freepik
    Cyberprzestępcy mogą na wiele sposobów wykorzystywać platformy mediów społecznościowych, takie jak X, Facebook i LinkedIn, aby oszukać niczego niepodejrzewających użytkowników. Oszuści stosują różne schematy w celu kradzieży pieniędzy i wrażliwych danych, niezależnie od tego, czy dotyczą one rynku mediów społecznościowych, ofert pracy, reklam czy wniosków charytatywnych.  więcej
    19-09-2023, 15:55, _, Bezpieczeństwo
  • Warszawa gospodarzem kolejnej edycji Kongresu For Social Media

    Po udanym wydarzeniu w Gdańsku, organizatorzy Kongresu For Social Media przenoszą się do stolicy Polski, aby wspólnie trenować zarządzanie biznesowymi kontami w social media. Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-20 października 2023 roku.  więcej
    21-07-2023, 13:47, Patronat medialny, Kalendarium
  • Skuteczne strategie komunikacji w kampaniach reklamowych

    Skuteczna komunikacja jest kluczem do sukcesu każdej kampanii reklamowej. To, jak przekazujemy informacje o naszym produkcie czy usłudze, wpływa na odbiór i reakcje naszych potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzone cele, warto zastosować sprawdzone strategie komunikacji, które pomogą w efektywnym dotarciu do odbiorców z naszym przekazem. W tym artykule przedstawimy kilka skutecznych strategii komunikacji, które warto wykorzystać w kampaniach reklamowych.  więcej
    06-06-2023, 18:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Kongres For Social Media - Twoja firma w mediach społecznościowych. Spotkanie specjalistów i entuzjastów SoMe

    Aktywne i dobrze prowadzone social media to obecnie jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy. 17-18 maja 2023 odbędzie się kolejna edycja Kongresu For Social Media. Wydarzenie, które od 2014 roku jest uważane za najważniejsze i najbardziej merytoryczne spotkanie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w mediach społecznościowych, odbędzie się w Gdańsku oraz online.  więcej
    05-05-2023, 10:29, Patronat medialny, Kalendarium
  • 5 głównych powodów, dla których korzystamy z social mediów

    40 proc. z nas za główny powód korzystania z social mediów podaje możliwość inspirowania się, a 38 proc. „bycie na bieżąco” - wynika z najnowszego badania agencji BrandLift. Potrzeba posiadania najnowszych informacji właśnie ze źródeł, jakimi są social media wzrosła na przestrzeni trzech lat o 4 proc. Czego jeszcze poszukujemy w social mediach?  więcej
    24-03-2023, 18:01, pressroom , Lifestyle
  • IMMxDemagog: Setki tysięcy antyukraińskich treści w social mediach


    Shubham Kumar
    W okresie trzech miesięcy od 1 listopada ub.r. w polskim internecie odnotowano niemal 180 tys. przekazów deprecjonujących Ukrainę i Ukraińców — wynika z badania przeprowadzonego przez analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy ze Stowarzyszeniem Demagog. Z kolei w ostatniej analizie za styczeń wykazano, że pośród najpopularniejszych kont powielających antyukraińską propagandę na Facebooku i Twitterze znaleźli się m.in. poseł Konfederacji Grzegorz Braun oraz prezeska stowarzyszenia STOP NOP – Justyna Socha.  więcej
    24-03-2023, 09:36, pressroom , Lifestyle
  • Kongres For Social Media - spotkanie osób, które odpowiadają za prowadzenie kont firmowych w social media już pod koniec października

    Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media (ForSM) - który jest z nami od 2014 roku! Wydarzenie odbędzie się dniach 26-27.10.22 w Warszawie oraz online. Kongres dedykowany jest osobom, które prowadzą firmowe konta w social media.  więcej
    21-10-2022, 19:35, Patronat medialny, Kalendarium
  • Czy social media wpływa na pozycjonowanie?

    Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Co więcej, nawet zdania poszczególnych pozycjonerów bywają w tej kwestii podzielone. Faktycznie, Google traktuje linki z mediów społecznościowych nieco inaczej nic pochodzące z innych stron. Nie znaczy to jednak, że należy całkiem z nich zrezygnować. Sprawdź dlaczego.
      więcej
    12-10-2022, 09:57, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Agencja social media - czym się zajmuje?

    Media społecznościowe stały się popularne w stosunkowo krótkim czasie. Czynnikiem, który wyróżnia je od innych witryn, jest możliwość tworzenia własnych treści oraz zwiększania zaangażowania użytkowników. Jak umiejętnie zarządzać kontami swojej firmy? Najlepiej powierzyć to zadanie w ręce specjalistów. W tym przypadku mamy na myśli agencję social media. Pomaga ona markom wdrożyć podstawowe zasady, które obowiązują w mediach społecznościowych i wpływają na widoczność firmy w sieci. Niewiele osób wie, jak działają takie agencje. Postanowiliśmy zatem, że w poniższym artykule trochę Ci to przybliżymy.  więcej
    28-09-2022, 07:46, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Najczęstsze błędy użytkowników mediów społecznościowych

    Już dla ponad 4,6 miliarda ludzi social media są częścią ich codziennego życia i często zajmują im więcej czasu, niż by chcieli. Choć platformy te sprawiają nam często wiele radości i są świetnym sposobem na dzielenie się doświadczeniami z przyjaciółmi, stanowią również potencjalnie niebezpieczne zagrożenie dla bezpieczeństwa cybernetycznego. W dniu Światowego Dnia Mediów Społecznościowych (30 czerwca) warto prześledzić najczęstsze błędy zagrażające bezpieczeństwu naszych danych w social mediach.  więcej
    30-06-2022, 13:56, _, Bezpieczeństwo
  • Polskie media rozbrajają machinę dezinformacyjną na temat Ukrainy


    Instytut Monitorowania Mediów
    Od początku marca w mediach społecznościowych pojawia się coraz więcej treści dezinformacyjnych w kontekście wojny w Ukrainie. Instytut Monitorowania Mediów jednocześnie potwierdza, że liczba materiałów publikowanych przez polskie redakcje, dziennikarzy, czy osoby publiczne, w których zawarte są ostrzeżenia na temat nieprawdziwych informacji również wzrasta – takich treści w stosunku do lutego jest już niemal trzykrotnie więcej. IMM szacuje, że każdy Polak w wieku powyżej 15 lat w okresie 1-13 marca br. mógł spotkać się z przekazami alarmującymi o dezinformacji minimum dwa razy.  więcej
    22-03-2022, 10:41, pressroom , Pieniądze
  • 5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych


    Hasloo Group Production Studio / Shutterstock
    Internauci korzystający z Instagrama, Twittera, Facebooka czy TikToka chętnie dzielą się aspektami swojego życia osobistego, upodobaniami, antypatiami, a także poufnymi informacjami. Nie wszyscy biorą pod uwagę fakt, iż Internet oprócz wielu zalet, niesie ze sobą poważne zagrożenia w postaci inwigilacji, dezinformacji czy narażenia się na ataki oszustów i prześladowców. Eksperci od bezpieczeństwa wskazują na pięć najczęściej popełnianych błędów przez użytkowników mediów społecznościowych, które mogą prowadzić do utraty prywatności, a czasami uszczuplenia domowego budżetu.  więcej
    26-10-2021, 16:30, _, Porady
  • Polacy w social media 2021: Tik Tok w środy, Facebooku pomocy!, Instagram ciałopozytywny, a LinkedIn to domena mężczyzn


    SentiOne
    Ze wszystkich portali społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Na Twitterze większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Natomiast Instagram, to rozmowy głównie o pięknie i ciałopozytywności.  więcej
    02-07-2021, 13:00, _, Lifestyle
  • Firmy nie potrzebują influencerów. Pracownik to najlepszy ambasador marki


    fizkes
    Opinie pracowników w mediach społecznościowych o swojej firmie to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o pracodawcy. Posty pracowników dotyczące organizacji to także magnes dla partnerów biznesowych i kandydatów do pracy – szacuje się, że osiem na dziesięć osób ufa rekomendacjom szeregowych pracowników, a nie ich szefom. To powód, by starania o wizerunek zacząć od środka firmy.  więcej
    24-11-2020, 18:08, pressroom , Pieniądze
  • Grupy docelowe w social media - poradnik dla początkujących

    Od czego najlepiej zacząć swoje działania marketingowe w social mediach, aby w krótkim czasie osiągnąć zadowalające efekty, a przy tym optymalnie wykorzystać przeznaczony na ten cel budżet? Podstawą skutecznej kampanii powinny być odpowiednio skonstruowane persony i grupy docelowe. Jak je tworzyć i wykorzystywać? Wyjaśniamy!  więcej
    21-09-2020, 12:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Social media przejmą obsługę klienta? Są od 4 do 8 razy efektywniejsze niż call center. Poznaj 6 kroków do stworzenia strategii obsługi klienta w social mediach


    Iryna, Adobe Stock
    Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.  więcej
    26-02-2020, 14:58, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)