Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media (ForSM) - który jest z nami od 2014 roku! Wydarzenie odbędzie się dniach 26-27.10.22 w Warszawie oraz online. Kongres dedykowany jest osobom, które prowadzą firmowe konta w social media.
reklama
▪ Kiedy: 26-27.10.2022
▪ Gdzie: Warszawa lub online - do wyboru
▪ www: forsm.pl
▪ Dla kogo: Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!
Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, czyli zawsze ciekawy i najwyższej jakości program
oraz
Fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości
To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6
🔴 W mediach społecznościowych towarzyszy nam duże tempo zmian i ciągłe podnoszenie poprzeczki. 👉Musimy sprostać wielu nowym wyzwaniom.
🟠 Jak je wykorzystać, jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?
🟠 To wszystko szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!
BONUS: obecnie do każdego biletu dodajemy w prezencie wykłady z ostatnich edycji • łącznie 40 tematów!
Dzięki temu można naprawdę • zgłębić wiedzę, • uzupełnić braki i • rozwinąć swoje biznesowe konta!
➜ Skorzystaj z • ogromu doświadczenia, • porad, • konkretnych rozwiązań, • pomysłów na komunikację, • planowanie działań, • reklam oraz • skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań w Waszych kanałach social media.
Mateusz Murawski, K2 Create, Senior Social Media Manager
Opis: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy. Z tego wykładu dowiesz się o najnowszych trendach w social mediach i jak za nimi nadążyć, żeby nie dostać zadyszki.
Agata Czech, LEGO, Senior Media Manager
Opis: Czego dowiemy się z mojej prezentacji:
- jak oszacować czy personalizacja ma sens?
- czy w każdych mediach powinniśmy wierzyć w to, jak targetujemy?
- kim jesteśmy dla Google’a? jak oszukać system
- personalizacja w dobie znikających i kasowanych cookiesów
- czy we wszystkie dane powinno się ślepo wierzyć
- mierniki określające sukcesy działań spersonalizowanych.
- Czy klikanie w banner i konwersje to jedyne miary sukcesu?
- ilość, jakość, a może da się to pogodzić?
Agata Weryszko, Plej, Head of Social Media
Opis: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne na danym etapie? Jakie wskaźniki przyjąć za najistotniejsze, a które są tylko pomocnicze? Z tego wykładu dowiesz się jak interpretować dane kampanijne, ich zależności między sobą oraz jakie czynniki mają na nie wpływ.
Bartek Jeglejewski, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head
Opis: Czy LinkedIn musi być sztuczny, sztywny i pod krawatem? Zdecydowanie nie. Dowiedz się, jak nieszablonowo komunikować się na LinkedInie. Zobacz, co zadziałało w nagrodzonych, niestandardowych kampaniach. Zainspiruj się przykładami i poradami, które wykorzystasz potem w swojej komunikacji.
Aleksandra Sidorowska, Onet, Social Media Specialist
Opis: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz zdecyduje się oglądać go dalej, czy przewinie palcem do kolejnego wideo i tym samym zmniejszy twoje szanse na viralowego TikToka. Jak złapać jego uwagę i sprawić, żeby został z nami na dłużej? Jak się zachowywać, jakich słów używać i jak dobierać tytuły, żeby przykuć jego uwagę? O tym opowie Ola Sidorowska.
Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony
Opis: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki, która uwzględnia kluczowe elementy.
Przedstawię Ci zasadę, która pozwala oceniać sensowność Twoich działań w social media i ewaluować pracę twórców Twojego kontentu.
Pokażę Ci, jak przeanalizować kontent i co jest ważniejszego od trendów?
Bartosz Walat, VMLY&R, Senior Copywriter
Opis: Kultura obrazkowa tak mocno zdominowała internet, że tworząc content social media, skupiamy się na dobraniu odpowiedniego zdjęcia lub na efektownej ekspozycji naszego produktu w filmie. Tymczasem większość osób kupuje produkt, bo ktoś ich namówił, ktoś im go polecił, ktoś dobrze o nim mówił. Albo tylko wspomniał. I dlatego musisz wiedzieć więcej o podcastach. Jak je robić i po co? Oraz dlaczego to nic nie kosztuje.
Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT, Brand Communication Director
Opis: Jak często myślicie o tym z kim rozmawiacie, jednocześnie rozważając dlaczego z nimi rozmawiacie oraz jak i kiedy warto dyskutować by było efektywnie... ponadto jaką formę komunikacji powinniście przyjąć i jakimi kanałami najlepiej udostępniać treści? Strategia mediów społecznościowych, to założenia określające cele komunikacyjne, taktyki, których użyjecie do ich osiągnięcia oraz wskaźniki, które będziecie śledzić, aby mierzyć swoje postępy. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami w tym obszarze – do zobaczenia!
Adrian Gamoń
Opis: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie? Co warto zrobić, aby była skuteczna? Z jakim budżetem dobrze jest startować? Na te inne pytania odpowiem podczas prelekcji. Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma ode mnie checklistę z pomocą w planowaniu, optymalizowaniu i analizowaniu kampanii reklamowych na LinkedInie i innych platformach społecznościowych.
Patrycja Majsik, McCANN Poland, Social Media Managerka
Opis: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie zmieniają się w ostatnich miesiącach. Testują nowe rozwiązania i wprowadzają nowe funkcjonalności. Z prezentacji dowiesz się, co się zmieniło, oraz co te zmiany oznaczają dla marek, twórców i użytkowników.
David Dobrowolski, Salestube, One Social Lead
Opis: Niedocenianie potencjału kampanii wizerunkowych dla marek Na jakie wskaźniki zwracać uwagę Po czym poznać, że brand rośnie, badania świadomości
Jaki potencjał drzemie w niedocenianych kampaniach wizerunkowych? Jak za pomocą silnego brandu jesteśmy w stanie budować sprzedaż w długim okresie? Na jakie metryki warto zwrócić uwagę prowadząc kampanie branżowe? Które kanały Social Media wybrać?
Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft
Opis: Klasyk strategii, czyli model 3C – czy da się go przenieść na social media? Jak analizować konsumenta i kategorię w mediach społecznościowych i jak odnieść to do naszej marki? Jakie wyciągać z tego wnioski i gdzie szukać zwycięskiej strategii? Wszystko, co musisz wiedzieć ZANIM zaczniesz tworzyć content na swoje social media.
Obecnie Uczestnicy otrzymują >>> w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest ich 40 i jest to bogaty materiał, z którego można korzystać już dziś:
Wśród bonusowych wykładów:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|