Podczas konferencji Internet 2k10, agencja interaktywna Autentika oficjalnie ogłosiła start automagicznej sieci reklamowej Admatik. Projekt powstał ze środków unijnych, a jego celem jest uproszczenie procesu publikacji reklamy w internecie.
reklama
Admatik to rozwiązanie umożliwiające - poprzez pełną automatyzację - zakup i sprzedaż powierzchni reklamowej na witrynach internetowych oraz możliwość bieżącej obserwacji statystyki kampanii. Automatyzacja ma wpłynąć na obniżenie kosztów emisji reklam w internecie oraz zmaksymalizowanie zysków z powierzchni reklamowych.
– Naszym celem było stworzenie rozwiązania jak najbardziej użytecznego i intuicyjnego, spełniającego zarówno wymagania właścicieli serwisów internetowych, jak i reklamodawców, którzy na ich stronach chcieliby się promować. Dlatego przy tworzeniu rozwiązania jedną z najważniejszych kwestii stała się optymalizacja systemu i jego algorytmów pod kątem obu grup docelowych - tłumaczył podczas konferencji Michał Małowski, Project Manager Admatika.
Jak podkreślali twórcy, użytkownicy Admatika mogą korzystać z wielu formatów reklamowych (m.in. billboardów, rectangle, skyscraperów) oraz z rozliczeń CPM (płatność za każde 1000 odsłon reklamy). Admatik zapowiada możliwość rozliczeń w modelu CPC (płatność za kliknięcie), ponadto system już wkrótce będzie pozwalał na zakup reklam bezpośrednio z poziomu konkretnej witryny, podobnie jak uruchomiona w ubiegłym roku sieć AdTaily.
Admatik jest jedną z największych realizacji agencji interaktywnej Autentika. Działania sieci reklamowej można obserwować na stronie www.admatik.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*