Możemy je znaleźć na największych portalach oraz niewielkich witrynach - reklamy Google AdSense, znane przynajmniej "z widzenia" większości internautom, doczekały się kolejnych zmian w wyglądzie.
Google na swoim blogu umieściło informacje dotyczące planowanych aktualizacji w jednym z największych systemów reklamowych. Czego mogą się spodziewać użytkownicy?
Na początek nowości znajdą się w jednostce o rozmiarze 728x90 pikseli, gdzie tytuł, opis oraz link będą ustawione w rzędach, a nie jak do tej pory w kolumnach (poza przypadkami, gdy wyświetlana będzie tylko jedna reklama).
Podobnie będzie w przypadku średnich i dużych kwadratów (300x250, 336x280), gdzie linki do reklamowanych stron będą wyświetlane teraz w tej samej linii co tytuły. Wszystkie te optymalizacje mają jeszcze bardziej zachęcić do klikania, przez co na nowościach powinno zarobić zarówno Google, jak i wydawcy.
Warto przy okazji przypomnieć, że kilka miesięcy temu Google ujawniło szczegóły dotyczące sposobu dzielenia zysków z reklam między siebie i wydawcę. Podawano wtedy, że wyszukiwarkowy gigant z każdego dolara od reklamodawcy dla siebie zabiera 32 centy, a 68 centów przekazuje wydawcy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|