reklama kontekstowa

  • Róbcie aplikacje wykorzystujące beacony! Inwestorzy wykładają pieniądze


    Everytap
    Niedługo beacony będą kosztowały grosze, a ich obecność będzie tak naturalna, jak obecność instalacji elektrycznej czy wodociągowej - prognozuje Michał Jaskólski. Wraz z funduszem Black Pearls, wsparł jako inwestor rozwój aplikacji wykorzystującej możliwości beaconów.  więcej
    23-02-2015, 18:32, Joanna Ryńska, Biznes, Finanse i Prawo
  • Yahoo wyświetli reklamy Google. Kolejna cegiełka do monopolu?

    Yahoo wyświetli na swoich stronach reklamy kontekstowe Google. To ciekawe partnerstwo w momencie, gdy firmą Yahoo rządzi uciekinierka z Google. Pojawią się zapewne zarzuty wzmacniania monopolu.  więcej
    07-02-2013, 13:05, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polski rynek reklamy kontekstowej wart 160 mln zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx.  więcej
    24-05-2012, 07:47, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama kontekstowa w internecie a czyn nieuczciwej konkurencji

    W dobie globalizacji, otwartych granic, międzynarodowych holdingów i grup kapitałowych nikogo nie trzeba przekonywać, że w biznesie marka, logo, znak czy nazwa mają wymierną i pożądaną wartość. Dzieje się tak, ponieważ znaki mają jedną (poza możliwościami prawnej ochrony), niezwykle ważną cechę - wyróżniają! To właśnie one podświadomie lub bezpośrednio wpływają na decyzję klienta o zakupie konkretnego produktu lub skorzystania z określonej usługi. Znaki graficzne lub słowne pełnią również funkcję "nośnika przekazu" - wyrażają ideały, wartości lub cechy, z którymi odbiorcy się identyfikują.  więcej
    08-03-2012, 10:29, Kancelaria Prawna Skarbiec, Porady
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,
  • Wyrok: Znaki towarowe konkurenta mogą być słowami kluczowymi w Adwords

    Wyświetlanie reklamy w internecie na podstawie słowa odpowiadającego znakowi cieszącemu się renomą może być "elementem zdrowej strategii". Warunek jest taki, aby działanie to nie szkodziło funkcjom znaku towarowego, w tym jego reputacji - uznał Europejski Trybunał Sprawiedliwości, który rozpatrywał kolejny spór dotyczący reklam w systemie Google.  więcej
    26-09-2011, 10:24, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ile wart jest internauta?


    hidesy @ istockphoto.com
    W Polsce korzysta z internetu ponad 50% społeczeństwa. Przeciętny użytkownik ma konto mailowe, profile na portalach społecznościowych, rachunek i kartę płatniczą oraz kartę kredytową. Google analizuje wpisywane przez nas frazy wyszukiwawcze, śledzi ruch po kolejnych stronach i odczytuje kontekst artykułów przez nas czytanych. Użytkownik internetu ma konkretną wartość, która wciąż wzrasta. Ile wart jest typowy internauta wchodzący na naszą stronę internetową? Jak możemy kategoryzować użytkowników sieci?  więcej
    09-09-2011, 10:16, Kompan.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet Ventures inwestuje 6 mln zł w Kompan.pl


    © fotolia.com
    Kompan.pl otrzymał 6 mln zł na rozwój od funduszu Internet Ventures, utworzony przez IIF S.A., MCI Management S.A. i Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A.  więcej
    25-05-2011, 08:07, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prezes zarządu Google inwestuje w reklamę wideo

    Eric Schmidt nie traci czasu i po oddaniu sterów Google'a w ręce Larry'ego Page'a wyrusza na inwestycyjne łowy.  więcej
    02-05-2011, 19:14, Adrian Nowak, Biznes, Finanse i Prawo
  • Twoja firma istnieje w sieci, tylko gdy można ją tam znaleźć


    www.sxc.hu
    Marketing w internecie pozwala nie tylko ograniczyć koszty, ale także precyzyjniej dotrzeć do wybranych grup konsumentów. Nigdzie nie jest też powiedziane, że tylko firmy świadczące usługi przez internet lub za jego pośrednictwem sprzedające towary mogą się w nim reklamować. To doskonały sposób także dla szewców, kawiarni czy sklepów spożywczych, by dotrzeć do szerszego grona konsumentów.  więcej
    21-01-2011, 00:13, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • Reklama online: Polska w europejskiej czołówce


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    1,5 miliarda złotych mogą wynieść tegoroczne wydatki na reklamę internetową nad Wisłą. Polska pod względem dynamiki wzrostu rynku jest w europejskiej czołówce.  więcej
    24-12-2010, 12:00, Michał Chudziński, Technologie
  • PE: reklama kontekstowa narusza prywatność?


    © - dubassy - istockphoto.com
    Nowe formy reklamy mogą zagrażać prywatności internautów. Obowiązujące obecnie prawo nie reguluje w wystarczający sposób nowej rzeczywistości. Dlatego PE wezwał Komisję Europejską do podjęcia odpowiednich działań.  więcej
    10-11-2010, 07:12, Michał Chudziński, Technologie
  • AdWords ponownie na cenzurowanym

    Każdy reklamodawca może de facto w AdWords wskazać takie słowa kluczowe, jakie chce. Także nazwy znanych marek czy znaków towarowych. Nie wszystkim się to podoba. Tym razem protestują we Francji.  więcej
    09-11-2010, 07:22, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Antypiraci wygrali z dostawcą reklam. Google na celownik?


    © - Raffy - istockphoto.com
    Firma Triton Media zapłaci 400 tys. dolarów za świadczenie usług reklamowych na rzecz "pirackich" stron. Może to być w USA początkiem nowej taktyki antypirackiej polegającej na atakowaniu tych firm, dzięki którym można spieniężyć działalność polegającą na nieautoryzowanym udostępnianiu plików.  więcej
    02-11-2010, 08:46, Marcin Maj, Technologie
  • KE pozywa Zjednoczone Królestwo za reklamy kontekstowe


    © damn designs - fotolia.com
    Wszczęte w kwietniu 2009 roku postępowanie przeciwko Wielkiej Brytanii nie przyniosło spodziewanego skutku. Teraz do implementacji unijnych przepisów Londyn może zostać zmuszony wyrokiem sądu.  więcej
    01-10-2010, 19:53, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamy AdSense czekają zmiany w wyglądzie

    Możemy je znaleźć na największych portalach oraz niewielkich witrynach - reklamy Google AdSense, znane przynajmniej "z widzenia" większości internautom, doczekały się kolejnych zmian w wyglądzie.  więcej
    10-08-2010, 16:26, Adrian Nowak, Technologie
  • Twitter pokazał reklamy

    Jak można było oczekiwać, kluczem do finansowej niezależności Twittera będą reklamy kontekstowe. Wydaje się jednak, że sama idea niewiele różni się od tej, na której fortunę zbiła firma Google.  więcej
    13-04-2010, 07:17, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Można zakazać reklamy według słowa kluczowego


    © arturbo at istockphoto.com
    Reklamodawcy nie powinni zlecać Google zamieszczania reklam, które mogą wprowadzać w błąd co do tego, z jakiego przedsiębiorstwa pochodzą ich towary lub usługi. Google nie ponosi jednak odpowiedzialności za takie reklamy – uznał Europejski Trybunał Sprawiedliwości, który wydał wyrok w sprawach połączonych Google vs. Louis Vuitton Malletier i in.  więcej
    23-03-2010, 13:54, Marcin Maj, Technologie
  • Umowa Microsoftu i Yahoo - Unia Europejska się zgodziła


    JLogan, GFDL
    Bruksela dała zielone światło porozumieniu reklamowego Microsoftu i Yahoo. Firmy wciąż jednak czekają na stanowisko Waszyngtonu.  więcej
    18-02-2010, 19:12, Michał Chudziński, Technologie
  • Facebook dziękuje Microsoftowi za współpracę


    Facebook
    Częścią reklam w serwisie społecznościowym będzie ponownie zarządzał on sam. Ma to zapewne związek z pozytywnymi wynikami finansowymi Facebooka.  więcej
    08-02-2010, 07:01, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Sierpień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.